Seksi kiinnostaa - miesten suhtautuminen omaan kroppaani pelottaa
Olen normaalipainoinen, liikunnallinen ja jonkun verran lihaksikas yli nelikymppinen nainen. Rinnat ovat pienet (B).
”Ongelmani” on, että vaatteet päällä minua pidetään pääasiassa oikein hyvännäköisenä ja viehättävänä. En kuitenkaan ole selkeästi lihava tai täydellisen fitness, vaan vaikka harrastan liikuntaa ja se näkyy, niin vatsassani on pehmeitä makkaroita ja reidet ja peppu ovat paksut ja selluliittiset.
Pari kertaa on käynyt niin, että mies on varmasti odottanut vaatteiden alta löytyvän jotain muuta kuin mitä löytyi, ja kommentoinut ikävästi.
Haluan seksiä ja läheisyyttä, mutta en tiedä miten tämän yhtälön ratkaisisi.
Miehet, onko tällaiset vartalon ”virheet” oikeasti niin merkittäviä, että niistä on syytä huomautella kesken seksin?
Omasta mielestäni olen hyvässä kunnossa ja kivan näköinen ja varmasti innokas seksiin minusta pitävän miehen kanssa.
Kommentit (141)
Onko noin ääliöitä miehiä, että kesken seksin arvostelevat kumppaninsa ulkonäköä?
Huhhuh...
Vierailija kirjoitti:
Mitä "komeampi" mies niin sitä vaativampi myös naisen suhteen. Anna kun arvaan - myös sinulla on kovia kriteerejä miehelle, pitää olla pitkä ja lihaksikas jne. No uutisia sulle: niillä komeilla miehillä on varaa mistä valita ja ne ovat tottuneet painamaan niitä hyvännäköisiä fitnessmimmejä, joten he kokevat oikeudekseen huomautella pienistäkin "virheistä". Suosittelen siis laskemaan rimaa. Tavismies joka on tottunut tavisnaisiin, ei tuollaiseen sorru yhtä herkästi.
Kuule päinvastoin. Se hyvännäköinen mies saa keneltä haluaa, ja jos hän valitsee seksikumppaniksi vähän pulleamman naisen, niin silloin hän oikeasti haluaa seksia juuri sen pullean naisen kanssa. Kun on paljon vaihtoehtoja, voi aina valita (sille hetkelle) mieluisan. Se tavismies taas saa harvoin eikä voi juuri valkata, joten on paljon todennäköisempää että tavismies on joutunut sänkyyn sen (hänelle) lohtupalkinnon kanssa. Joka valkkaa se run kk aa koskee vain taviksia.
Lisäksi, hyvännäköisella miehellä on yleensä hyvä itsetunto. Hänen ei tarvitse polkea naista alaspäin tunteakseen itsensä paremmaksi. Hyvännäköinen mies tietää olevansa naiselle catch, ja siksi hän voi myös kehua naista kun ei ole silti vaaraa että nainen alkaisi ajatella ansaitsevansa parempaa.
Tavismiehellä tämä on taas toisinpäin. Itsetunto voi olla huono, ja typerä huonoitsetuntoinen saattaa yrittää nostaa omaa statustaan haukkumalla naista. Tavismies helposti pelkää että nainen muka ylpistyy ja lähtee etsimään parempaa, joten naista ei passaa kehua. Parempi pitää se varuillaan vähän haukkumalla, niin ei lähde muiden miesten mukaan...
Aplle siis kehottaisin nostamaan rimaa - kun mies on hyvännäköinen ja hyväitsetuntoinen, ei hänen tarvitse haukkua naista. Ja sellaisesta tiedät että hän harrastaa seksia kanssasi aidosti koska haluaa, ei siksi ettei muutakaan saa. Moni heistä pitää myös paremmassa lihassa olevista aikuisista naisista. Laita ikärajaksi 24+, nuoremmista löytyy näitä paljon paremmin kuin vanhoista.
Siis mistä näitä miehiä tulee joiden mielestä on jotenkin soveliasta tai tarpeellista kommentoida negatiivisesti seksikumppanin vartaloa? Ei tulis itselle kyllä mieleenkään.
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Onko noin ääliöitä miehiä, että kesken seksin arvostelevat kumppaninsa ulkonäköä?
Huhhuh...
Kyllä on. Olen kahdesti elämässäni päässyt jonkun miehen kanssa sängylle asti ja molemmilla kerroilla homma on tyssännyt ennen kuin alkoikaan. Toinen arvosteli rintoja ja toinen mahaa. Eipä huvita edes yrittää tavata miehiä enää.
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman ylipainoinen ja olen laittanut deittisivustoilla seksiviestejä mielestäni tosi komeille miehille. En halua mitään parisuhdetta vaan hyvää seksiä vaan. Pyydän myös kikkelikuvan ennen tapaamista. Nyt on ollut vakiseksikumppani jo kaksi vuotta ihan älyttömän komean ja hyvin varustellun sekä vieläpä mukavan miehen kanssa. Ei ole makkarat haitannut. Itsetuntoa vaan kehiin ja kyllä se siitä.
Eka nainen jonka olen kuullut pyytäneen kikkelikuvan :D En arvannut et sellaisiakin on yhtään, aikamoinen maailmanaika, kun toinen ihminen on objekti omiin hedonistisiin leikkeihin...
Suurin osa on onneksi ihan normaaleja :)
Eikö ihmisestä näe aika pitkälti jo vaatteet päällä, mitä niiden alta paljastuu? Tosi outoa kuvitella, että joltain sitten vaan tipahtaa halut, kun toinen ottaa vaatteet pois? Mitä ne halua laskevat asiat sitten on, jotka sieltä vaatteiden alta voi paljastua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman ylipainoinen ja olen laittanut deittisivustoilla seksiviestejä mielestäni tosi komeille miehille. En halua mitään parisuhdetta vaan hyvää seksiä vaan. Pyydän myös kikkelikuvan ennen tapaamista. Nyt on ollut vakiseksikumppani jo kaksi vuotta ihan älyttömän komean ja hyvin varustellun sekä vieläpä mukavan miehen kanssa. Ei ole makkarat haitannut. Itsetuntoa vaan kehiin ja kyllä se siitä.
Eka nainen jonka olen kuullut pyytäneen kikkelikuvan :D En arvannut et sellaisiakin on yhtään, aikamoinen maailmanaika, kun toinen ihminen on objekti omiin hedonistisiin leikkeihin...
Mutta mies on kauhea sika, jos pyytää samaa naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole miehiä haitannut kikkelikuvan pyytäminen vaan ovat olleet ihan onnessaan. Olen seurustelut seurustellut ja nyt kiinnostaa vain seksi miehissä, joten näillä mennään
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisestä näe aika pitkälti jo vaatteet päällä, mitä niiden alta paljastuu? Tosi outoa kuvitella, että joltain sitten vaan tipahtaa halut, kun toinen ottaa vaatteet pois? Mitä ne halua laskevat asiat sitten on, jotka sieltä vaatteiden alta voi paljastua?
Oletko ikinä harrastanut seksiä miehen kanssa? Miehet on todella surkeita kuvittelemaan mikä se näky siellä vaatteiden alla on. Varsinkin keski-ikäinen naisella on ylimäräistä nahkaa, raskausarpia, selluliittia ja isoja arpia leikkauksista. Oikeastaan arpia ja muhkuraa kaikkialla ja 2 numeroa liian iso nahka. Ja kun sitä ei osaa odottaa niin siinä voi halut mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa alapään karvoja, liian pienet ja vääränmalliset tissit, kirurgiaa vaativa vagina (vaikka mitään gynekologista vaivaa tai poikkeamaa ei ole), liian leveä takamus ja reidet, vatsamakkarat.
Nämä näitä, joita mulle on sanottu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lihaisa peppu. Kyllä kelpaisi aunuksen tiukkuutta kokeilla.
M68[/quoteVoithan sä sitä kokeilla vaikka naapurin papan kanssa, kun toi AP on vaikeammin saavutettavissa, kun et tiedä kuka on kyseessä. Rohkeasti vaan naapurin papan ovikelloa pimputtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "komeampi" mies niin sitä vaativampi myös naisen suhteen. Anna kun arvaan - myös sinulla on kovia kriteerejä miehelle, pitää olla pitkä ja lihaksikas jne. No uutisia sulle: niillä komeilla miehillä on varaa mistä valita ja ne ovat tottuneet painamaan niitä hyvännäköisiä fitnessmimmejä, joten he kokevat oikeudekseen huomautella pienistäkin "virheistä". Suosittelen siis laskemaan rimaa. Tavismies joka on tottunut tavisnaisiin, ei tuollaiseen sorru yhtä herkästi.
Kuule päinvastoin. Se hyvännäköinen mies saa keneltä haluaa, ja jos hän valitsee seksikumppaniksi vähän pulleamman naisen, niin silloin hän oikeasti haluaa seksia juuri sen pullean naisen kanssa. Kun on paljon vaihtoehtoja, voi aina valita (sille hetkelle) mieluisan. Se tavismies taas saa harvoin eikä voi juuri valkata, joten on paljon todennäköisempää että tavismies on joutunut sänkyyn sen (hänelle) lohtupalkinnon kanssa. Joka valkkaa se run kk aa koskee vain taviksia.
Lisäksi, hyvännäköisella miehellä on yleensä hyvä itsetunto. Hänen ei tarvitse polkea naista alaspäin tunteakseen itsensä paremmaksi. Hyvännäköinen mies tietää olevansa naiselle catch, ja siksi hän voi myös kehua naista kun ei ole silti vaaraa että nainen alkaisi ajatella ansaitsevansa parempaa.
Tavismiehellä tämä on taas toisinpäin. Itsetunto voi olla huono, ja typerä huonoitsetuntoinen saattaa yrittää nostaa omaa statustaan haukkumalla naista. Tavismies helposti pelkää että nainen muka ylpistyy ja lähtee etsimään parempaa, joten naista ei passaa kehua. Parempi pitää se varuillaan vähän haukkumalla, niin ei lähde muiden miesten mukaan...
Aplle siis kehottaisin nostamaan rimaa - kun mies on hyvännäköinen ja hyväitsetuntoinen, ei hänen tarvitse haukkua naista. Ja sellaisesta tiedät että hän harrastaa seksia kanssasi aidosti koska haluaa, ei siksi ettei muutakaan saa. Moni heistä pitää myös paremmassa lihassa olevista aikuisista naisista. Laita ikärajaksi 24+, nuoremmista löytyy näitä paljon paremmin kuin vanhoista.
Hyvää settiä koskien huippumiehen ja tavismiehen psykologisia eroja! Olen aika pitkälti samaa mieltä siitä mitä kirjoitit tähän liittyen.
Mutta annoit AP:lle ohjeen nostaa rimaa: mä en suoraan sanottuna usko että tuo ohje on kovin realistinen. Tarkoitan tällä sitä, että jos AP saa (kusipäisiltä) tavismiehiltäkin negatiivisia kommentteja vartalostaan, niin kuinka hyvät mahdollisuudet uskot hänellä silloin olevan sellaisiin miehiin jotka saavat halutessaan myös naisia joilla lähes täydellinen kroppa? En usko että mahdollisuudet ovat kovin hyvät...
Tarkoitus ei tässä nyt ole negata AP:ta, toivon hänelle vain hyvää, mutta näissä ohjeissa pitäisi kyllä pitää elämän realiteetit mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Jos nainen on seksuaalinen ja estoton, niin kyllä kelpaa.
Mun kroppa ei ole täydellinen, vatsa itseäni ärsyttää eniten. Ratkaisen ongelman sillä, että mulla on päällä joku pitsinen aluspusero ohuilla olkaimilla. Rintsikat lähtee vauhdilla suudellessa ja pikkarit, tuo aluspusero jää kuin korsetti vatsani päälle. Muutenkaan en pidä täysin alastomasta vartalosta, niin tuo toimii. Mulle ja tapailemilleni miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa alapään karvoja, liian pienet ja vääränmalliset tissit, kirurgiaa vaativa vagina (vaikka mitään gynekologista vaivaa tai poikkeamaa ei ole), liian leveä takamus ja reidet, vatsamakkarat.
Ap
Ja liian suuret = vähän roikkuvat rinnat. Nämä olleet suurin pettymys. Lisäksi vatsani ei ole pyykkilauta vaan siinä on koko matkalla kolme pientä kumpua, olen siis normaalipainoinen mutta rintojen alla, navan kohdalla ja alavatsalla tämmöiset kumpareet. Saan ne vaatteilla piiloon. Lisäksi perse liian pieni eikä semmoinen ylösalaisin käännetty sydän. Ai niin ja jalat oli liian hoikat, wtf.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sanoisin että leveän takamuksen, reisien, vatsamakkaroiden sun muun ”tilan” voi päätellä jo vaatteetkin päällä. Mutta joka tapauksessa, todella lapsellisia ja varmaan häiriintyneitäkin miehiä jotka tollaisia kommentteja suustaan päästää. Täytyy myöntää että oman miehen karvat häiritsivät minuakin alkuun, kun en ollut niin luonnolliseen puskaan tottunut. Mutta ei se homma todellakaan siihen lopahtanut ja nyt en enää ajattele enää koko asiaa mitenkään häiritsevänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä harrastanut seksiä miehen kanssa? Miehet on todella surkeita kuvittelemaan mikä se näky siellä vaatteiden alla on. Varsinkin keski-ikäinen naisella on ylimäräistä nahkaa, raskausarpia, selluliittia ja isoja arpia leikkauksista. Oikeastaan arpia ja muhkuraa kaikkialla ja 2 numeroa liian iso nahka. Ja kun sitä ei osaa odottaa niin siinä voi halut mennä.
Sivusta, olen itse 40v nainen.
Minäkään en osaa kuvitella mitä yllätyksiä muka voi tulla. Itselle ainakaan kukaan mies ei ole vielä ollut alastomana yllätys. Kyllähän jo vaatteet päällä näkee onko miehellä lihaksia, vatsaa enemmän tai vähemmän, jne. Käsistä ja paidan kauluksesta ja etnisestä taustasta voi arvata aika hyvin karvoituksen tilan.
En käy missään missä näkisin alastomia naisia, joten en osaa arvioida kuinka paljon (muut) naiset sitten muka näyttävät alasti erilaiselta kuin vaatteet päällä. Vain muutamia lähimpia ystäviä olen nähnyt saunassa alasti, ja kukaan heistä ei mielestäni näytä mitenkään erilaiselta. En tunnista tuota listaa löysästa ihosta tai sellusta. Tottakai esim pullealla kaverilla on sellua, mutta en usko että se kenellekään yli 20v miehelle tulisi yllätyksenä. Näyttäähän hän pullealta vaatteet päälläkin.
Toki kellään meistä ei ole lapsia - ehkä nämä on niitä raskausaikojen jälkiä sitten, joita synnyttäneille jää? Mutta mikään luonnonvakio tuollainen "yllätyskroppa" ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää settiä koskien huippumiehen ja tavismiehen psykologisia eroja! Olen aika pitkälti samaa mieltä siitä mitä kirjoitit tähän liittyen.
Mutta annoit AP:lle ohjeen nostaa rimaa: mä en suoraan sanottuna usko että tuo ohje on kovin realistinen. Tarkoitan tällä sitä, että jos AP saa (kusipäisiltä) tavismiehiltäkin negatiivisia kommentteja vartalostaan, niin kuinka hyvät mahdollisuudet uskot hänellä silloin olevan sellaisiin miehiin jotka saavat halutessaan myös naisia joilla lähes täydellinen kroppa? En usko että mahdollisuudet ovat kovin hyvät...
Tarkoitus ei tässä nyt ole negata AP:ta, toivon hänelle vain hyvää, mutta näissä ohjeissa pitäisi kyllä pitää elämän realiteetit mukana.
Kannattaapa ainakin kokeilla. Kyllä puumailmiö on aivan todellinen, ja monella nuorella komistuksella on lähes fet issi aikuisiin muhkeampiin naisiin. Jos aplla on avoin asenne, mukava luonne ja nätti naama, veikkaan että hänelle tulee runsauden pula ehdokkaista. Ja nyt siis toki puhun vain seksisuhteista, luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeastikko joku kommentoi ikävästi?
En jaksa uskoa, että kukaan olisi niin ääliö, että tahallaan loukkaa. Jos ei toinen miellytä niin ei tule toista kertaa, mutta en nyt alkaisi kommentoimaan.
Sulla on kyllä käynyt hyvä tuuri.
Minä olen kohdannut useampia miehiä, jotka arvostelevat ulkonäköäni ja haukkuvat.
Noista kuvista nro 1 on aika lähellä mua.
No siksi noita sanotaan. Vauvahan sieltä sitten tulee..
mies52v