Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nämä miehet jotka täällä kyselee miltä pitäisi näyttää että saisi naisia

Vierailija
01.11.2020 |

Koittakaa ymmärtää ettei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa.
Suurin osa naisista ei mittaa onko millaset lihakset ja rasvaprosentit jne.

Avainasiat ovat terve itsetunto ja se miten kohtelee naista!
Ja se ettei haise.

Nää kyselijät täällä kuvittelee että mitoilla ja numeroilla saa naisia.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ette sitten huoli pahasti karsastavaa pullonpohjalasipäistä mukavaa miestä?

Et sitten osaa laittaa piilareita? Kaikkihan nykyään käyttää piilareita, miksi sinä et?

Vierailija
42/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ette sitten huoli pahasti karsastavaa pullonpohjalasipäistä mukavaa miestä?

Et sitten osaa laittaa piilareita? Kaikkihan nykyään käyttää piilareita, miksi sinä et?

Nekö korjaa pahan karsastuksen? Eihän naisten sitäpaitsi pitänyt olla läheskään niin pinnallisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nekö korjaa pahan karsastuksen? Eihän naisten sitäpaitsi pitänyt olla läheskään niin pinnallisia!

Jään aina miettimään tätä, että miksi nainen ei muka saisi katsoa miehessä yhtään ulkonäköä? Tai miksi naista voidaan pilkata pinnalliseksi, mikäli on yhtään katsonut puolison valinnassa ulkonäköä?

Minä olen naisena kokenut molemmat puolet, sekä "rumana", että kauniina. Olin "rumana" huolittelematon, ei mitään tyylitajua vaatteissa, meikit karmeat ja hiukset totaalisen luonnontilassa. Olen enemmän luonnossaviihtyvä, kuin mikään trendikäs kaupunkilainen.

Mutta joo, tuossa "luonnontilassa" en kelvannut. Sain välillä niin törkeää kommenttia, ignooraamista ja vaikka mitä.

Mutta kun kävin kampaajalla, hankin kauniimpia vaatteita ja opettelin meikkaamaan paremmin, niin alkoinkin herättää kiinnostusta.

Vierailija
44/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jään aina miettimään tätä, että miksi nainen ei muka saisi katsoa miehessä yhtään ulkonäköä? Tai miksi naista voidaan pilkata pinnalliseksi, mikäli on yhtään katsonut puolison valinnassa ulkonäköä?

No miksi te naiset täällä yläpeukutatte niitä viestejä, missä hehkutetaan naisten epäpinnallisuutta verrattuna miehiin? Ja muutenkin ikäänkuin annatte itsestänne jonkun jumalaisen kuvan että naisessa ei ole mitään niitä vikoja mitä miehissä on.

Vierailija
45/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tarvitse mihiä mihinkään. Se on tehty miehille selväksi.

Eikö se ole hyvä ettei teitä tarvita enää elättäjiksi jne? Nykyään suhteet perustuvat aitoon kiintymykseen ja haluun, ei siihen että on vaan pakko ottaa joku mulkeroäijä jos ei halua elää hylkiönä ja köyhyydessä.

Vierailija
46/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokitte näitä äijätrolleja suomi24sta ja ulilaudalta? Riittää että niiden rasittavia pashkanjauhamisia joutuu näkemään täälläkin mutta että vielä tieten tahtoen kerätään uulit tällaisiin ketjuihin?

Olet varmaan itsekkin huomannut ettei näille au..omalaatuisille jänkkääjille kannata sanoa mitään. Ei heitä kiinnosta, ainoa mikä on tärkeää on päästä jänkkäämään samoista aiheista. 

Vierailija
47/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luominaama kierretään kaukaa.

Vierailija
48/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen osittain samaa ja osittain eri mieltä.

Ulkonäöllä on merkitystä. Ulkonäkö joko herättää kiinnostuksen tai sitten ei, jos puhutaan ensikohtaamisesta jossain sovelluksessa tai esim. baarissa. Jos tutustutaan muuta kautta esim. samassa ystäväpiirissä, työpaikalla tms. niin voi olla, että kiinnostuksen herättää jokin muu piirre, mutta edelleen ulkonäöllä on merkitystä. Parisuhde on myös seksisuhde, se on suhde jossa ollaan intiimisti lähekkäin. Siksi sitä ei synny ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö koetaan vastenmieliseksi.

Se, että ulkonäöllä on merkitystä, ei tarkoita että vain klassisen komeat miehet herättäisivät kiinnostuksen. Tai että kyse olisi pituudesta, leuan laatikkomaisuudesta,, rasvaprosentista, bodatusta kropasta jne. Ei tarvitse kuin mennä ulos silmät auki ja katsoa ympärilleen huomatakseen, että naiset ovat rakastuneet kaiken kokoisiin ja näköisiin miehiin. En itse tajua mitä ystäväni näkevät tai ovat nähneet puolisoissaan ja vastaavasti heidän on varmaan vaikea ymmärtää, miksi oma puolisoni vei minulta jalat alta.

