Mitä teen, kun isännöitsijä yhdessä taloyhtiön hallituksen kanssa kušettąą jatkuvasti?
Ensin törkeän valtava lasku asiasta x. En ollut sitä itse aiheuttanut, joten riitautin sen (en tietenkään maksanut euroakaan.) Juttu meni oikeuteen (minä edesautoin asiaa, eli onneksi meni!!)
Ainiin, epäilijöille tiedoksi, että googlettamalla löytyy PALJON samanlaisia kokemuksia, nimenomaan näistä kușețuslaskuista, joita tämä kyseinen firma lähettelee. Ja se, että hallitus on mukana juonessa, on täyttä totta ja myös muilla on kokemusta samasta asiasta.
Noh, tosiaan kun eivät tällä ensimmäisellä kušetușlaskulla saaneet rahaa (taloyhtiöllä on rahavaikeuksia, olen osakas ja tiedän nämä hommat täällä), niin lähettivät yhtäkkiä täysin puskista yli TUHANNEN EURON VASTIKELASKUN.
Aiemmin lähetetyssä laskussa lukee, että se on voimassa pitkälle ensi vuoteen.
Jatkuu
Kommentit (95)
Kuinka monta tonnin vastiketta sulle on jo tullut?
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä uudessa vastikelaskussa ole kerrottu perusteita, miten vastike on laskettu?
Voi v...n v...n v...u kun ei mene jakeluun. ISÄNNÖITSIJÄ EI PÄÄTÄ SUMMIA, NE PÄÄTETÄÄN YHTIÖKOKOUKSESSA. PAITSI ETTÄ EI OLE PÄÄTETTY. MITÄÄN DOKUMENTTIA EI OLE ASIASTA.
JA KUMMASTI SAAN TOISEN KUȘETUSLASKUN SEN JÄLKEEN, KUN EN MAKSANUT ENSIMMÄISTÄ. KAIKKENSA NÄKÖJÄÄN TEKEVÄT SAADAKSEEN NYHDETTYÄ RAHAA MINULTA PERUSTEETTOMASTI.
Siis et ole maksanut aikaisempia vastikkeita ja nyt riehut kun niitä karhutaan sinulta?
Miksi sä olet noin kiihtynyt? Jos on perusteeton lasku, niin riitauttaa sen ja jättää maksamatta. Ei tästä sen suurempaa numeroa tarvitse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä uudessa vastikelaskussa ole kerrottu perusteita, miten vastike on laskettu?
Voi v...n v...n v...u kun ei mene jakeluun. ISÄNNÖITSIJÄ EI PÄÄTÄ SUMMIA, NE PÄÄTETÄÄN YHTIÖKOKOUKSESSA. PAITSI ETTÄ EI OLE PÄÄTETTY. MITÄÄN DOKUMENTTIA EI OLE ASIASTA.
JA KUMMASTI SAAN TOISEN KUȘETUSLASKUN SEN JÄLKEEN, KUN EN MAKSANUT ENSIMMÄISTÄ. KAIKKENSA NÄKÖJÄÄN TEKEVÄT SAADAKSEEN NYHDETTYÄ RAHAA MINULTA PERUSTEETTOMASTI.
Se on selvää, että vastikkeen maksuperusteet päätetään yhtiökokouksessa. Mutta aika usein vastikelaskussa on laskelma, esim. hoitovastike 60 m2 * 4,25 eur / m2 = 255 eur, missä tuo 4,25 eur / m2 on yhtiökokouksessa päätetty hoitovastike. Eikö sinulla ole sellaista, vaan pelkkä loppusumna? Jos näin on, niin pyydä isännöitsijältä tarkempi laskelma.
Vai väitätkö, että yhtiökokouksessa ei ole tehty mitään päätöstä vastikkeen suuruudesta? Ei pitäisi olla mahdollista.
Öööö, EI OLE KYSEESSÄ MIKÄÄN PERINTÄ!! EN JAKSA TEITÄ IÐIØØTTEJA, kun mikään ei mene jakeluun!!
Joka ikisen vastikkeen olen maksanut, iðiooțit.
Vierailija kirjoitti:
"KUMMASTI SAAN TOISEN KUȘETUSLASKUN SEN JÄLKEEN, KUN EN MAKSANUT ENSIMMÄISTÄ."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, niin???? Missä kohtaa sanoin, että kușetuslasku liittyi vastikkeisiin????
Ja miksikö olen kiihtynyt?? Koska olen niin VİŤUŇ KYLLÄSTYNYT TÄHÄN JATKUVAAN PAS.KAAN, MITÄ ISÄNNÖITSIJÄ JA HALLITUS AIHEUTTAVAT. JATKUVAA KUȘETTAMISTA JA TAISTELUA LASKUISTA. MINUA EI KUUNNELLA, LAKIA EI NOUDATETA, MINUA SYRJITÄÄN OSAKKAANA JNE.
MENEE NIIN VİŤUN HERMO TÄÄLLÄ. IKINÄ EI SAA ASUA RAUHASSA. SITTEN IÐIOOŤIT PALSTALLA JANKKAAVAT SAMOJA ASIOITA EIKÄ MIKÄÄN SANOMANI ASIA MENE PERILLE MILLÄÄN.
Nyt kiinnostaa mikä se eka lasku oli?
AINOA ASIA MITÄ HALUAN ON ASUA JA ELÄÄ RAUHASSA. MUTTA TÄMÄ SAA.TANAN TALOYHTIÖ ON NIIN SYVÄL.TÄ VİTUȘTA KUŠEŤŤAVAN ISÄNNÖITSIJÄN KANSSA, ETTÄ TÄÄLLÄ EI SAA IKINÄ ASUA RAUHASSA. LOPUTONTA TAISTELUA, TÖRKEITÄ LASKUJA, SYRJINTÄÄ. MENEE NIIN VİŤUN HERMO!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin otan yhteyttä??
Psykiatriseen yksikköön. Olet vainoharhainen.
On kyllä julmaa sanoa ihmiselle joka oikeuteen saakka mennyt noin. Häpeä sinä alistaja.
Todennäköisesti ihan oikein laskutettu.
Raivoava ei näe muuta kuin loppusumman laskussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hallitus on mielestäsi huono, niin mikään ei estä pyrkimään itse hallitukseen!
Yleensä se on yhtiökokouksessa niin, että hallitusta on helppo haukkua ja moittia mutta kun asialistassa mennään eteenpäin kohtaan "hallitusten jäsenten valinta", nämä kovimmat mesoajat katselevat Seinille ja sitten nämä kiltit vastuunkantajat suostuvat jatkamaan naurettavalla korvauksella ja saavat taas seuraavana vuonna haukut siitä kun mikkomielisairas tupakoi ilmanottoaukon edessä ja kuinka riittä räpätäti ei taittele pahvejaan ja kuinka Helmisen huolto on taas jättänyt hiekoittamatta ja kuinka illalla rotat juoksee pihan poikki ja C-rapussa on sokeritoukkia :(
:DDDDDDDDD
Älä unohda sitä, että taloyhtiö ja hallitus on kokonaisuudessaan ihan paska kun jonkun parin ulkoseinässä olevan ruman kohdan perusteella et heittämällä pysty tarttumaan osakkaan ehdotukseen että eikös jo koko julkisivu pitäisi uusia ja rappukäytävätkin samalla. Entäs piha! Eikö meille voitaisi ottaa joku ihan erillinen suunnittelija? Juu toki mutta samalla on tuoreessa muistissa, kun parina vuonna yhtiökokouksessa erikseen on käyty läpi sitä mikäs tää on kun tuolloin meni pihaan tonni ja vuoden päästä peräti kaksi tonnia. Mitä nämä ovat?! Miksi tälläisiä summia käytetty pihaan? No kunnostettiin sitä. Pikkuhiljaa. Ilman pihasuunnittelijaa kun tarjouskierroksen perusteella molemmissa summissa, jos mukaan olisi otettu pihasuunnittelija, lasku olisi ollut viisinkertainen.
Kaikkein "palkitsevimpia" ovat tilanteet, kun jollekin asukkaalle on jouduttu ihan aiheesta lähettämään huomautus. Sen jälkeen sitä on ilkeä, ihmisten perusoikeuksia rajoittava kyttääjä jota ei enää tervehditä. Ja sitkeästi myös yhä elää legenda, että hallituksen jäsenillä on avaimet kaikkiin taloyhtiön asuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan moinen kusetuslasku tuntea ihan vaan huomautuslaskuna.
Kolme maksamatta jätettyä vastiketta on btw. jo kohta, että saatat saada seuraavassa varsinaisessa yhtiökokouksessa sitä selvästi kaipaamaasi erityishuomiota. Tavalla että asialistassa esitellään ja käsitellään asuntosi haltuunottoprosessin käynnistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Uusi palstahullu on syntynyt.
Kyllä tää on ihan sama vanha äitihullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi palstahullu on syntynyt.
Kyllä tää on ihan sama vanha äitihullu.
Onko? Kirjoitustyyli on mielestäni erilainen mutta toisaalta yksinpuhelu ja floodaus on samanlaista.
Tää on siis hullun provo.