Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaduin lenkillä lyöden takaraivon maahan.

Vierailija
14.02.2014 |

Silmissä sumeni hetkeksi. Tohdinko ottaa särkylääkkeen jomotukseen? Onko haittaa esim. siihen seuraamiseen että onko pahempi aivotärähdys. Lievähän tämä ainakin on kun särkee päätä ja hiema heikottaa. Olen nyt yksin kotona ja menossa illaksi töihin valvovien silmien alle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päänlyömisen yhteydessä menettää hetkeksikään tajuntaansa pitää mennä lääkäriin!

Vierailija
2/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi aivoverenvuoto voi tulla tai alkaa oireilla vasta monen päivänkin päästä! En halua pelotella, mutta pään vammoihin, etenkin aikuisella, jonka kallo ei ole enää niin joustava kuin pikkulapsella, on AINA suhtauduttava vakavasti.

Tuttavani kaatu polkupyörällä (ilman kypärää), ei mitenkään erityisen pahasti, mutta päänsä kuitenkin kolautti maahan. Vähän jomotti jälkeenpäin, mutta ei sen kummempaa. Muutaman viikon(!!) päästä tapahtuneesta alkoi olla kovaa päänsärkyä. Meni lääkäriin ja passitettiin siltä istumalta leikaukseen. Kallo kun avattiin, sieltä suunnilleen suihkusi verta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen särkylääkkeen ottaa, eihän siinä ole mitään väsyttäviä ominaisuuksia.

Menikö taju hetkiseksi? Jos ei, eikä sua okseta niin tuskin on isompaa huolta.

Jos jotakin ilmenee niin soita päivystykseen ja kysy ohjeita.

Vierailija
4/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mielestäni menettänyt tajuntaa...kai?? Tippa kyllä tuli linssiin.

ap

Vierailija
5/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri kirjoittamassa samaa. Varaa aika työterveyslääkärille. Sinua en menisi yöksitöihin vaan kutsuisin jonkun seuraamaan vointia kotiin tai menisin jonkun luokse yöksi. Varmasti lääkärissä tutkivat sinut, kun kerrot tilanteen.

Vierailija
6/6 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaaduin liukkailla viime keväänä suorilta jaloilta selälleni. Olin viimeisilläni raskaana. Taju meni hetkeksi. Heräsin sieltä maasta ja kun yritin ylös, tajusin, että pää, hartiat ja puoleenväliin asti selkä sattuu aivan helvetisti. Ylös pääsemiseen meni monta minuuttia. Soitin sairaalaan ja kysyin, mitä pitää tehdä, kun laskettu aikakin on kolmen viikon päästä. Siellä sanottiin, että pitää vaan huilata, Panadolia voi ottaa, miehen pitää olla lähellä siltä varalta että taju menee uudelleen tai alkaa oksettaa tai synnytys käynnistyy. Onneksi oli viikonloppu ja miehellä vapaapäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän