Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee mielestäsi pettämisen raja?

Vierailija
14.02.2014 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä sen on sovittu menevän

Vierailija
2/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet jotain sellaista, mistä et voi kertoa puolisollesi, olet pettänyt häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää pussailua tanssilattialla julkisella paikalla vaatteet päällä en laske pettämiseksi. Kaikki siitä pidemmälle menevä on pettämistä. Mutta tämähän on todellakin jokaisen parin määriteltävä itse.

Vierailija
4/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä ei voi tehdä kumppanin nähden loukkaamatta.

Vierailija
5/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:20"]

?

[/quote]

Sellainen toiminta mitä ei tekisi jos puoliso on läsnä tai loukkaantuisi jos puoliso tekisi,on pettämistä.

Vierailija
6/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:26"]

Pelkkää pussailua tanssilattialla julkisella paikalla vaatteet päällä en laske pettämiseksi. Kaikki siitä pidemmälle menevä on pettämistä. Mutta tämähän on todellakin jokaisen parin määriteltävä itse.

[/quote]

Minusta tuo on jo törkeää pettämistä! ja nauratti ihan toi vaatteet päällä kohta. :D ihmeellisiä rajoja säkin asettelet, annas kun arvaan oot mies?

Vierailija
7/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:37"]

[/quote]

Minusta tuo on jo törkeää pettämistä! ja nauratti ihan toi vaatteet päällä kohta. :D ihmeellisiä rajoja säkin asettelet, annas kun arvaan oot mies?

[/quote]

Olen kolmekymppinen nainen. Jokaisella on omat rajat pettämiselle ja niistä pitää tietysti sopia kumppanin kanssa. Ei näistä ole mitään kiveen hakattuja sääntöjä olemassa.

Vierailija
8/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarttee kysyä niin on taidettu ylittää raja

Vierailija
9/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä loukkaantuisin jos kumppani hivelisi toista, suutelisi suulle tai ehdottelisi jotain seksuaalista toimintaa.

Vierailija
10/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 3:sen ja 6:sen vastaukset oli erittäin hyviä.

Itse voisin hymyillä, olla katsekontaktissa, jutella, ehkä halatakkin. Mut mitään syytä mä en nää sitä toista miestä pitää enemmän tai vähemmän kädestä. Mut mihinkään pervoihin ja kaksimielisiin viestittelyihin en lähtisi ja kertoisin niistä ehkä jopa kumppanille, sit en lähtis myöskään minkäänlaiseen pussailuun sen toisen henkilön kanssa vaatteet päällä tai ilman! (ei tollasta voi kirjottaa kun joku kakara.) tai saatikka seksin harrastamiseen!

Mut kumppanille voisin esim ihan hyvin kertoa että olen halannut toista miestä. Esim jos oltiin tämän luona kylässä ja siinä ovella lähtiessä halasin ystävänä häntä tai jos lohdutin jotain ystävää sukupuolta katsomatta ja halasin sillon. Tai sit taputin kädelle, pidin kättä hetken aikaa polven päällä tai pidin kädestä hetken aikaa lohduttaakseni tai jutellakseni hänelle. Näistä voisin myös kertoa ja en näkisi pettämisenä!

Vierailija
11/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:43"]

Minä loukkaantuisin jos kumppani hivelisi toista, suutelisi suulle tai ehdottelisi jotain seksuaalista toimintaa.

[/quote]

Joo tää oli kans hyvä. Et siis vois hyväksyä esim kädestä silittämistä lohdutus mielessä tms tämmöstä? entä mitä mieltä olet kaverimaisista poskipusuista? tarvitseeko pussata suoraan poskelle varattua miestä tai naista jos ei saa huulillekaan..?

Vierailija
12/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun siitin tunkeutuu vaginaan/anukseen tai suuhun.

