Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä elämällesi tapahtuisi, jos av:n viestien kirjoittajat paljastuisivat?

Vierailija
14.02.2014 |

Jos jokainen aloituksesi paljastuisi sinun kirjoittamaksesi, jokaisen kommenttisi perään tulisi nimesi ja jokainen ylä- ja alapeukutuksesi voitaisiin jäljittää sinuun, mitä tapahtuisi?

Minä vajoaisin maan alle. Panee miettimään omaa anonyymiä nettikäyttäytymistäni.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut täällä mitään, mitä en voisi sanoa ääneen. Ehkä hieman rohkeammin vain.

Vierailija
22/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No olen pienyrittäjä ja olen täällä sanonut varsin suoraan esim. sen, että en voi harkitakaan työntekijöiden palkkaamista niin kauan kuin Suomessa on näin vahva irtisanomissuoja ja hirveän kalliiksi tulevat edut työntekijöille."

Hoh hoijaa, tällaista se on kun ei tiedä muualla maailmassa olevista irtisanomissuojista ja kuvitellaan, että Suomessa on joku kova irtisanomissuoja.

Jos on niin kauheaa niin tee itse kaikki ne työt ja istu vähemmän puku päällä pöydän takana. Tuskin se pöydänjalkojen maalausta tekevä firma siltikään kannattaa jos yritysidea on kuraa. Onneksi mihinkään lakiin ei ole kirjoitettu, että yrityksien pitää pysyä pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähinnä kirjoitellut odotuksesta ja synnytyksestä, joten ihan normijuttuja... ehkä paljastuisi syyt sektioihin, joista en livenä ole kertonut muille, ei sen puoleen että muita kiinnostaisikaan :)

Erityisen hauskaa olisi nähdä nämä mieheltään salaa persereiästään spermaa emättimeensä kaapivat vauvakuumeiset, ynnä muut todella nolot tyypit :D

Vierailija
24/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtuisi mitään, en kirjoita koskaan suoraan mitään henkilökohtaisia asioita ja ihmettelen, että niin moni täällä kirjoittaa sairaudet, synnytykset ym. hyvin pikkutarkasti.

Enemmän kirjoittelen yleistä höpinää, kuten tämä ketju. Mies voisi ihmetellä viestien määrää... Mutta useamman vuoden aikana ja nopeana kirjoittajana tähän ei ole mennyt niin paljon aikaa.

Vierailija
25/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin ulkomaille!

Olen keksinyt niin päättömiä (ihan uskottavia kuiteski) juttuja, että minut tuntevat ihmiset luulisivat minun seonneen.

Vierailija
26/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. en ole kirjoittanut täällä juurikaan mitään sellaista jota en voisi myös ääneen sanoa.

Joissakin henkilökohtaisissa jutuissa saattaisin kyllä järkyttää lähipiiriäni, he eivät tiedä eroni todellisia syitä. Mutta tulisipa nekin sitten esille.

Vierailija
27/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoh, missäs kaikki provoilijat ovat? Onko muka kaikki kirjoittaneet vain ja ainoastaan jotain normijuttuja omasta elämästään yleisesti?

Minä ainakin olen kirjoittanut niin täyttä soopaa tänne joka päivä, että todellakin vaihtaisin vähintään nimeä..

Vierailija
28/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hävettäisi. Oon niin typeriä provoja tänne kirjoittanut, arvostellut mamuja, läskejä, varsinkin uusperheitä, pettäjämiehiä melkein joka päivä.... Ja töissä av:len kaikilla tauoilla...

Vierailija
29/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi

Vierailija
30/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin nimeä ja paikkakuntaa. Olen nimittäin kysellyt täällä joskus niin tyhmiä juttuja, että en missää nimessä kehtaisi tulla tunnetuksi niin tyhmistä kysymyksistä. Olisin niin nolo!

Vierailija
31/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi vaan se että ihmiset tajuaisivat mun käyvän täällä. Kaikki muu on samaa hölötystä kuin normaalistikin.

Vierailija
32/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:34"]

Kyllä mua hävettäisi. Ei niinkään kirjoittamiset, mutta se, että kirjoittelen täällä työaikana ja että vaimoni ei tiedä mun roikkuvan täällä :) Kommenttini ovat kyllä sellaisia, että voin seisoa niiden takana myös livenä. 

[/quote]

Olet lääkäri?

[/quote]

En sentään. Vähän rauhallisemmissa hommissa olen. Työt ei kärsi täällä roikkumisen vuoksi. 

Vierailija
33/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:49"]"No olen pienyrittäjä ja olen täällä sanonut varsin suoraan esim. sen, että en voi harkitakaan työntekijöiden palkkaamista niin kauan kuin Suomessa on näin vahva irtisanomissuoja ja hirveän kalliiksi tulevat edut työntekijöille." Hoh hoijaa, tällaista se on kun ei tiedä muualla maailmassa olevista irtisanomissuojista ja kuvitellaan, että Suomessa on joku kova irtisanomissuoja. Jos on niin kauheaa niin tee itse kaikki ne työt ja istu vähemmän puku päällä pöydän takana. Tuskin se pöydänjalkojen maalausta tekevä firma siltikään kannattaa jos yritysidea on kuraa. Onneksi mihinkään lakiin ei ole kirjoitettu, että yrityksien pitää pysyä pystyssä. [/quote]

Kyllä Suomessa vaan on työntekijöillä kova irtisanomissuoja, ihan faktaa.

t. ei-yrittäjä

Vierailija
34/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin hävettävää on vain se, että ylipäätään olen eksynyt tänne! Erittäin harvoin kirjoitan mitään, jos kirjoitan, niin kommentoin asiallisesti asiaa. Roikkuminen täällä osoittaa kuinka tyhmä olen. Ja kyllä, tunnen häpeää aina kun klikkaudun tänne. Olen sairaslomalla ja minulla on TYLSÄÄ! Mutta stuo ei kuitenkään riitä puolusteluksi. Siis tyhmä olen!

Vierailija
35/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:34"]

Kyllä mua hävettäisi. Ei niinkään kirjoittamiset, mutta se, että kirjoittelen täällä työaikana ja että vaimoni ei tiedä mun roikkuvan täällä :) Kommenttini ovat kyllä sellaisia, että voin seisoa niiden takana myös livenä. 

[/quote]

Olet lääkäri?

[/quote]

En sentään. Vähän rauhallisemmissa hommissa olen. Työt ei kärsi täällä roikkumisen vuoksi. 

[/quote]

Hah, varmaankin työnantajasi olisi iloinen, kun kuulisi, että sinulla on aikaa roikkua täällä. Miten kehtaat? Sano esimiehellesi, että voit tehdä enemmän töitä ja roiku täällä vapaa-ajallasi.

Vierailija
36/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin häpeästä. Olen paljastanut täällä todella henkilökohtaisia asioita ja provonnut jengiä, ettei mitään rajaa. Jo tieto, että ylipäätään käyn täällä hävettäisi.

Vierailija
37/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikutusta.

Vierailija
39/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuskenaario: että olisin vaahdonnut, vouhkannut ja väitellyt kaikista eniten sen pelottavasti tuijottavan koiran kanssa. :/ 

Vierailija
40/44 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais kaikista eniten että kuka on tämä kuuluisa Ikis... :)