Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen, kun isännöitsijä yhdessä taloyhtiön hallituksen kanssa kušettąą jatkuvasti?

Vierailija
01.11.2020 |

Ensin törkeän valtava lasku asiasta x. En ollut sitä itse aiheuttanut, joten riitautin sen (en tietenkään maksanut euroakaan.) Juttu meni oikeuteen (minä edesautoin asiaa, eli onneksi meni!!)

Ainiin, epäilijöille tiedoksi, että googlettamalla löytyy PALJON samanlaisia kokemuksia, nimenomaan näistä kușețuslaskuista, joita tämä kyseinen firma lähettelee. Ja se, että hallitus on mukana juonessa, on täyttä totta ja myös muilla on kokemusta samasta asiasta.

Noh, tosiaan kun eivät tällä ensimmäisellä kušetușlaskulla saaneet rahaa (taloyhtiöllä on rahavaikeuksia, olen osakas ja tiedän nämä hommat täällä), niin lähettivät yhtäkkiä täysin puskista yli TUHANNEN EURON VASTIKELASKUN.

Aiemmin lähetetyssä laskussa lukee, että se on voimassa pitkälle ensi vuoteen.

Jatkuu

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhtiökokouksessa on päätetty vastikkeesta? Aika monessa taloyhtiössä yhtiökokous on antanut hallitukselle luvan periä tarvittaessa kaksi ylimääräistä hoitovastiketta vuodessa.

EI OLE KYSE MISTÄÄN YLIMÄÄRÄISESTÄ VASTIKKEESTA!!

Voi jum.a.lauta että kyllästyttää tämä inttäminen. TOTTA KAI MINÄ TIEDÄN LASKUN SISÄLLÖN. TUOTA SUMMAA EI VAIN OLE YHDESSÄKÄÄN KOKOUKSESSA PÄÄTETTY, SEN VOI HELPOSTI TARKISTAA DOKUMENTEISTA, JOTKA TULEVAT OSAKKAILLE KOKOUSTEN JÄLKEEN.

LISÄKSI AIEMMASSA VASTIKELASKUSSA LUKEE, ETTÄ SE ON VOIMASSA PITKÄLLE ENSI VUOTEEN SAAKKA.

Vierailija
42/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuja ei voi lähetellä puskista ja sepitellä, että aiemmassa oli virhe ja nyt maksatkin yhtäkkiä yli tuhat euroa vastiketta ilman, että mitään dokumenttia on asiasta!!

Totta kai he yrittävät nyt periä minulta rahat, joita eivät saaneet ensimmäisellä kusětusyrityksellä. Tämä tapaus meni oikeuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja jännästi aina minä olen uhrina näissä kus.etuksissa!!

Niin...mietipä hetki oikein ajatuksella, että mikä tässä voisi olla takana

Vierailija
44/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi palstahullu on syntynyt.

Vierailija
45/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtiökokouss valtuuttanut hallituksen perimään xx-kuukautta vastaavan ylimääräisen vastikkeen?

Vierailija
46/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi palstahullu on syntynyt.

Kauan hän jaksakoon jankata aiheettomista aiheellisista laskuista.

Vierailija
47/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja jännästi aina minä olen uhrina näissä kus.etuksissa!!

Niin...mietipä hetki oikein ajatuksella, että mikä tässä voisi olla takana

Oletko ihan vakavissasi? Olen kertonut tässä ketjussa MONTA kertaa, että Googlettamalla löytyy identtisiä kusețustapauksia tältä firmalta. Kyllä minä tiedän mikä on kohtuullinen lasku ja mikä ei. En jaksa tuhlata aikaani tuollaiseen sinisilmäiseen idıooțțiin, joka ei ymmärrä lukemaansa.

Vierailija
48/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yhtiökokouss valtuuttanut hallituksen perimään xx-kuukautta vastaavan ylimääräisen vastikkeen?

EI EDELLEENKÄÄN. YMMÄRTÄKÄÄ JO.

Vierailija
49/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tilanteesta niin sekavasti, että meidän on vaikea saada selkoa siitä, mitä on tapahtunut. Mutta jos olen ymmärtänyt oikein, niin olet aikaisemmin saanut laskut tulevien kuukausien yhtiövastikkeista, ja nyt sinulle onkin lähetetty uudet, joissa on suurempi summa ja joissa sanottiin, että aikaisemmissa oli virhe.

