Seksi kiinnostaa - miesten suhtautuminen omaan kroppaani pelottaa
Olen normaalipainoinen, liikunnallinen ja jonkun verran lihaksikas yli nelikymppinen nainen. Rinnat ovat pienet (B).
”Ongelmani” on, että vaatteet päällä minua pidetään pääasiassa oikein hyvännäköisenä ja viehättävänä. En kuitenkaan ole selkeästi lihava tai täydellisen fitness, vaan vaikka harrastan liikuntaa ja se näkyy, niin vatsassani on pehmeitä makkaroita ja reidet ja peppu ovat paksut ja selluliittiset.
Pari kertaa on käynyt niin, että mies on varmasti odottanut vaatteiden alta löytyvän jotain muuta kuin mitä löytyi, ja kommentoinut ikävästi.
Haluan seksiä ja läheisyyttä, mutta en tiedä miten tämän yhtälön ratkaisisi.
Miehet, onko tällaiset vartalon ”virheet” oikeasti niin merkittäviä, että niistä on syytä huomautella kesken seksin?
Omasta mielestäni olen hyvässä kunnossa ja kivan näköinen ja varmasti innokas seksiin minusta pitävän miehen kanssa.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Nännien muodot, roikkuvat rinnat ja pakarat, karvoitus, arvet, roikkuva iho, akne selässä, ihottuma... Kyllä näitä asioita riittää, joita vaatteet päällä on vaikea arvioida. Pitäisikö näistä kaikista osata arvata kysyä etukäteen?
Noista kyllä kaikki voi arvata etukäteen suht hyvällä luotettavuudella. Paitsi nännin muodot - tästä en kuitenkaan ymmärrä mitä ihmettä se tarkoittaa. Pyöreitä kai ne kaikki on? Tuskin niissä kovin isoja eroja on suuntaan jos toiseenkaan.
Roikkuvat rinnat ja pakarat voi hyvin arvata, ja koskemalla tunnustella vaatteet päällä. Vinkki - isot rinnat roikkuu lähes poikkeuksetta. Kiinteän ja roikkuvan pyllyn kyllä erottaa jos vähän kourii.
Karvoitus - voit olettaa että aikuisella naisella on häpykarvat. Jos suuntaan jos toiseen tällä on hyvin suuri merkitys, ei auta kuin tiedustella etukäteen. Muu karvoitus taas - yleensä näkee jo tukan paksuudesta millainen karvankasvu naisella on. Vaalealla ohuttukkaisella harvoin on kovin paljon muitakaan karvoja.
Roikkuvan ihon eli ihotyypin näkee naamasta ja kaulasta. Jos naisella on useampi lapsi, voit odottaa ei niin kiinteää vatsan ihoa.
Akne ja ihottuma usein näkyy myös kasvoissa.
Ei oikeasti mikään tuossa listassa ollut sellainen, jonka suhteen voisi aikuiselle ihmiselle kovin suuria yllätyksiä tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nännien muodot, roikkuvat rinnat ja pakarat, karvoitus, arvet, roikkuva iho, akne selässä, ihottuma... Kyllä näitä asioita riittää, joita vaatteet päällä on vaikea arvioida. Pitäisikö näistä kaikista osata arvata kysyä etukäteen?
Noista kyllä kaikki voi arvata etukäteen suht hyvällä luotettavuudella. Paitsi nännin muodot - tästä en kuitenkaan ymmärrä mitä ihmettä se tarkoittaa. Pyöreitä kai ne kaikki on? Tuskin niissä kovin isoja eroja on suuntaan jos toiseenkaan.
Roikkuvat rinnat ja pakarat voi hyvin arvata, ja koskemalla tunnustella vaatteet päällä. Vinkki - isot rinnat roikkuu lähes poikkeuksetta. Kiinteän ja roikkuvan pyllyn kyllä erottaa jos vähän kourii.
Karvoitus - voit olettaa että aikuisella naisella on häpykarvat. Jos suuntaan jos toiseen tällä on hyvin suuri merkitys, ei auta kuin tiedustella etukäteen. Muu karvoitus taas - yleensä näkee jo tukan paksuudesta millainen karvankasvu naisella on. Vaalealla ohuttukkaisella harvoin on kovin paljon muitakaan karvoja.
Roikkuvan ihon eli ihotyypin näkee naamasta ja kaulasta. Jos naisella on useampi lapsi, voit odottaa ei niin kiinteää vatsan ihoa.
Akne ja ihottuma usein näkyy myös kasvoissa.
Ei oikeasti mikään tuossa listassa ollut sellainen, jonka suhteen voisi aikuiselle ihmiselle kovin suuria yllätyksiä tulla.
Haluat ilmeisesti vain vääntää vääntämisen ilosta. Sovitaan, että olet oikeassa. Mikään asia ei voi ikinä yllättää, varsinkaan epämiellyttävästi, siinä vaiheessa kun toinen nähdään alasti.
En ole mikään naistenkaataja, enkä pelimies, vaan ihan sattumalta olen ollut suhteessa urheilullisen, hyväkroppaisen saliharrastajan kanssa, sekä hieman ylipainoisen "tavisnaisen" kanssa. Jos elämä olisi seksistä kiinni, olisin ehdottomasti jatkanut tämän "tavisnaisen" kanssa. Miksi? Hänen itsetuntonsa oli kunnossa, toisin kuin "salinaisella". Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, jos sängyssä olo on peittelelyä, kyselyä ja keskustelua. "Tavisnainen" kun antoi vain mennä, en muista, että olisimme koskaan keskustelleet ulkonäöstä sängyssä, vaikka itsekin olen hieman vatsakas.
Ikävästi ulkonäköä kommentoiva mies on ihan tuntematon suuruus minulle. Ehkä sitten siksi, että poikaystäväni ja aviomieheni ovat erittäin komeita ja pitkiä miehiä. Minäkin kallistun siis sille kannalle, että nosta rimaa. Komean ei tarvitse nostattaa omaa itsetuntoaan haukkumalla naisia, siitähän tuossa on kyse eikä ulkonäöstäsi.
Somen käsitellyt kuvat antavat väärää singnaalia alastomista vartaloista. Monella varmaan todellisuus tulee yllärinä, kun katsellut muokattua kuvia.
Et ilmeisesti ole tarpeeksi hyvä seksissä miesten mieleen.
Kyse ei ole ulkonäössäsi vaan ihan seksitaidoissasi.
Nyt vaan lantiopohjajumppaa ja himokkuutta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole tarpeeksi hyvä seksissä miesten mieleen.
Kyse ei ole ulkonäössäsi vaan ihan seksitaidoissasi.
Nyt vaan lantiopohjajumppaa ja himokkuutta enemmän.
No en aivan varmasti olekaan, jos ensimmäisenä todetaan kroppani puutteet ja viat. Aika vaikea sen jälkeen on fiilistä nostattaa.
Ap
Siis mitä ihmettä nyt luen?
Sääntö numero 1 on, että sänkyyn mennään sellaisten miesten (tai naisten) kanssa, jotka ovat niin innostuneita ja kiihottuneita sinusta ja kehostasi että eivät malta pitää näppejään erossa. Sellaisten kanssa, jotka ovat tulleet tilanteeseen nauttimaan ja tuottamaan sinulle nautintoa, eivät mittailemaan tai arvostelemaan. Kyllä sellaisiakin ihmisiä riittää, usko pois.
Oikeastiko löytyy sellaisia urpoja, jotka ääneen toteavat toisen kehon puutteita (ja kuitenkin menevät sänkyyn)? Sellaisille ääliöille kannattaa osoittaa heti ovea, ja sen jälkeen muistuttaa itseään ylläolevasta säännöstä.
Nyt asenteen muutosta nainen! Arvosta itseäsi ja upeaa kehoasi, ja valitse kumppaneiksi vain niitä jotka suhtautuvat kehoosi samalla rakkaudella ja arvostuksella kuin sinä itse.
T: N33
Vierailija kirjoitti:
Sääntö numero 1 on, että sänkyyn mennään sellaisten miesten (tai naisten) kanssa, jotka ovat niin innostuneita ja kiihottuneita sinusta ja kehostasi että eivät malta pitää näppejään erossa. Sellaisten kanssa, jotka ovat tulleet tilanteeseen nauttimaan ja tuottamaan sinulle nautintoa, eivät mittailemaan tai arvostelemaan. Kyllä sellaisiakin ihmisiä riittää, usko pois.
Oikeastiko löytyy sellaisia urpoja, jotka ääneen toteavat toisen kehon puutteita (ja kuitenkin menevät sänkyyn)? Sellaisille ääliöille kannattaa osoittaa heti ovea, ja sen jälkeen muistuttaa itseään ylläolevasta säännöstä.
Nyt asenteen muutosta nainen! Arvosta itseäsi ja upeaa kehoasi, ja valitse kumppaneiksi vain niitä jotka suhtautuvat kehoosi samalla rakkaudella ja arvostuksella kuin sinä itse.
Kiitos ihanasta viestistä! Sepä se, kun tietäisikin, kuka on ääliö ja kuka ei.
Pyrin arvostamaan kehoani monin tavoin ja unohtamaan pelkoni.
Kyynisyys ja ahdistuneisuus ei ainakaan edistä ihmissuhteiden kehittymistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, täällä 42-vuotias nainen, jolla samantapainen vartalo kuin sinulla. Näytän vaatteet päällä todella sopusuhtaiselta ja hyvässä tikissä olevalta, mutta ilman vaatteita paljastuu että minulla on kauttaaltaan pari numeroa liian suuri iho, jonka roikkumista ei vain voi estää. Näin on ollut jo ihan varhaisteininä, eli kyse ei ole edes elitavoista tai liikkumattomuudesta, vaan minulla tämä on geneettinen ominaisuus jolle en voi yhtään mitään.
Olen ollut niin onnekas, että vain yksi mies on kommentoinut asiasta rumasti. Hän antoi treffeillä ymmärtää olevansa todella innostunut minusta, vaikka olin tarkoituksella valinnut lyhythihaisen poolon jotta roikkuvaa ihoa olisi selvästi käsivarsissa havaittavissa. Mies myös hiplasi kärivarsiani ja oli takuuvarmasti ihostani tietoinen jo siinä vaiheessa, ja vaikutti käyvän varsin kuumana siitä huolimatta. Seksi ei toiminut oikein hyvin, mutta olisin halunnut kokeilla myöhemmin uudestaan, koska kokemukseni on että haparoidenkin alkaneesta jutusta voi tulla ajan myötä todella toimiva, kunhan henkinen kemia ja muu yhteensopivuus on kohdallaan. Tässä vaiheessa mies ilmoitti että ei halua enempää seksiä ja kertoi syyksi mm. sen, että ihoni ja pituuteni (165 cm) häiritsevät häntä liikaa.
Tunsin oloni harhaanjohdetuksi, koska mies oli kuitenkin treffeillä antanut ymmärtää pitävänsä minua hyvin haluttavana. Halusin tietää totuuden tästä asiasta, joten hiillostin miestä, joka lopulta myönsi olleensa niin puutteessa että ajatteli panevansa kerran vaikka en hänen toiveidensa mukainen olekaan. :/
No se siitä tarinasta, tässä tekstini varsinainen pointti: Kaikki elämäni muut miehet ovat olleet hyväksyviä ja halunneet minua vartalostani huolimatta. Olen ollut pitkässä, rakastavassa suhteessa ja sen päätyttyä toisessa lyhyemmässä suhteessa, jossa mies halusi minua hullun lailla. Nuorena ennen tuota pitkää suhdetta on vielä muutama muukin suhde ollut, joukossa myös fwb-suhde. Kenellekään ihoni ei ole ollut minkäänlainen ongelma. Kun mietin näitä miehiä, heistä selvästi huonoin itsetunto on tällä, joka koki ihoni ongelmaksi. Hän oli myös ulkonäöltään vaatimattomin ja hänellä oli rikkonaisin parisuhdehistoria (ei yhtään toimivaa parisuhdetta taustalla, vaikka ikää oli jo lähemmäs 50 vuotta).
Siispä oman aineistoni pohjalta teen päätelmän, että nämä ulkonäköfiksaatiot kumpuavat henkilön omasta epävarmuudesta, joka ulotetaan myös seksi- tai parisuhdekumppania koskevaksi. Siis jos haluat löytää miehen, joka hyväksyy myös ulkonäkövirheitä, kehotan nostamaan rimaa. Itseensä tyytyväinen ja itsevarma mies ei tarvitse naisen kehoa itsetuntonsa pönkittämisen välineeksi. Aiempi kirjoittaja mainitsi että hyvännäköiset miehet ovat usein hyväksyvämpiä partnerin ulkonäön suhteen, ja uskon sen pitävän paikkansa, koska hyvännäköisillä lienee keskimäärin useammin myös hyvä itsetunto. Omissa kumppaneissani on ollut todella hyvännäköisiä mutta myös keskinkertaisen näköisiä miehiä, yhdistävänä tekijänä heissä on kuitenkin tuo hyvä itsetunto. Poisluettuna siis tämä, jolle ihoni oli ongelma.
Siispä ehdotan samaa mitä pari aiempaakin kirjoittajaa: nosta rimaa, älä kelpuuta ketä tahansa itsetuntovaurioista miestä sänkyysi. Juttele ja tutustu rauhassa, vaikka olisit vain seksisuhdetta etsimässä. Löydät varmasti miehen, jolle vartalosi ei ole mikään ongelma!
Kiitos, tämä oli tosi lohdullinen tarina!
Uskon, että kohteliaita, kunnioittavia ja rakastavia miehiä on ja hienoa, että niitä on osunut kohdallesi.
Täytyy tosiaan tutustua vielä paremmin.
Riman nostamisesta: Taannoin kävi niin, että törmäsin terassilla oikeasti todella komeaan minua huomattavasti nuorempaan mieheen ja juttu luisti hyvin. Hän olisi heti halunnut jatkaa lakanoihin, mutta sellainen ei muutenkaan kuulu tapoihini. Annoin numeroni, koska minusta se, että hän iski minua niin tosissaan ja oli tosi kiinnostunut, oli niin hauska vitsi. En ajatellut kuulevani hänestä sen koommin.
Kuinka ollakaan, kuitenkin viestittelimme monta viikkoa kaikkea maan ja taivaan väliltä ja ymmärsimme toisiamme tosi hyvin. Totesimme kuitenkin että ikäeroa on, ja hän haluaisi perheen. Näimmekin myöhemmin uudelleen.
En kuitenkaan uskaltanut mennä hänen kanssaan sänkyyn, koska en ajatellut olevani ”hänen tasollaan” vaan pysyin friend zonella. Hän olisi halunnut kyllä. Ja toki minäkin halusin, mutta rohkeus loppui. En olisi kestänyt sitä mahdollista nöyryytystä.
Sitten se juttu vain hiipui. Mutta olisi ollut tilaisuus ja mielestäni meillä oli oikeastikin kemiaa ja tosi kivaa.
Ap
Harmillista, eli jurytit itse itsesi ulos mahdollisesti hyvästä ja toimivasta jutusta! Ethän ota tuota tavaksi?
Se toinen poikkeuksellisen hyvännäköinen eksäni mainitsi, että hänen suurimpia ongelmiaan kumppanin löytämisessä oli se, että häntä taviksemman näköiset naiset eivät uskoneet hänen voivan olla tosissaan heidän kanssaan. Ja hänellä kun oli hyvin korkeat kriteerit muiden ominaisuuksien suhteen (äly, arvot jne.), joista hän ei halunnut tinkiä, niin sopivaa ei meinannut millään löytyä.
Pinnallisuus aiheuttaa hankaluuksia monesti myös heille, joiden oletetaan saavan siitä etua.
t. 90
On tosi vaikea tietää, kuka vain pelailee ja kuka on tosissaan. Siksi tuntuu itselle turvallisemmalta pysyä ystävänä, vaikka tunteita ja haluja olisi enemmänkin.