Tietysti, jos ei tunne oikeita ihmisiä vaan ottaa maailmankuvansa instasta ja roskalehdistä niin näyttäähän se silloin toisenlaiselta. Silloin kannattaa kuitenkin myös syyttää vain itseään eikä vastakkaista sukupuolta, koska itse on valinnut elää jossain instajulkkismaailmassa.

Niin onnettomilta suurin osa suhteista vaikuttaa, että mitenköhän aitoa se rakastuminen oikein on. Ihminenhän oikein psyykattuna kärrää lajitovereitakin hävittämöön, joten kevyt rakkauden uskottelu käynee leikiten. Suurin osa siis joutuu tyytymään johonkin saatavaan ja siedettävään, ja näille farsseille ilakoidaan sitten sukuja ja kaveripiirejä myöden. Talven mittaan erotaan ja ensi suvena taas rumba ja tätänykyä myös samba.

Vierailija
49/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ruokitte näitä äijätrolleja suomi24sta ja ulilaudalta? Riittää että niiden rasittavia pashkanjauhamisia joutuu näkemään täälläkin mutta että vielä tieten tahtoen kerätään uulit tällaisiin ketjuihin?

Olet varmaan itsekkin huomannut ettei näille au..omalaatuisille jänkkääjille kannata sanoa mitään. Ei heitä kiinnosta, ainoa mikä on tärkeää on päästä jänkkäämään samoista aiheista. 

Tiedätkös, jänkäämiseen tarvitaan aina 2 osapuolta. Pitäisikö täällä olla vaan niinku että "kyllä, aivan niin, olet aina oikeassa" naisille? Jos vähänkin eri mieltä niin on uli ja mikä lie lautalainen.

Vierailija
50/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ei minua saa vieras mies poimittua mukaansa yöelämästä tai muualtakaan vaikka olisi millainen adonis. Ihastun miehiin jotka tunnen jo, heidän kanssaan vain ollut parisuhteissa. Töissä, harrastuksissa, ystävien kautta tutustunut. Ja tällöin todellakin äly ja luonne korostuvat ja sillä pumpatulla haballa voi pyyhkiä lattiaa, ei merkitystä.

Vierailija
51/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi näyttää todella komealta. Mutta kun haluaisin vain todella upeita naisia ja olen rumanpuoleinen, olen jättänyt yrittämisen kokonaan. Haaveeksi jää.

Vierailija
52/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on kuitenkin se mikä herättää kiinnostuksen ja tarpeen tutustua syvemmin mieheen. Ei kukaan sitä hienoa luonnettaan kuuluta julkisella paikalla.

Mulla istui kerran yksi mies bussissa viereen ja alkoi juttelemaan. Keskusteltiin kirjasta, joka mulla oli sylissä, joten en juurikaan katsonut häntä. Bussimatkan aikana hän oli onnistunut hurmaamaan minut täysin eikä hänen "erikoinen" ulkonäkönsä haitannut ollenkaan siinä vaiheessa, kun kiinnitin siihen huomiota. Ja hän oli minua huomattavasti vanhempi, hiustenlähdöstä kärsivä nörtti. Meillä oli monen kuukauden pituinen suhde.

Vierailija
53/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei selvästi tiedä millaista on olla mies. Esim. Tinderissä tai Suomi24:ssä tulee tavallisellekin miehelle yksinäinen olo nopeasti, kun ei naisia kiinnosta lainkaan. Eikä niitä flirttejä tai katseita tavallisessakaan elämässä.

Vierailija
54/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on kuitenkin se mikä herättää kiinnostuksen ja tarpeen tutustua syvemmin mieheen. Ei kukaan sitä hienoa luonnettaan kuuluta julkisella paikalla.

Mulla istui kerran yksi mies bussissa viereen ja alkoi juttelemaan. Keskusteltiin kirjasta, joka mulla oli sylissä, joten en juurikaan katsonut häntä. Bussimatkan aikana hän oli onnistunut hurmaamaan minut täysin eikä hänen "erikoinen" ulkonäkönsä haitannut ollenkaan siinä vaiheessa, kun kiinnitin siihen huomiota. Ja hän oli minua huomattavasti vanhempi, hiustenlähdöstä kärsivä nörtti. Meillä oli monen kuukauden pituinen suhde.

Eli miehen täytyy jutuillaan osata hurmata nainen. Nainen saa vain odottaa sitä että joku mies tulee hurmaamaan.

Vierailija
55/55 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen täytyy jutuillaan osata hurmata nainen. Nainen saa vain odottaa sitä että joku mies tulee hurmaamaan.

Miten siis sen parisuhteen tulisi alkaa, kun ulkonäkö ei saa olla ensikiinnostuksen aihe, mutta toisaalta ei sitten miehen jututkaan?

Totta kai jommankumman se juttelu pitää aloittaa, jos meinaa tutustua. Tässä tarinassa se nyt sattui olemaan mies.