Vastikkeen perusteet on päätetty yhtiökokouksessa, tyypillisesti tyyliin x,xx euroa / m2 tai osake. Ota tämä päätös esiin ja laske itse, kumpi laskuista - uusi vai vanha - on laskettu oikein sen mukaan

Vierailija
50/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan sinne poliisin neuvontapalveluun, kun te ette osaa muuta kuin jankuttaa samaa pas.kaanne ja haukkua minua, vaikka IDENTTISIÄ KUȘETUSYRITYKSIÄ SAMALTA FIRMALTA ON PILVIN PIMEIN MUILLAKIN IHMISILLÄ!!!

Vierailija
51/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot tilanteesta niin sekavasti, että meidän on vaikea saada selkoa siitä, mitä on tapahtunut. Mutta jos olen ymmärtänyt oikein, niin olet aikaisemmin saanut laskut tulevien kuukausien yhtiövastikkeista, ja nyt sinulle onkin lähetetty uudet, joissa on suurempi summa ja joissa sanottiin, että aikaisemmissa oli virhe.

Vastikkeen perusteet on päätetty yhtiökokouksessa, tyypillisesti tyyliin x,xx euroa / m2 tai osake. Ota tämä päätös esiin ja laske itse, kumpi laskuista - uusi vai vanha - on laskettu oikein sen mukaan

Ja jos laskelman mukaan vanha summa on oikein, ota ensimmäiseksi yhteys isännöitsijään ja pyydä häneltä selvitystä siitä, mihin uusi summa perustuu.

Vierailija
52/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluehallintoviraston sivuilta löydät lisätietoa, miten toimia.

Vierailija
53/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitan sinne poliisin neuvontapalveluun, kun te ette osaa muuta kuin jankuttaa samaa pas.kaanne ja haukkua minua, vaikka IDENTTISIÄ KUȘETUSYRITYKSIÄ SAMALTA FIRMALTA ON PILVIN PIMEIN MUILLAKIN IHMISILLÄ!!!

Ennen poliisin neuvontapalveluun soittamista sinun kannattaa joka tapauksessa harjoitella sitä, miten selität tapahtuneen. Jos annat yhtä sekavan selityksen kuin täällä, saat tuskin mitään järkeviä neuvoja poliisiltakaan.

Vierailija
54/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hallitus on mielestäsi huono, niin mikään ei estä pyrkimään itse hallitukseen!

Yleensä se on yhtiökokouksessa niin, että hallitusta on helppo haukkua ja moittia mutta kun asialistassa mennään eteenpäin kohtaan "hallitusten jäsenten valinta", nämä kovimmat mesoajat katselevat Seinille ja sitten nämä kiltit vastuunkantajat suostuvat jatkamaan naurettavalla korvauksella ja saavat taas seuraavana vuonna haukut siitä kun mikkomielisairas tupakoi ilmanottoaukon edessä ja kuinka riittä räpätäti ei taittele pahvejaan ja kuinka Helmisen huolto on taas jättänyt hiekoittamatta ja kuinka illalla rotat juoksee pihan poikki ja C-rapussa on sokeritoukkia :(

Vierailija
55/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö teidän taloyhtiön hallituksen johtoon saada Paavo Väyrynen?

Vierailija
56/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajaviranomaiseen mä ottaisin yhteyttä

Vierailija
57/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluttajaviranomaiseen mä ottaisin yhteyttä

Auttavatko taloyhtiöasioissa?

Ap

Vierailija
58/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä jätät nyt kertomatta? Mikä oli sen ekan laskun aihe? Vesivahinko kun nukahdit suihkuun? Sun asunnosta tulleet luteet? Kaveri rikkoi alaoven?

Ja mitä tässä toisessa laskussa lukee aiheena? Pelkästään "vastike" ja lasku ei vastaa yhtiökokouksen vahvistamaa vastikesummaa? Jättää sitten maksamatta vaan. Jollei sulla ole maksamattomia vastikkeita siellä pohjalla?

yritä nyt pysyä rauhallisena, tollasella kiroilulla ja riehumisella tuskin saat asiaasi eteenpäin tai edes ketään viranomaista kuuntelemaan sinua.

Vierailija
59/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä uudessa vastikelaskussa ole kerrottu perusteita, miten vastike on laskettu?

Vierailija
60/95 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osaavat neuvoa minne pitää ottaa yhteyttä, jos eivät auta. Kuluttajaneuvontaan kuitenkin kuuluu auttaa  reklamaatioiden teossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi