Ajatus exän touhuista pois?
Erosta jo jonkin aikaa, mutta edelleen ajatuksissa pyörii että joku karju pumppaa exääni niin että sänky natisee. Millä nämä ajatukset saisi pois? Sinänsä olen onnellinen jos ja kun hänellä menee hyvin, mutta aina tulee ajatuksiin...
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Jaa miehilläkin jää vaivaamaan. Itekin olen itku kurkussa siitä kun ajattelen että eksäni saa kauniita, timmejä naisia sänkyyn.
Valitettavasti näin, exä vielä on hoikka ja näppärän näköinen. Ja tietäen miten kyltymätön baari-iltoina, niin voi siellä kokemuksiakin hakea villinä sinkkuna.
Exä natisutti toisten sänkyjä vielä kun asuttiin saman katon alla. Nyt kihisee mustasukkaisuudesta pelkästä ajatuksesta että olisin jonkun muun kanssa.
Etsi uusi kumppani äläkä haikaile exän perään.
Kieltämättä kaikilla on ollut leveämpi rintakehä ja todella iso muna, kun ajattelen. Ihan kipeää tehnyt joissakin asennoissa kun on ollut niin iso. Ja nuorempia. Isoja,tatuoituja, nuorempia karjuja rauuuuh!
Mustasukkaisuutta. Siihen voi auttaa että oivaltaa johtuvan omista kokemuksista tai peloista jotka heijastaa siihen josta on mustasukkainen. Tai ollut vain huonoa tuuria ja exä aiheuttanut traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä kaikilla on ollut leveämpi rintakehä ja todella iso muna, kun ajattelen. Ihan kipeää tehnyt joissakin asennoissa kun on ollut niin iso. Ja nuorempia. Isoja,tatuoituja, nuorempia karjuja rauuuuh!
Tämä voisi kyllä pitää paikkansa, vähän rajummat herrasmiehet taitaa houkuttaa. Sinänsä hyvä jos saa haluamaansa, mutta toisaalta kunhan järki pysyisi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi kyllä pitää paikkansa, vähän rajummat herrasmiehet taitaa houkuttaa. Sinänsä hyvä jos saa haluamaansa, mutta toisaalta kunhan järki pysyisi mukana.
Miksi järki ei pysyisi mukana? Ja miksi vatvot exän elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi järki ei pysyisi mukana? Ja miksi vatvot exän elämää?
Sitä juuri mietin, että miksi en saa ajatuksista pois ja juurikin näissä petiasioissa. Ehkä vielä vaatii työstämistä ja pari laastaria tjs.
Vierailija kirjoitti:
Etsi uusi kumppani äläkä haikaile exän perään.
Juuri niin. Ex on aina ex,ä eikä kannata tuhlata ajatuksia Häneen. Itse en ole koskaan jaksanut miettiä mitä ex puuhailee.
Voi kuule tietäisipä exäni kuinka hyvin mulla menee ilman häntä. Ja seuraavan kanssa seksikin on ollu parempaa. Puhkesin kukkaan uudestaan 😍. Jokaisen kannattaa miettiä miten käyttäytyy sitä kumppaniaan kohtaan, että eroa ei tule. Ja suoda sille exälle uusi onni olematta mustasukkainen 😉
Miksi erositte? Mustasukkaisuus on sinänsä ihan normaalia, jos tunteita on ollut.
Itse olen juuri eronnut nainen, eikä kyllä tulisi mieleenkään hyppiä saänkyyn kenenkään kanssa. Rakastan eksää edelleen.
Jaa miehilläkin jää vaivaamaan. Itekin olen itku kurkussa siitä kun ajattelen että eksäni saa kauniita, timmejä naisia sänkyyn.