Miksi jotkut miehet eivät halua kertoa ammattiaan Tinderissä?
Eivät vastaa siis suoraan tai kiertelevät. Jotkut pahoittavat vielä mielen, jos utelee 🤔
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset pitävät miehen ammattia kynnyskysymyksenä. Jos vastaat väärin niin nainen lopettaa keskustelun. Ei miehet huvikseen kiertele, ei kukaan mies häpeä omaa ammattiaan vaan epäröivät aiempien kokemuksian takia että ammatin kertomisen jälkeen keskustelut tyrehtyy.
Tämä saattaa olla ihan totta. Olen joskus havainnut, että naisen kiinnostus herää, kun kuulee minun ammattini (DI). Sehän ei ole ammatti vaan tutkinto, mutta useammankin kerran on käynyt, niin, että ikään kuin naisen silmät "aukeaa", kun kuulee sanan di. Huvittavaa sinänsä. Kai se "diplomi" kuulostaa niin hienolta?
Ja uskokaa tai älkää, niin en tuota mielelläni tuo julki. Yleensä sanon vain reissaavani ja tekeväni "projektihommia". Joka sinänsä on ihan totta. Mutta haluan, että nainen pitää minusta sellaisenaan, ilman oppiarvoja. Palkka ja muut korkean tason asiat selviää myöhemmin, jos haluaa jatkaa minun kanssani.
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten rahanahneuden takia. Joko tulot on hyvät tai huonot, ja lompakkoloiset halutaan rajata salailulla
Mun kokemus on että miehet ei taas kestä jos nainen tienaa enemmän. Tän takia naisen ei kannata kertoa että on vaikka neurologian erikoislääkäri tai pörssianalyytikko.
Tämä on naisten harhaluulo.
Ketään miestä ei haittaa jos nainen on koulutetumpi tai tienaa enemmän, mutta moni mies voi luulla että ei kelpaa naiselle sen takia ja ehkä lopettaa sen takia yrittämisen.
Enemmän tienaava nainen saa todennäköisemmin suhteessa turpaansa kuin miestä vähemmän tienaava. Herkkä miehisyys ei kestä parempituloista naista ja naiselle näytetään kaapinpaikka nyrkillä.
Aika hullut stereotypiat sinulla?
Käsi ylös palsta kuinka monen teistä mies lyö teitä?
No siis tuohan oli se uusi tutkimustulos Ruotsista. Aiemmin samanlaisia tuloksia on saatu lähinnä kehitysmaista, mutta ilmeisesti ilmiö on todellinen myös kehittyneissä. Jos nainen tienaa enemmän kuin mies, hän todellakin joutuu todennäköisemmin kotiväkivallan uhriksi.
Sitä minä en tiedä, että onko kyseisissä tapauksissa käynyt niin, että naisesta on suhteen edetessä tullut parempituloinen, vai onko tuloero ollut aina noin päin. Voisi kuvitella, että jos tuloero on naisen hyväksi jo suhteen alkaessa, se ei myöhemminkään tule olemaan miehelle ongelma?
Ruotsi on täynnä kehitysmaalaisia. Et ole lukenut uutisia viimeiseen kymmeneen vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä toinen kysymys on työstä eli ei siinä paljon mies kiinnosta. Huono siinä on jatkaa jos vain työn takia valitsee miehensä. Sitten ei vastaa enää koskaan jos työ ei miellytä,
Minä saattaisin hyvin kysyä jotain työstä, mutta lähinnä siksi, että koen sen neutraalina jutusteluna. Ei minulla mitään toiveita tai kriteereitä sen suhteen ole.
Itse kun laitoin ammatikseni lentäjä niin matchini kolminkertaistui.
Mulla ei ole ammattia tai työpaikkaa.
Jos kertoisin tuon profiilissani olisi varma, että ainuttakaan matchia en saisi. Nyt sentään välillä pääsen treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja olen myös huomannut etteivät monet halua kertoa myöskään kk-palkkaansa. Mikä miehiä oikein vaivaa?
Itse tienaan miehenä 1500e brutto/kk 40 tunnin työviikolla. Mites se naisen euro menikään kun väittävät että mies tienaa aina enemmän.
Kritiikki koskee sitä, että naisvaltaisilla aloilla on keskimäärin pienempi palkka ja edelleen kulttuurissamme naiset päätyvät tiettyihin töihin ja miehet tiettyihin, vaikka ei tarvitsisi.
Tämän lisäksi naiset pitävät enemmän perhevapaita, jolloin eläkekertymä jää selvästi pienemmäksi kuin miehillä keskimäärin. Miksi miehet eivät halua jäädä kotiin hoitamaan lapsiaan? Jos naisia kannustettaisiin enemmän miesvaltaisille, eli parempipalkkaisille aloille, voisivat miehetkin huoletta jäädä kotiin, eikä tarvitsisi miettiä, kumman töistä saa enemmän rahaa.
On totta, että miehille osuu yhteiskunnassa suurin hyvinvointi ja pahin pahoinvointi (asunnottomat, syrjäytyneet enimmäkseen miehiä, lyhyempi keskimääräinen elinikä jne.) Miksi miesasiamiehet eivät huomioi miesten keskinäisiä tasa-arvo-ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Itse kun laitoin ammatikseni lentäjä niin matchini kolminkertaistui.
Ja mitä hyötyä siitä oli?
