Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi kiinnostaa - miesten suhtautuminen omaan kroppaani pelottaa

Vierailija
01.11.2020 |

Olen normaalipainoinen, liikunnallinen ja jonkun verran lihaksikas yli nelikymppinen nainen. Rinnat ovat pienet (B).

”Ongelmani” on, että vaatteet päällä minua pidetään pääasiassa oikein hyvännäköisenä ja viehättävänä. En kuitenkaan ole selkeästi lihava tai täydellisen fitness, vaan vaikka harrastan liikuntaa ja se näkyy, niin vatsassani on pehmeitä makkaroita ja reidet ja peppu ovat paksut ja selluliittiset.

Pari kertaa on käynyt niin, että mies on varmasti odottanut vaatteiden alta löytyvän jotain muuta kuin mitä löytyi, ja kommentoinut ikävästi.

Haluan seksiä ja läheisyyttä, mutta en tiedä miten tämän yhtälön ratkaisisi.

Miehet, onko tällaiset vartalon ”virheet” oikeasti niin merkittäviä, että niistä on syytä huomautella kesken seksin?

Omasta mielestäni olen hyvässä kunnossa ja kivan näköinen ja varmasti innokas seksiin minusta pitävän miehen kanssa.

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat miestä sisääsi mahdollisimman pian? Miten niin ei ole varaa odottaa miestä, joka haluaa sinua? Jos intohimoa ei ole, on kyseenalaista miksi ähkiä ollenkaan. Vain tavan vuoksi? Mitä toisetkin sanoisi, jos ei seksiä?. Mun mielestä koko seksin merkitys on ylikorostunut tekstissäsi. Seksi voi olla ihanaa ja yleensä se paranee ajan kanssa, kun toisen tottumukset tulevat tutuiksi. Toisen tunteminen ja keskinäinen rakkaus luovat hyvän pohjan koko elämälle ja myös seksille. Itse päätät miten toimit. Lycka till!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi