Kerroin miehelle eilen illalla mitä kukkia haluan ja mistä
2 tulppaanikimppua 5€, en saanu. olis vaan pitäny ite hakea vaan en päässy täältä minnekkään kipeiden lasten kanssa. ja illasta en enään jaksanut. Haki kyllä kaupasta itselleen päkin kaljaa.
Kommentit (12)
Ei oo ylimäärästä rahaa. Haen huomenna ne kukat itse itselleni. Ei se ole päivästä kiinni. :)
Mä tilasin itselleni ystävänlahjat: hajuveden ja kashmirneuleen 399e. Lämmittää vielä monta vuotta.
Mun mielestä miehet oli niin säälittäviä kun ne tänään osti kukkakimppuja ja kantoi niitä käsissään. Ja muuta ne ei ostanutkaan. Eivät rassukat uskalla mennä ilman niitä kotiin. Meillä sovittu ettei ko. päivää muisteta. Kun lapset oli pieniä, niille ostettiin jotain kivaa ystävnpäivänä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:47"]Mun mielestä miehet oli niin säälittäviä kun ne tänään osti kukkakimppuja ja kantoi niitä käsissään. Ja muuta ne ei ostanutkaan. Eivät rassukat uskalla mennä ilman niitä kotiin. Meillä sovittu ettei ko. päivää muisteta. Kun lapset oli pieniä, niille ostettiin jotain kivaa ystävnpäivänä.
[/quote]
Mitä säälittävää siinä on. Mun mielestä on hellyyttävää, kun on vielä miehiä jotka osoittavat rakkautta naisia kohtaan viemällä kukkia heille. Taitaa vaan nämä reppanat puolustella kaikella tekosyillä, jotka eivät mitään huomionosoituksia saaneet miehiltään.
Mun mies on romantikko ja täysin vastaan ystävänpäivän pakkopullaa. Saan kukkia ja muuta toisinaan mutta tänään kun hän tuli töistä niin sanoi ettei tuonut mitään kun ei ollut käteistä:D Käytiin sitten kaupassa ja kun tultiin kotiin niin huuteli keittiöstä että "sähän peset omput aina ennen kulhoon laittamista?". No hän oli sitten pessyt ne omput mikä oli hieno juttu, yleensä olisi vaan jättänyt omput pussissa tiskialtaan viereen:) Siinä oli mulle ihan tarpeeks rakkauden tekoa tälle päivälle:)
ap, eikö sun mies koskaan sitten tee mitään sun vuoksi että pitää erikseen käskeä tuomaan niitä kukkia?
Mistä noin halpoja tulppaaneja saa?
Tais olla Citymarketissa toi tarjous.
Ei tee. Joskus aluaikoina teki vaan ei enään. Ajattelin että kun suoraan sanon niin toisi. Eikä sillä ole väliä että nyt on ystävänpäivä, se on mun mielestä höpöhöpöä. Ne kukat nyt vaan olis niin ihanat tohon pöydälle piristämään tätä sairastelun sävyttämää arkea.
ap
Cittarista ja maxi/tarjoustalo mainosti tulppaaneja 2kimppua 5€. Siksi mä olisin niitä nyt just halunnutkin. :) En minkään ystävänpäivän takia.
Peekele, osta sit AP ainaskin kolme kimppua ja suklaapatukka!
Tilaa netistä jotain kivaa itsellesi.