Lainasin kaverin punaista avo Ferraria ja otettiin parit kuvat siitä kun istuin siinä ja ajelin sillä. Tämän jälkeen käytiin kyseisen kaverin kämpillä Töölön kattohuoneistolla ja otettiin siitä parvekkeelta kans kuvia. Laitoin kuvat tinderiin ja seuraavana päivän sain 3 matchiä. Sen jälkeen tahti on ollutkin 1-6 matchiä päivässä ja matchejä on nyt 170 aikaisempaan 3 vuoden saldo oli 50 matchiä. Kummasti on myös tullut aloituksia kun aikaisemmin saanut ehkä 4-5. En tiedä onko se väärin istua Ferrarissa, en kuitenkaan missään väitä sen olevan omani.
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoisin tuon profiilissani olisi varma, että ainuttakaan matchia en saisi. Nyt sentään välillä pääsen treffeille.
Sama. Tosin olen päässyt viimeksi treffeille heinäkuussa.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja olen myös huomannut etteivät monet halua kertoa myöskään kk-palkkaansa. Mikä miehiä oikein vaivaa?
Itse tienaan miehenä 1500e brutto/kk 40 tunnin työviikolla. Mites se naisen euro menikään kun väittävät että mies tienaa aina enemmän.
Kritiikki koskee sitä, että naisvaltaisilla aloilla on keskimäärin pienempi palkka ja edelleen kulttuurissamme naiset päätyvät tiettyihin töihin ja miehet tiettyihin, vaikka ei tarvitsisi.
Tämän lisäksi naiset pitävät enemmän perhevapaita, jolloin eläkekertymä jää selvästi pienemmäksi kuin miehillä keskimäärin. Miksi miehet eivät halua jäädä kotiin hoitamaan lapsiaan? Jos naisia kannustettaisiin enemmän miesvaltaisille, eli parempipalkkaisille aloille, voisivat miehetkin huoletta jäädä kotiin, eikä tarvitsisi miettiä, kumman töistä saa enemmän rahaa.
On totta, että miehille osuu yhteiskunnassa suurin hyvinvointi ja pahin pahoinvointi (asunnottomat, syrjäytyneet enimmäkseen miehiä, lyhyempi keskimääräinen elinikä jne.) Miksi miesasiamiehet eivät huomioi miesten keskinäisiä tasa-arvo-ongelmia?
Nämä naisten euro on 80centtiä voivat mennä osoitteeseen dia.fi ja jatkaa sieltä eteenpäin ja lakata valittamasta. Esim. Tuta on hyvä ja päätyä sitten esim. McKinseylle duuniin, niin palkka on helpostikin yli 10k kuussa.
Ylipainon ja tatuointien jälkeen pahin turnoff on tuo työn eli tulojen utelu.
Vierailija kirjoitti:
Koska varastoduunarina en kelpaa naisille. Pitäisi olla toimitusjohtaja tai lentäjä.
Tismalleen noin 😃
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä naisenakaan kovin mielellään kerro. Olen ns. miestenalalla, joten tuntuu että se on joillekin miehille turn off.
Itse myös jätän kertomatta, kerron vaan yleisesti millä alalla. Muuten pelästyvät heti kun olen niitä paremmin koulutettu. Pitää ensin kuulostella että onko yleisesti itsetuntoa.
DI-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Lainasin kaverin punaista avo Ferraria ja otettiin parit kuvat siitä kun istuin siinä ja ajelin sillä. Tämän jälkeen käytiin kyseisen kaverin kämpillä Töölön kattohuoneistolla ja otettiin siitä parvekkeelta kans kuvia. Laitoin kuvat tinderiin ja seuraavana päivän sain 3 matchiä. Sen jälkeen tahti on ollutkin 1-6 matchiä päivässä ja matchejä on nyt 170 aikaisempaan 3 vuoden saldo oli 50 matchiä. Kummasti on myös tullut aloituksia kun aikaisemmin saanut ehkä 4-5. En tiedä onko se väärin istua Ferrarissa, en kuitenkaan missään väitä sen olevan omani.
Niin? Mitä hyötyä niistä matcheista sinulle on?
Vierailija kirjoitti:
Koska varastoduunarina en kelpaa naisille. Pitäisi olla toimitusjohtaja tai lentäjä.
Tämä ei kyllä vastaa ap:n kysymykseen, ellet sitten ajatellut salata ammattiasi ikuisesti? Ja tuleekohan mitään suhdetta edes jos kieltäytyy kertomasta ammattiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä hyötyä niistä matcheista sinulle on?
Ohis kommentoi että jos hän etsii iltapäivänamua niin varmaan aika helposti löytyy. Jos etsii jotain vakavampaa niin huonot saumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten logiikkasi siis menee? Kun et kerro ammattiasi, niin toimitusjohtajaa tai lentäjää etsivä nainen rakastuu sinuun eikä häntä sitten yhtään haittaa, että oikeasti oletkin varastoduunari?
Mielenkiintosita, siis etsittekö tietyn ammattikunnan edustajia?
Harvalla on pokkaa myöntää asiaa, mutta jatkossa nostan tämän viestin esiin jokaisessa tasokeskustelussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tosin olen päässyt viimeksi treffeille heinäkuussa.
M31
En mäkään usein treffeillä käy, mutta välillä kuitenkin. Työtön mies vailla ammattitutkintoa ei kävisi ollenkaan, joten mun on tehtävä se valinta.
Jos eivät kerro, ja haluat tietää, niin kysy. Miehet kyllä kysyy ihan suoraan pituutta, painoa, kuppikokoa yms- tämä on miesten mielestä täysin oikeutettua, joten täysin oikeutettua on se, että nainen kysyy esim miehen ammattia jos niin haluaa
Työtön, paskakuski, putkimies, persu jne.
Tavallaan saatan ymmärtääkin, itselläni kun inssin ja di:n paperit, niin eipä ole tarvinnut peitellä. Tosin, en kyllä ole ollut tinderissäkään...
-m