Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAYS: kurkun karheuskin syy mennä koronatestiin? Menisitkö?

Vierailija
01.11.2020 |

Mitä tuolla tarkoitetaan? Millainen kurkun karheus? Itsellä ainakin talvikaudella kurkku on yleensä aina vähän karhea. Voi olla aamulla vähän karhea tai illalla ulkoilun jälkeen, sittenntaas parin tunnin päästä ihan normaali.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin koska mulla ei ole karhea kurkku koskaan ellei ole vähän flunssaa. Ymmärrän että monet ei mene jos usein tulee karheutta kylmästä ilmasta ym.

Valitettavasti tiedän muutamia tuttuja jotka eivät mene edes kunnon flunssaoireisena (kuumet ym.) testiin ja liikkuu myös esim. kaupoissa oireisena. Sanonut vain että ei usko että koronaa kun ei hengitysvaikeuksia ja/tai mennyt kuitenkin ohi joidenkin päivien kuluessa.

Itse käynyt testissä pelkän nuhan takia. Jatkossakin käyn pienestäkin oireesta heti.

Toivottavasti kaikki ymmärtäisivät että todellakin lievä flunssan oire voi olla koronaa ja ajattelisi muita ettei tartuta kun joillekkin tauti hengenvaarallinen.

Itse käytän julkisilla paikoilla maskia.

Vierailija
22/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tk.ssa töissä ja kävin kyllä testissä, kun kurkku oli karhea. Kamala ajatus, että olisin tartuttanut koko vuodeosaston, jos se olisi ollut koronaa.

Jos koronaa ei olisi ollut, en olisi kiinnittänyt tuonvertaiseen oireeseen mitään huomiota.

Sama. Menen hyvin pienellä kynnyksellä testiin, myös jostain epämääräisestä kurkunkarheudesta jos sellaista tulee. Vielä olen onneksi ollut terveenä, eikä ole testissä tarvinnut käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku on juuri nyt karhea. En usko, että menen testiin.

Vierailija
24/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene joka kurkunkarheudesta testiin. Mutta pysyn kyllä kotona kunnes olo on normaali eli n 1h heräämisen jälkeen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi