Seksi kiinnostaa - miesten suhtautuminen omaan kroppaani pelottaa
Olen normaalipainoinen, liikunnallinen ja jonkun verran lihaksikas yli nelikymppinen nainen. Rinnat ovat pienet (B).
”Ongelmani” on, että vaatteet päällä minua pidetään pääasiassa oikein hyvännäköisenä ja viehättävänä. En kuitenkaan ole selkeästi lihava tai täydellisen fitness, vaan vaikka harrastan liikuntaa ja se näkyy, niin vatsassani on pehmeitä makkaroita ja reidet ja peppu ovat paksut ja selluliittiset.
Pari kertaa on käynyt niin, että mies on varmasti odottanut vaatteiden alta löytyvän jotain muuta kuin mitä löytyi, ja kommentoinut ikävästi.
Haluan seksiä ja läheisyyttä, mutta en tiedä miten tämän yhtälön ratkaisisi.
Miehet, onko tällaiset vartalon ”virheet” oikeasti niin merkittäviä, että niistä on syytä huomautella kesken seksin?
Omasta mielestäni olen hyvässä kunnossa ja kivan näköinen ja varmasti innokas seksiin minusta pitävän miehen kanssa.
Kommentit (141)
Kuinka ääliö pitää miehen olla, että heittelee jotain kommentteja? Tai että yllättyy/pettyy, kun vaatteiden alla on normaali ihmiskeho, joka nyt harvalla on "täydellinen"? Aikuinen fiksu mies, joka on nähnyt naisia muuallakin kuin läppärin ruudulla, tuskin suhtautuu noin.
Minulla on vähän sama ongelma. Vaatteet päällä minulla on hyvä vartalo, mutta jos/kun riisun vaatteet, näky ei enää vastaa mielikuvaa. Jotenkin siinä itsellä vain nousee se kynnyskysymykseksi, että toinen varmasti pettyy.
Minulla on paljon lihaksia ja hyvä vartalon malli, mutta vatsa ja rinnat ovat mennyttä ja selluliittiin nyt ei pure mikään määrä salia. Jotenkin helpompi olisi olla, jos toinen jo etukäteen näkisi, mitä saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen parisuhdeseksiä rakkaussuhteessa. Silloin ei pienillä ulkonäköjutuilla ole ollenkaan merkitystä.
Kerro ihmeessä mistä sellaisen rakkaussuhteen saa?? 15 vuotta olen etsinyt siinä onnistumatta. Seksiäkään en ole saanut. Ei parisuhdetta saa kun juttu tyssää siihen tutustumiseen ja mm. vartaloni ulkomuotoon.
Jos koet, että juttu on tyssännyt ulkomuotoosi, niin olet ollut väärien miesten kanssa. Ihastunut, sinusta muutenkin kuin panomielessä kiinnostunut mies näkee sinut viehättävänä eikä huomaa/takerru "puutteisiisi". Eikä varmasti ainakaan vinoile niistä. Toivon ja uskon, että kohtast vielä sellaisiakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Näiden lähtötietojen perusteella aika vaikea kommentoida olisiko kuvaamasi vartalo viehättävä oman silmään vai ei.
Sen verran kuitenkin voin sanoa että pitää olla todellinen ääliö jos jotain negatiivista toisen kropasta kommentoi kun seksiä ollaan harrastamassa. Sen verran intiimi hetki kyseessä kuitenkin.
Jos vaatteiden alta paljastuu jotain sellaista joka itsellä vie halut, niin koitan vaan suorittaa jotenkin loppuun asti, ja laitan sitten seuraavalla viikolla homman poikki keksimällä jonkun muun tekosyyn miksi suhdetta en voikaan jatkaa...
M35
Tuohan on ihan yhtä hirveää, kuin sanoa suoraan, etten sittenkään halua. Luuletko, ettei nainen näe tai vaistoa muuttunutta mielialaasi? Tai jälkeenpäin itke, että miksei ymmärtänyt kieltäytyä säälisekssistä? Sen näkee miehen katseesta. Ensin avoin halu ja himo, mitä seuraa ilmeen ja tunteen valahtaminen.
Parasta olisi kohteliaasti kieltäytyä, ja sanoa, että ehkä tämä ei ole hyvä ajatus ilman mitään ylimääräistä kommenttia.
Tuo on ikävä kehä: huono itsetunto vetää ääliöitä puoleensa ja ääliöiden kommentit latistavat itsetuntoa edelleen.
Mun kaveri on tällainen huippu mies, josta täällä vauhkotaan. Sen enempää häneen menemättä, niin yksi hänen ehdottomasti viehättävimmistä piirteistä on hyvät käytöstavat. Ihan vaan täällä oleville tiedoksi.
Tuntuu, että itsetunto on monella nollassa. Unohtakaa ainakin tuo salilla käynti. Se tuntuu nyt stressaavan monia naisia. En tiedä vaikuttaako näiden sofiabelorfien salikuvat vai mitkä?
On eri asia pitää huolta itsestään kuin että ottaa jatkuvasti valokuvia itsestään salivaatteissa peilin kautta. Miehet kuitenkin arvostavat sitä luonnollista ja "tavallista" vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ikävä kehä: huono itsetunto vetää ääliöitä puoleensa ja ääliöiden kommentit latistavat itsetuntoa edelleen.
Itseäni hieman ärsyttää jatkuva huonosta itsetunnosta hokeminen. Jos suhtautuu hieman epäillen omaan vartaloonsa eikä ole täysin sinut itsensä kanssa, tarkoittaako se huonoa itsetuntoa? Meillä jokaisella on todennäköisesti osa-alueita, joissa tunnemme olevamme hieman huonompia tai epävarmoja. Se on hyvin inhimillinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän sama ongelma. Vaatteet päällä minulla on hyvä vartalo, mutta jos/kun riisun vaatteet, näky ei enää vastaa mielikuvaa. Jotenkin siinä itsellä vain nousee se kynnyskysymykseksi, että toinen varmasti pettyy.
Minulla on paljon lihaksia ja hyvä vartalon malli, mutta vatsa ja rinnat ovat mennyttä ja selluliittiin nyt ei pure mikään määrä salia. Jotenkin helpompi olisi olla, jos toinen jo etukäteen näkisi, mitä saisi.
Mistä sinä tiedät, mitä mielikuvia tai ennakko-odotuksia miehillä on kroppasi suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että itsetunto on monella nollassa. Unohtakaa ainakin tuo salilla käynti. Se tuntuu nyt stressaavan monia naisia. En tiedä vaikuttaako näiden sofiabelorfien salikuvat vai mitkä?
On eri asia pitää huolta itsestään kuin että ottaa jatkuvasti valokuvia itsestään salivaatteissa peilin kautta. Miehet kuitenkin arvostavat sitä luonnollista ja "tavallista" vartaloa.
Ei sitä salilla käyntiä kannata unohtaa, oli sitten mies tai nainen. Mutta siitä myrkyllisestä, ulkonäkökeskeisestä instagram body kulttuurista kannattaa pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen parisuhdeseksiä rakkaussuhteessa. Silloin ei pienillä ulkonäköjutuilla ole ollenkaan merkitystä.
Kerro ihmeessä mistä sellaisen rakkaussuhteen saa?? 15 vuotta olen etsinyt siinä onnistumatta. Seksiäkään en ole saanut. Ei parisuhdetta saa kun juttu tyssää siihen tutustumiseen ja mm. vartaloni ulkomuotoon.
Jos koet, että juttu on tyssännyt ulkomuotoosi, niin olet ollut väärien miesten kanssa. Ihastunut, sinusta muutenkin kuin panomielessä kiinnostunut mies näkee sinut viehättävänä eikä huomaa/takerru "puutteisiisi". Eikä varmasti ainakaan vinoile niistä. Toivon ja uskon, että kohtast vielä sellaisiakin miehiä.
Huokaus. Aina tämä sama, epäonnista syyllistävä kommentti. "Vääriä miehiä". Miten ihmeessä voi etukäteen tietää kuka on väärä? Jos mies on mukava, kohtelias, hauska, huomaavainen, flirttailee - ja sitten sanoo että "no en kyllä voisi oikeasti haluta naista jolla on noin pieni takapuoli" - mistä sen voi tietää? Ja mistä voi magisesti saada jonkun itseensä oikeasti ihstuneen miehen joka haluaisi juuri minua? Kun sellaista ei mistään liukuhihnalta saa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn salilla, koska nautin siitä suunnattomasti. Se on päivän paras hetki: minä, musiikki ja raskas sarja, joka pitää selättää. Pieni pelko selviänkö ja jaksanko ja hyvä fiilis, kun pystyin. Pidän kyllä siitäkin, että minulla on lihaksia ja siitä, miten vartalo muokkaantuu vähitellen. Koskaan en ole ottanut salikuvia ja uskon, että suurin osa naisista on toiminut samoin.
Sivutuotteena on sitten tullut, että vaatteet päällä näytän paljon paremmalle kuin ilman vaatteita. Näin ajattelin kyllä jo ennen salia, joten enemmän se liittyy minulla luonnolliseen vartalomalliin kuin salilla käymiseen.
Hei aloittaja, jos haluat nuista pikku makkaroista eroon,niin voit tietenkin laihduttaa ne pois.
Mutta jos haluat pitää kii kiloista ja makkaroista niin elä laihduta.
Parasta laihdutuksessa on ettei tartte tehdä mitään,ei edes ylensyödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hieman ärsyttää jatkuva huonosta itsetunnosta hokeminen. Jos suhtautuu hieman epäillen omaan vartaloonsa eikä ole täysin sinut itsensä kanssa, tarkoittaako se huonoa itsetuntoa? Meillä jokaisella on todennäköisesti osa-alueita, joissa tunnemme olevamme hieman huonompia tai epävarmoja. Se on hyvin inhimillinen asia.
Kiitos ja aamen. Ensinkin, huonoitsetuntoiset ihmiset löytävät puolisoita. Ja se mukavan puolison löytäminen ja rakkauden kokeminen voi parantaa sitä itsetuntoa roimasti. Mutta ei, vähän epävarman pitäisi vuosia tahkoa jotain self help -matskua ennen kuin saa edes kehdata katsoa johonkuhun päin. Ja ensimmäisen seksikerran pitäisi olla tajunnanräjäyttävä sirkus sen sijaan että vähän ujostuttaisi.
Toisekseen, hyvä itsetunto ei edes välttämättä auta parin saamisessa. On paljon ihmisiä jotka ovat aina yksin ja joista ei kiinnostu kukaan, vaikka he omasta mielestään olisivat ihan hyviä tyyppejä. Silti tuota itsetuntoa tarjotaan taikasanana kaikkiin parinmuodostusongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon lihaksia ja hyvä vartalon malli, mutta vatsa ja rinnat ovat mennyttä ja selluliittiin nyt ei pure mikään määrä salia. Jotenkin helpompi olisi olla, jos toinen jo etukäteen näkisi, mitä saisi.Mistä sinä tiedät, mitä mielikuvia tai ennakko-odotuksia miehillä on kroppasi suhteen?
Ihan vain näkemällä miehen katseesta tai "sulla on uskomaton vartalo" -tyylisistä kommenteista. Mutta joo, onhan tämä oikeasti siinä mielessä aika pieni ongelma, etten itse edes harrasta yhden yön suhteita, vaan seksiä vasta sen jälkeen, kun minulla on jonkinlaisia tunteita ja olen pystynyt asian ilmaisemaan miehelle suoraan. Voin kuvitella, että ongelma on isompi henkilölle, joka haluaa useammin ja lyhyemmän tutustumisen jälkeen sänkyyn miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hei aloittaja, jos haluat nuista pikku makkaroista eroon,niin voit tietenkin laihduttaa ne pois.
Mutta jos haluat pitää kii kiloista ja makkaroista niin elä laihduta.
Parasta laihdutuksessa on ettei tartte tehdä mitään,ei edes ylensyödä.
Heh, just. Nämä makkarat taitaa lähteä vain kirurgin veitsellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon lihaksia ja hyvä vartalon malli, mutta vatsa ja rinnat ovat mennyttä ja selluliittiin nyt ei pure mikään määrä salia. Jotenkin helpompi olisi olla, jos toinen jo etukäteen näkisi, mitä saisi.Mistä sinä tiedät, mitä mielikuvia tai ennakko-odotuksia miehillä on kroppasi suhteen?
Ihan vain näkemällä miehen katseesta tai "sulla on uskomaton vartalo" -tyylisistä kommenteista. Mutta joo, onhan tämä oikeasti siinä mielessä aika pieni ongelma, etten itse edes harrasta yhden yön suhteita, vaan seksiä vasta sen jälkeen, kun minulla on jonkinlaisia tunteita ja olen pystynyt asian ilmaisemaan miehelle suoraan. Voin kuvitella, että ongelma on isompi henkilölle, joka haluaa useammin ja lyhyemmän tutustumisen jälkeen sänkyyn miehen kanssa.
No kyllähän nämä minunkin kohtaamani miehet ovat olleet hyvin kaunopuheisia ja sen perusteella olen uskaltanut edetä heidän kanssaan.
Jos olisivat olleet heti arvostelevia ilkkujia, niin tuskin olisin jatkanut tapailua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon voi vastata. Googleta joku kuva, niin voidaan kommentoida.
mies52v
Tästä jutusta ehkä tuo rivissä toisena oleva nainen voisi olla lähimpänä itseäni. Olen yläkropasta lihaksikkaampi ja urheilullisempi. Kasvoiltani olen enemmän ykkösen kaltainen. Jutun lopussa on yksilökuvia.
https://www.healthyisthenewskinny.com/blog-all/2018/6/25/6-women-6-diff…
Ap
3 ja 6 parhaan näköisiä mut ei mikään kroppa ole kauhea noista.
Minä taas en koskisikaan useimpiin noista naisista. Tykkään hoikista ja urheilullisista naisista.
Tätä kommenttia miinustetaan, mutta jos nainen sanoo samaa miehistä, sitä peukutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon voi vastata. Googleta joku kuva, niin voidaan kommentoida.
mies52v
Tästä jutusta ehkä tuo rivissä toisena oleva nainen voisi olla lähimpänä itseäni. Olen yläkropasta lihaksikkaampi ja urheilullisempi. Kasvoiltani olen enemmän ykkösen kaltainen. Jutun lopussa on yksilökuvia.
https://www.healthyisthenewskinny.com/blog-all/2018/6/25/6-women-6-diff…
Ap
Ei ongelmia. Ihan hyvä. ootko varma ettei pojat kiusanneet sua? Naisille nyt aina kertyy vauvalihaa..
mies52v
Vauvalihaa 🤢🤢🤢. Hyi hemmetti mikä ilmaisu, sitäpaitsi, ap ei sanonut että hänellä olisi lapsia.