Voiko uskovainen
Voiko uskovainen kristitty nainen olla alapäästä täysin karvaton? Siis myös pitää karvat aina pois. Sheivaamalla tai jopa käydä sokeroinnissa poistamassa.
Asiallisia vastauksia kiitos.
Kommentit (37)
No kyllä me uskovaisten äitien kanssa yleisesti ollaan keskusteltu aiheesta. Osa on täysin karvattomia, osa siistittyjä ja osa täysin naturelleja. Eihän tuohon mitään sääntöjä voi olla!
Et siis voi ihan avoimin mielin mennä karvattomana muiden uskovaisten naisten kanssa saunomaan?
No kyllä tottakai voi. Mikään sääntö Raamatussa eikä muualla ei puutu siihen mitä ihmiinen karvoilleen tekee tai jättää tekemättä.
Niin. Mutta mitähän muut naiset siitä ajattelevat että on karvaton?
Mä en ajattele yhtään mitään karvattomuudesta. Ihan vapaasti voi siis poistaa kaikki ja silti lähteä uskovaisten kanssa saunomaan tms.
Onko uskovaisten naisten keskuudessa nähty karvattomuutta? Esim siellä saunassa?
Siis onko uskovaisia naisia avoimesti muiden seurassa saunomassa jotka ovat karvattomia alapäästä?
Porvoosta päivää! Kyllä ne teinien äidit ja isät tulevat kohta kotiin. Yllätäpä siis äitisi ja imuroi eteinen ja olkkari.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:17"]
Eikö kellään ole kokemusta olla muiden uskovaisten kristittyjen naisten kanssa esim saunassa? Onko tullut outoja katseita tai sanomisia karvattomuudesta?
[/quote]
Outoja katseita tulee tällaisista kysymyksistä.
Kyllä tosissani kysyn. Haluaisin tietää jos jollakin naisella on kokemusta olla karvattomana uskovaisten naisten seurassa saunomassa. Että uskaltaisinko mennä myös karvattomana kun olen karvaton sieltä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 16:22"]
Kyllä tosissani kysyn. Haluaisin tietää jos jollakin naisella on kokemusta olla karvattomana uskovaisten naisten seurassa saunomassa. Että uskaltaisinko mennä myös karvattomana kun olen karvaton sieltä.
[/quote]
Leikkäutatko hiuksiasi? Leikkaavatko nämä uskovaiskaverisi hiuksiansa? Entä käyttävätkö jotain hiusten muotoiluvälineitä (edes joskus), muotoilutuotteita, meikkejä, pukeutuvatko muodikkaasti, käyttävätkö koruja?
Niillä karvoilla ( tai karvattomuudella) ei ole mitään tekemistä kristittynä olon kanssa, jollei niistä karvoista (tai karvattomuudesta) tule tärkeämpiä kuin Jumala tai lähimmäisesi.
Ainakin suviseurojen suihkussa on karvattomia
Luulen, etä tulet näkemään outoja katseita. Et sen takia, että nämä uskovaist jotenkin tölläisivät, vaan sinun ennakko-oletustesi perusteella: Oletat, että karvoilla tai karvattomuudella on jokin hirveän suuri merkitys uskovaisille. siksi varmaan tulkitset jokaisen päänliikkeen ja silmänräpsytyksen oudoksi katseeksi yms.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:44"]
Niin. Mutta mitähän muut naiset siitä ajattelevat että on karvaton?
[/quote]
Mitä itse ajattelet siitä karvattomuudesta?
En muutakuin että tykkään olla karvaton mutta en tiedä uskallanko mennä yleisiin tapahtumiin ja saunomaan muiden joukkoon.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:03"]Voiko uskovainen kristitty nainen olla alapäästä täysin karvaton? Siis myös pitää karvat aina pois. Sheivaamalla tai jopa käydä sokeroinnissa poistamassa.
[/quote] Raamatussa ei kielletä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:03"]Voiko uskovainen kristitty nainen olla alapäästä täysin karvaton? Siis myös pitää karvat aina pois. Sheivaamalla tai jopa käydä sokeroinnissa poistamassa.
[/quote] Raamatussa ei kielletä.
Eikö kellään ole kokemusta olla muiden uskovaisten kristittyjen naisten kanssa esim saunassa? Onko tullut outoja katseita tai sanomisia karvattomuudesta?