Vierailija
13/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:37"]

[/quote]

[/quote]

Olen kolmekymppinen nainen. Jokaisella on omat rajat pettämiselle ja niistä pitää tietysti sopia kumppanin kanssa. Ei näistä ole mitään kiveen hakattuja sääntöjä olemassa.

[/quote]

Ok, no en silti voisi ymmärtää tollasta. Kohta varmaan hyväksyt vaatteet päällä seksin harrastamisen ja hinkkaamisen toiseen ihmiseen, mutta kun otetaan vaatteet pois ja ollaan kunnon yhdynnässä niin sitten se on pettämistä?

Tiiätkö tältä se kuulostaa... :D

Vierailija
14/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos penis menee vartta myöden sisään. Pelkkä terska ei vielä pettäjää tee, kuten Etelä-Karjalassa sanotaan.

Vierailija
15/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:47"]

[/quote]

Joo tää oli kans hyvä. Et siis vois hyväksyä esim kädestä silittämistä lohdutus mielessä tms tämmöstä? entä mitä mieltä olet kaverimaisista poskipusuista? tarvitseeko pussata suoraan poskelle varattua miestä tai naista jos ei saa huulillekaan..?

[/quote] Hivelisi...se tarkoittaa muuta kuin lohduttamista. Poskipusuja harrastetaan paljon ulkomailla ja siellä paljon matkustaneena en näe niissä mitään pahaa.

Vierailija
16/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:49"]

[/quote]

No tääkin on aika vapaamielinen suhtautuminen... en minä vois esim kumppanille avoimin mielin kertoa et joo olempa pussannut tuossa toista miestä poskelle tai huulille tai lähetellyt sen kanssa seksiviestejä ja muuta selvää pervoiluu. Emmä miehelle pystys olee rehellinen sellasista asioista. Varmaan jos tuosta poskipusustakin kertoisin nii ihmettelis et mitä helvettiä sää sitä poskelle pussailet? jos huulillekaan ei saa. Niin mikä tarve on tehdä sit tollasta? kyllä siinä mulla vähän huono omatunto kolkuttelis ja sit osaisin aatella miehenkin ilmeen.. kyllä sekin varmaan miettis et mitä ihmettä ja saattais olla ajatuksissa vähän paha mieli.

Vierailija
17/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:47"]

[/quote]

[/quote] Hivelisi...se tarkoittaa muuta kuin lohduttamista. Poskipusuja harrastetaan paljon ulkomailla ja siellä paljon matkustaneena en näe niissä mitään pahaa.

[/quote]

Riippuu millä tyylilläkin sen tekee. Eihän siinä kunnolla muiskauteta edes poskelle vaan silleen äkisti vaihdetaan pikku pusut puolin että toisin.

Mutta ei taida ihan meidän kulttuuriin kuulua sellaset tervehtimistavat? eiköhän se ole enemmin moikkaus tai käsi päivää...

Tarkotatko hivelyllä sellasta seksuaalista pidemmän aikaista hellää sivelyä/silittelyä esim toisen polvea vasten? siitä miekin oisin samaa mieltä.

Vierailija
18/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:49"]

[/quote]

Eli romanttiset illalliset suuteluineen ja peniksen/vaginan käsin koskettelu ihan ok?

Vierailija
19/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä et tekisi/sanoisi kumppanin ollessa paikalla.

Vierailija
20/30 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun tekisin puolisoni selän takana jotain sellaista, mitä en toivoisi puolisoni tekevän selkäni takana.

En ole mustasukkaista tyyppiä, mutta jos itse ajattelisin yötä päivää jotain toista miestä romanttisessa mielessä, kokisin, että petän miestäni tavallaan. En ole silloin rehellinen hänelle enkä puhalla täysillä yhteen hiileen. Tietenkään ajatuksen tasolla oleva "pettäminen" ei johda eroon tms., mutta itsetutkiskeluun kyllä. Tyyliin "mitä ja ketä haluan elämääni".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme