Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen, kun isännöitsijä yhdessä taloyhtiön hallituksen kanssa kušettąą jatkuvasti?

Vierailija
01.11.2020 |

Ensin törkeän valtava lasku asiasta x. En ollut sitä itse aiheuttanut, joten riitautin sen (en tietenkään maksanut euroakaan.) Juttu meni oikeuteen (minä edesautoin asiaa, eli onneksi meni!!)

Ainiin, epäilijöille tiedoksi, että googlettamalla löytyy PALJON samanlaisia kokemuksia, nimenomaan näistä kușețuslaskuista, joita tämä kyseinen firma lähettelee. Ja se, että hallitus on mukana juonessa, on täyttä totta ja myös muilla on kokemusta samasta asiasta.

Noh, tosiaan kun eivät tällä ensimmäisellä kušetușlaskulla saaneet rahaa (taloyhtiöllä on rahavaikeuksia, olen osakas ja tiedän nämä hommat täällä), niin lähettivät yhtäkkiä täysin puskista yli TUHANNEN EURON VASTIKELASKUN.

Aiemmin lähetetyssä laskussa lukee, että se on voimassa pitkälle ensi vuoteen.

Jatkuu

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi yhtä ainutta dokumenttia ei ole taloyhtiön portaalissa eikä sähköpostissani. Kovat on sepittelyt, että kuukausia sitten päätettiin asia. Jep jep, kumma kun todisteet puuttuvat.

Vierailija
2/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä laskuja voi tuolla tavoin vain muutella täysin puskista ja jauhaa pașkaa "virheestä aiemmassa laskussa."

Isännöitsijä hallituksen kera ei noudata Suomen lakia. Minä tiedän osakkaana oikeuteni, mutta he eivät noudata asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan totaalisen väsynyt tähän loputtomaan pașkaan, en voi käsittää miksi nämä osakaspelłeț haluavat pitää tuollaisen saa.ta.nan hıhhułikușettajan isännöitsijänä!!

Vierailija
4/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenkö rikosilmoituksen?? Tutkintapyynnön?? Soitanko poliisin neuvontapalveluun? Alioikeus?? Mitä vıțțua voin tehdä, että tämä jatkuva vainous ja kusětûslaskut loppuu??

Vierailija
5/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan selvää, että maksan sen aiemman laskun mukaisesti. Ihan vapaasti voivat yrittää ottaa hallintaan asunnon, vaikka maksan tasan sen mitä laskussa lukee. Ei se hallintaanotto onnistu kușettamalla. Pitää olla todisteet.

Vierailija
8/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin otan yhteyttä??

Vierailija
9/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis päätetty periä ylimääräinen vastike esim. remontteja varten? Kuka päättänyt, hallitus vai yhtiökokous? Jos remontti täytyy tehdä ja siihen ei ole rahaa, vaihtoehdot ovat laina tai ylimääräinen vastike.

Eli mikä lasku? En ymmärrä sun jutuista mitään.

Vierailija
12/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiin, jotka yhtiön koko ja toiminta huomioon ottaen ovat epätavallisia tai laajakantoisia taikka jotka vaikuttavat olennaisesti asumiseen tai asumiskustannuksiin, hallitus tai isännöitsijä saa ryhtyä vain yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti, paitsi milloin yhtiökokouksen päätöstä ei voida odottaa aiheuttamatta yhtiön toiminnalle olennaista haittaa.

Vastikkeet sovitaan yhtiökokouksissa. Koettakaa saada hallitus kumottua ylimääräisellä yhtiökokouksella ja sitten irtisanotte isännöitsijän. "osakkaat voivat kutsua ylimääräisen yhtiökokouksen koolle, jos osakkailla on yhteensä 1/10 tai yhtiöjärjestyksessä määritelty tätä pienempi osa kaikista osakkeista. Vaatimus tulee osoittaa hallitukselle ja toimittaa aina kirjallisesti, ja kokouksen pitämistä on pyydettävä tietyn asian käsittelemistä varten. Hallituksen pitää pystyä tämän pyynnön perusteella laatimaan kokouskutsu ja todeta, mitä halutaan päätettäväksi."

Vierailija
13/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin otan yhteyttä??

Psykiatriseen yksikköön. Olet vainoharhainen.

Vierailija
14/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiin, jotka yhtiön koko ja toiminta huomioon ottaen ovat epätavallisia tai laajakantoisia taikka jotka vaikuttavat olennaisesti asumiseen tai asumiskustannuksiin, hallitus tai isännöitsijä saa ryhtyä vain yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti, paitsi milloin yhtiökokouksen päätöstä ei voida odottaa aiheuttamatta yhtiön toiminnalle olennaista haittaa.

Vastikkeet sovitaan yhtiökokouksissa. Koettakaa saada hallitus kumottua ylimääräisellä yhtiökokouksella ja sitten irtisanotte isännöitsijän. "osakkaat voivat kutsua ylimääräisen yhtiökokouksen koolle, jos osakkailla on yhteensä 1/10 tai yhtiöjärjestyksessä määritelty tätä pienempi osa kaikista osakkeista. Vaatimus tulee osoittaa hallitukselle ja toimittaa aina kirjallisesti, ja kokouksen pitämistä on pyydettävä tietyn asian käsittelemistä varten. Hallituksen pitää pystyä tämän pyynnön perusteella laatimaan kokouskutsu ja todeta, mitä halutaan päätettäväksi."

Mutta kun ongelmana on se, että hallituksen pełłet ja isännöitsijä eivät noudata lakia eivätkä järjestä ylimääräistä yhtiökokousta. Mitä v...a voin tehdä?? Olen niin saa.tanan täynnä tätä pas.kaa ja jännästi aina minä olen uhrina näissä kus.etuksissa!!

Vierailija
15/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tyydytystä saatte minun haukkumisestani. Samanlaisia kokemuksia on pilvin pimein, ovat hihhułıkușettajia ja se on ihan yleistä tietoa ympäri Suomen.

Vierailija
16/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, sitä on siirrytty hulluilemaan taloyhtiötä vastaan. Saapa äiti vähän paussia. 

Vierailija
17/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, sitä on siirrytty hulluilemaan taloyhtiötä vastaan. Saapa äiti vähän paussia. 

Ööö??

Vierailija
18/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon hıhhułiporukan kușetustyyli on YLEISTÄ TIETOA SUOMESSA. Ovat HIHHHHULEITA. En aio kertoa isännöintifirman nimeä, koska arvostan omaa yksityisyyttäni.

Eli mitä v..a voin tehdä, kun eivät noudata lakia eivätkä järjestä ylimääräistä yhtiökokousta???

Vierailija
19/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä moottoripyörien kanssa pelaaviin ammattilaisiin. Palkkaat heidät käymään kaikkien asukkaiden ja isännöitsijän luona "selittämässä" asiat.

Vierailija
20/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä