Hyysään turhaan poikaystävääni... Mikä avuksi?
Ollaan molemmat parikymppisiä ja olen tässä lähiaikoina huomannut hyysääväni liikaa poikaystävääni... Osaahan se "aikuinen mies" jo itsekkin, mutta musta on vaan niin kivaa auttaa ja "palvella" toista välillä! Poikaystävä on tästä mulle myös huomattanut ja ei itsekkään pidä tästä... Mulla tulee huomaamatta huomauteltua mm. että oletko syönyt ja tulihan maha täyteen, muista tehdä läksyt tai soittaa pakkaan x. Ja mähän sitten pahoita mieleni helposti, kun asiat ei mene niinkuin halauan. Mikä avuksi? En tee siis tätä tahallani. Rakastetaan molemmat toisiamme ja ei haluta tälläsen pienen asian pilaavan suhdettamme.
Kommentit (7)
Toki toisesta pitää huolta pitää ihan rakkaudella mutta ei nyt toiseksi äidiksi pidä ruveta!
Kyllä minäkin aina passasin miestäni ennen lapsia mutta olin kaukaa viisas ja kerroin jo silloin että jos ja kun saadaan lapsia niin palvelu loppuu ;)
Näin myös kävi.
Tuo on kontrollointia ja alistamista. Haluat pitää langat käsissäsi ja osoitat ylemmyyttä miestäsi kohtaan ilmaisemalla ettet luota sen osaavan hoitaa hommat. Sun pitää oppia pitämään suusi kiinni tuollaisista holhoavista kommenteista. Huolta saa pitää ja passata rakkaudella, mutta tuollainen alentuva lässytys ei ole kivaa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 15:32"]
Tuo on kontrollointia ja alistamista. Haluat pitää langat käsissäsi ja osoitat ylemmyyttä miestäsi kohtaan ilmaisemalla ettet luota sen osaavan hoitaa hommat. Sun pitää oppia pitämään suusi kiinni tuollaisista holhoavista kommenteista. Huolta saa pitää ja passata rakkaudella, mutta tuollainen alentuva lässytys ei ole kivaa.
[/quote]
Tuo on kyllä totta... Mutta on se myös ärsyttävää, jos pyytää viemään roskiksen ja huomaa sen olevan vielä seuraavana aamuna paikallaan, jolloin asiasta joutuu uudestaan sanomaan. Ei voi tehdä tuollaista pientä juttua heti ja sitten itselle tulee valitaja olo, kun sanoo asiasta uudelleen.
Mikset kysy täältä?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 15:32"]
[/quote]
Tuo on kyllä totta... Mutta on se myös ärsyttävää, jos pyytää viemään roskiksen ja huomaa sen olevan vielä seuraavana aamuna paikallaan, jolloin asiasta joutuu uudestaan sanomaan. Ei voi tehdä tuollaista pientä juttua heti ja sitten itselle tulee valitaja olo, kun sanoo asiasta uudelleen.
[/quote]
Tuo on eri asia kuin kysely "onko masu täynnä". Noista asioista teidän pitää tehdä sopimus, miten niitä hoidetaan, heti vai viidestoista päivä. Ei ole toisen tehtävä kytätä ja huomauttaa tekemisestä, kotihommia pitää tehdä ihan huomauttelematta.
No lopeta se.