Mies, onko sinulla seksileluja?
Kommentit (144)
Vain hyvä mielikuvitus ja Midaksen kosketus, saan pippelit muuttumaan kulliksi.
Joskus sinkkuna ollessa oli joku fleshlight kopio. Oli hyvä lelu, mutta se lensi roskiin kun tapasin aikuisena nykyisen vaimoni n. 15v. sitten. Nyt tuntuu siltä, että seksiä ei ole ihan niin paljon kuin edelleen haluaisin, ja tekisi mieli hankkia joku nykyajan automatisoitu blow-job kone tms. Vaimonkin mielestä se olisi hyvä, ja lupasi jopa hoidella mut loppuun (oikea blow-job), jos kone kyykkää ennen aikojaan. En ole vielä kehdannut hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari lypsintä millä lypsää mällit kikkelistä. Molemmat ovat itse rakennettuja sillä vastaavat merkki tuotteet on hyvin hintavia. Toinen on Venus 2000 mallintava lypsin (siinä jopa on oikean Venuksen osia) ja toinen on Kiinasta osina tilattu lehmän lypsin minkä olen muokannut penikselle sopivaksi. Molemmat ovat erittäin tehokkaita sekä suht hiljaisia ja lypsävät armottomasti shottia toisensa perään.
Seriouskit, Venus2000 ja Tremblr ovat se kallis lypsykoneen pumppuosa. Kaikkiin näihin myydään varaosina ja lisäosina erilaisia "receiver" osia joka siis on se kullia lypsykoneen tykyttävän alipaineen avulla lypsäviä osia. Rakennettavaksi jäisi alipaineen tuottava laite.
Venus2000 käyttää tuossa kammiota, jonka seinää puristamalla sisään ja vetämällä ulos syntyy lypsypaine. Tremblr laitteessa alipaine muodostetaan sylinterissä liikkuvalla männällä, jonka periaatteessa voisi rakentaa itse. Seriouskit tekee alipaineen lypsykoneen näköisellä kapistuksella, joka todennäköisesti onkin hieman viritelty lypsykone.
Mitä nimenomaista kiinalaista lypsykonetta käytit laitteessa? Noitahan on vaikka mitä lampaiden ja vuohien lypsämiseen tarkoitettuina.
Vaimo osti teko pimperon joululahjaksi
- 2 dildoa, anustappi, nänninipistimet, nännipumppu, ruoska
Ei ole. Mies on nyhverö, jos hänellä on seksileluja. Nainen on viriili ja rohkea, jos hänellä on seksileluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari lypsintä millä lypsää mällit kikkelistä. Molemmat ovat itse rakennettuja sillä vastaavat merkki tuotteet on hyvin hintavia. Toinen on Venus 2000 mallintava lypsin (siinä jopa on oikean Venuksen osia) ja toinen on Kiinasta osina tilattu lehmän lypsin minkä olen muokannut penikselle sopivaksi. Molemmat ovat erittäin tehokkaita sekä suht hiljaisia ja lypsävät armottomasti shottia toisensa perään.
Seriouskit, Venus2000 ja Tremblr ovat se kallis lypsykoneen pumppuosa. Kaikkiin näihin myydään varaosina ja lisäosina erilaisia "receiver" osia joka siis on se kullia lypsykoneen tykyttävän alipaineen avulla lypsäviä osia. Rakennettavaksi jäisi alipaineen tuottava laite.
Venus2000 käyttää tuossa kammiota, jonka seinää puristamalla sisään ja vetämällä ulos syntyy lypsypaine. Tremblr laitteessa alipaine muodostetaan sylinterissä liikkuvalla männällä,
'Veenus 2000" kyhäsin niin että ostin kalvon ja vipuvarren Venuksen varaosina. Moottori on varaosana ostettu auton pyyhkijän moottori. Amazonista moottori säädin ja virtalähde oli omasta takaa. Rautakaupasta lautaa, plexiä ja ruuveja mistä tein kotelon.
Ja tuo "Seriuskit" on ebaysta ilmeisesti lampaiden/vuohien lypsyyn tarkoitettu pieni sähkökäyttönen lypsin mihin ostin ebaysta tykyttimen. Motonetista PVC letkua ja liittimiä.
Tuon "Reciver" osan tein itse 50"mm muovi putkesta. "Kumisen sukan" "Liner "ostin Seriuskitin verkkokaupasta varaosana. Olen jälkeen päin miettinyt toisen Reciverin rakentamista Tremblrin linerilla sillä siinä olisi kivat juomut/textuuri pinnassa mikä varmasti tuntuisi kivalle.
On suunnilleen tonnin edestä eli metallinen anustappi, vibraattori "nuppi" johon voi liittää dildon tai sit kiinnittää munan päähän värisemään, pari suuta, kolme hippiä eli lantiota jossa pillu ja anaali sekä neljä pillua.
Parhaat orkut tulee hipeillä kun voi laittaa oman lantion päälle hytkymään, mutta puhdistaminen vähän vaikeaa kun sitä materiaalia tarttuu pitkin lantiota ja sit pitää se pillu ja anaali vielä huuhtoa ja kuivata.
Ei ole leluja. Tosi tarpeeseen työkaluja
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mies on nyhverö, jos hänellä on seksileluja. Nainen on viriili ja rohkea, jos hänellä on seksileluja.
Tämä on sitä vanhaa perinteistä ajattelua. Nykypäivänä alan liikkeet markkinoi sekä miesten, että naisten leluja vahvasti ja kauppa käy!
Tottakai. Vaikka millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Silikoninen tekopylly. On siinä pimppikin, mutta peppuun vetelen. Vaimo ei ole halukas peppuseksiin.
Tekopylly ei valita liian suurta kalua, kun sillä ei ole suuta. Eikä edes naurettavan näköistä päätä.
Mieti miltä vaimostasi tuntuu, kun ei tykkää peppuseksistä!
Kannattaisi vähän miettiä toistakin osapuolta liitossa!
Vaimoahan on varmaan tyytyväinen, kun mies ei häneltä päntiönään vonkaa peppuseksiä.
On yksi flesukka ja sit sellainen suihinottoa imitoiva vekotin, Otouch Chiven tai joku vastaava.
Jos itse rakentelu kiinnostaa niin Tremblr laittetta varten löytyy varaosasarja, jossa on receiver runko, tarvittava yksisuuntainen venttiili ja kolme erikokoista silikonista valmistettua "kumisukkaa" jotka siis ovat se osa joka imee kullin sylinteriin. Äsken sillä oli hintaa sata euroa sinfulissa.
Juuri äsken mittasin ja Tremblr näyttää imevän 75...175 millilitraa (0.075 ... 0.175 litraa) ilmaa sylinterin liikkeen aikana. Itselläni asetettu tyypillisesti noin 100 millilitran kokoinen iskupituus. Biltemassa on myynnissä muovisia käsimännällä toimivia muovisia sumppupumppuja, joilla imutilavuutta on juurikin 0.2 litraa. En tiedä sellaisen kestävyyttä mutta kun hintaa on jotakin 14 euroa niin kotirakentelijalle tuossa voisi olla projektin paikka. Wirallinen laite toimii 24 V ulkoisella virtalähteellä jolle on annettu maksimivirraksi 4 A. Kaukosäädin on rf - toiminen 433.9 MHz ja lisäksi puhelimessa bluetooth - appi jos laite on Tremblr-BTR. Kaukosäädin tulee joka tapauksesa mukana eli ei tartte olla puhelimen varassa.
Näyttäis mittauksen perusteella receiverin pituus "L" koolle olevan suuaukon reunasta korkkipään reunaan silikonisukan reunasta reunaan mitattuna 175mm, sen päälle tulee sitten korkkiosa tiivisteineen. Halkaisija on kaikille sama, sisähalkaisija ilman silikonisukkaa 56 mm.
Tremblr on varsin hiljainen. Sen haittapuolina on iskupituuden säätö mekaanisesti eli laitteen joutuu pysäyttämään ja kuusiokolotyökalulla säätämään iskun pituuden jos tuolle säädölle on tarvetta.
Kullinlypsykoneista on muuten vertailu täällä:
https://old.reddit.com/r/SexToys/comments/t1llur/the_ultimate_cock_milk…
Tuon mukan seriouskit ei ole kerrostalossa asuvalle melun vuoksi vaihtoehto vaikka tuottaakin näistä realistisimman suihinotto kokemuksen.
Erikokoisia mustia dildoja löytyy, ja käytän niitä rouvaan, jos hän on oikein halukas, saa oikein pitkän nainnin, sisältäen nuolentaa, dildottamista, naimista ja rouvaa on nussittu kunnolla.
Tietysti on.
Big-boss vibra ja anustappeja.
Mihin kukaan tarvitsee seksileluja?
Vierailija kirjoitti:
Mihin kukaan tarvitsee seksileluja?
Kun määritellään että seksilelu tarkoittaa tuotteita joita seksikaupoissa myydään, niin käyttäjäkunta/käyttökohde on 10+ tai 20+ nainen ja ostaja yleisimmin mies. Näiltä leluja käytetään seksileikeissä sekä esileikeissä, rikastuttamaan eroottista elämää joka muuten olisi monotoonista jyystöä.
Löytyy Realdoll Laila 2. Pari vuotta ollut eikä kyllästymistä näkyvissä.