Kun on muutaman kerran ollut tilanteessa, jossa toinen on suorastaan kaikin keinoin vietellyt, puhunut kauniisti, osoittanut suurta kiinnostusta ja halua ja sitten kun tähän on uskonut ja mennyt hommaan mukaan ja esim. seksiin asti niin kohtelu on muuttunut jäätäväksi. Tämä on hämmentävää ja aika masentavaakin.
Tämä em. nuori mies tosiaan halusi myös lapsia, ja itse en ole enää lapsentekoiässä, niin sekin oli aika perustavanlaatuinen seikka suhteen etenemistä ajatellen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman ylipainoinen ja olen laittanut deittisivustoilla seksiviestejä mielestäni tosi komeille miehille. En halua mitään parisuhdetta vaan hyvää seksiä vaan. Pyydän myös kikkelikuvan ennen tapaamista. Nyt on ollut vakiseksikumppani jo kaksi vuotta ihan älyttömän komean ja hyvin varustellun sekä vieläpä mukavan miehen kanssa. Ei ole makkarat haitannut. Itsetuntoa vaan kehiin ja kyllä se siitä.
Eihän sillä peniksen koolla pitänyt olla väliä ;)
Kaikki haluavat pääsääntöisesti naida ja nussia. Pitäkää tämä mielessänne.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ihanasta viestistä! Sepä se, kun tietäisikin, kuka on ääliö ja kuka ei.
Pyrin arvostamaan kehoani monin tavoin ja unohtamaan pelkoni.
Kyynisyys ja ahdistuneisuus ei ainakaan edistä ihmissuhteiden kehittymistä.
Ap
Kyllä se pitää selvittää etukäteen, kuka on ääliö ja kuka ei. Ei se ole mitenkään vaikeeta. Tarviiko hemmetti mennä sänkyyn ihmisen kanssa, jos ei ole edes tätä sevittänyt!
kyllä ne virheet unohtuu kun imet topakasti munaa ja sitten hyppäät satulaan ja ratsastat raivokkaan orkun siitä irti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman ylipainoinen ja olen laittanut deittisivustoilla seksiviestejä mielestäni tosi komeille miehille. En halua mitään parisuhdetta vaan hyvää seksiä vaan. Pyydän myös kikkelikuvan ennen tapaamista. Nyt on ollut vakiseksikumppani jo kaksi vuotta ihan älyttömän komean ja hyvin varustellun sekä vieläpä mukavan miehen kanssa. Ei ole makkarat haitannut. Itsetuntoa vaan kehiin ja kyllä se siitä.
Eihän sillä peniksen koolla pitänyt olla väliä ;)
Ei sillä olekaan. Mutta on plussaa, jos kokoa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Toisille riittää, toisille ei. Esimerkiksi minulla ei ole varaa odottaa sellaista seksikumppania, joka olisi niin innostunut ja kiihottunut minusta, että ei malta pitää näppejään erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisille riittää, toisille ei. Esimerkiksi minulla ei ole varaa odottaa sellaista seksikumppania, joka olisi niin innostunut ja kiihottunut minusta, että ei malta pitää näppejään erossa.
Mutta millaista se seksi sitten on, jos toinen ei tykkää sinusta? Sitten se on tällaisia katkeria kokemuksia ja pettymystä.
Vai voiko se olla ihan hyvääkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta millaista se seksi sitten on, jos toinen ei tykkää sinusta? Sitten se on tällaisia katkeria kokemuksia ja pettymystä.
Vai voiko se olla ihan hyvääkin?
Voi se olla. On musta tykätty, mutta ei ihan niin paljoa useinkaan, että toinen ihan kunnolla himoitsisi eikä voisi pitää näppejään erossa.
Heh, ehkä naisten pitäisi luopua pushupeista ja spanxeista. Ja miksei meikistäkin, olisit itse luonnollinen, esittäisit mitä oikeasti olet.