Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joillakin ihmisillä on vain itseään rumempia ystäviä

Vierailija
01.11.2020 |

Onkohan se tietoista? Miten on sinun laita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, kun kävin baareissa niin tultiin sanomaan, että otit sitten ei _niin_ hyvän näköisen ystävän mukaan.  Onneksi sitä ei sanottu rakkaan ystäväni kuullen.

Vierailija
2/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipimiehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin pinnallinen! En valitse ystäviä ulkonäön perusteella.

Sydän on se mikä merkitsee.

Vierailija
4/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joo muu planeetta elää tätä todellisuutta. Minulla taas olisi kauhea häpeä jos ottaisin kovasti tyhmemmän seuralaisen mukaan. Kyllä sen joku järkevä kuitenkin nopeasti huomaisi.

Vierailija
5/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ihan yllätyksenä, että joku on aina kaveripiirinsä kaunein tai komein.

Vierailija
6/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan iästä en tiedä, mutta näin keski-ikäisenä voin sanoa, että on kovin yleistä, että samanikäiset mimmit ovat hyvinkin elähtäneitä ja vararavintoa on kasautunut vartaloon... siinä on sitten hoikkana ehkä jonkun mielestä se "kaunein", mutta sillä ei ole ystävyyden kannalta mitään merkitystä.

Vierailija
7/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on niin kaunis, niin ei löydy kuin itseään rumempia ystäviä.

Vierailija
8/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit on kaikki mielestäni kauniita. Oikeastaan näin nelikymppisenä ei tule edes mieleen kenestäkään, että joku olisi ruma. On vain tavallisen näköisiä, kivan näköisiä ja joskus harvoin näkee jopa niin kauniin tai komean, että silmiä kirvelee.

Minusta ne ihmiset jotka näkee rumia ihmisiä, ovat keskenkasvuisia tai voivat itse sisimmässään huonosti?

Vierailija
9/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joo muu planeetta elää tätä todellisuutta. Minulla taas olisi kauhea häpeä jos ottaisin kovasti tyhmemmän seuralaisen mukaan. Kyllä sen joku järkevä kuitenkin nopeasti huomaisi.

Onko juottoloissa yleensä ketään järkeviä?

Vierailija
10/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän seuraa siitä, että ihmisiä on vain äärellinen määrä. Jos ajatellaan että jokaisen ihmisen kauneus tai rumuus voidaan arvostella objektiivisesti, niin voidaan järjestää ihmiset kauneusjärjestykseen. Silloin jokaisesta kaveriporukasta löytyy sen porukan kaunein, jolla luonnollisestikin on vain itseään rumempia kavereita. Maailman kauneimmalla ihmisellä ei edes voi olla muita kuin itseään rumempia kavereita.

Eikös ole jännää tämä matematiikka? Kun menet yläasteelle, niin opit vielä lisää!

Vierailija
11/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään huomiosta, ja olen mielelläni joukon kaunein ja fiksuin.