Mies, onko sinulla seksileluja?
Kommentit (144)
Siis pultilta kuukolo. Hyväminä. tos toi linkki kuitenkin. Erittäin hyvä ja laadukas rengas kestää vuosia.
Iso kokeilema Bad Dragonin valmistamia dildoja ja masturbaattoreita. Nytten tuli tällänen hankittua https://weredog.co.uk/inventory/creature/
innolla ootan miltä mahtaa tuntua.
En laske penisrenkaita seksileluiksi. Laatikosta löytyy pienempiä ja vähän isompia anustappeja ja yksi silikoni dildo. Vähän tylsiä käyttää yksin ja vaimoa ei kiinnosta.
Juu. Kaksi kättä ja mielikuvitus. Niillä koetetaan pärjätä, kun ei naista yhteiseen kivaan ole saapuvilla.
m49
Sininen jellyperse joka taitaa olla hajoamassa lähiaikoina.
Olen pari sellaista alle tai vaikka pöydälle asetettavaa tekopillua ostanut. Sittemmin ne hävittänytkin. Eli kyseessä on parin kilon painoinen pala jossa pillu ja peppureikä ja vähän sisäreisiä. Sitä voi panna sitten ilman käsiä. Joskus katselin vaimon ystävättären kuvaa kun panin siihen ja niin kovaa ei ole juuri ikinä tullut. Alussa panin siihen kolme kertaa päivässä. Niin hyvältä se tuntui alkuun mut harveni se tietenkin ajan kanssa. Flesukin on ollut, stoya destroya ja olihan se hyvä.
Onko kenelläkään ihan kunnollista seksinukkea tai jopa tekoäly seksinukkea?
Aika moni myöntää edelleen käyttävän kättä vaikka leluja on moneen lähtöön nykyöän.
Vierailija wrote:
Silikoninen tekopylly. On siinä pimppikin, mutta peppuun vetelen. Vaimo ei ole halukas peppuseksiin.
Tekopylly ei valita liian suurta kalua, kun sillä ei ole suuta. Eikä edes naurettavan näköistä päätä.
Mieti miltä vaimostasi tuntuu, kun ei tykkää peppuseksistä!
Kannattaisi vähän miettiä toistakin osapuolta liitossa!
Ei ole leluja, soittajan sormet riittää.
Varmaan parikyt erillaista anaalitappia, vibraabja dildoa, sähköstimut ja nipistimet & venyttimet siihen päälle.
Olin pitkään pelkän käden kannattaja. Mutta kun vaimoni halut katosivat sairauden takia, hankin lopulta sellaisen kaksireikäisen (suu,pillu) silikonilelun. Lämpimäksi vedellä ja liukkaria riittävästi, niin nah on hemmetin hyvä.
Pettämään en ala, ei ole arvojeni mukaista ja sivusuhteen ylläpito on muutenkin työlästä
Kynä ja paperi, kun on sellainen kokoajan panettaa jakso, piirrän sarjakuvia ja muita eroottisia juttuja, kuvia ja sarjakuvia. Vaimo käy katselemassa piirustuksia salaa, ei tunnusta tykkäävänsä, muttei kielläkkään vaikka on itse mukana kuvissa.
M54
Vaimo on minun seksileluni. Joku vois sanoa lahnaksi, minä kutsun seksileluksi. Premium versio kun on lämmin ja nahka on aitoa, eikä aidon tuntuista pelkästään. Lelu pesee itsensä, eikä tarvi itse talkin kanssa pöllyttää. Tämä versio vielä kaiken kukkuraksi siivoo, pesee pyykit ja tekee ruuatkin.
Ei ole, mutta vaimolle olen ostanut korsetteja, sukkanauhaliivejä ja erilaisia asusteita ymm. Aidon oloisia paksuja dildoja on tullut hankittua hänelle kymmenkunta, mistään suristimista hän välitä.
Vaimoni on liian paljon kotona ja nuuskii kaappeja siivoillen. Kotiin ei voi mitään hankkia. Paras seksilelu on Dominallani, kun hän ajeluttaa minua sybianilla.
Muutama penisrengas ja yksi ei-sähköinen eturauhastappi. Harvemmin tulee käytettyä penisrenkaita. Tapin hyvä puoli on, että orgasmi tuntuu voimakkaasti pepussa, vähän vastaava kuin jos naisen sormi siellä lauetessa:)
Minulla on pari lypsintä millä lypsää mällit kikkelistä. Molemmat ovat itse rakennettuja sillä vastaavat merkki tuotteet on hyvin hintavia. Toinen on Venus 2000 mallintava lypsin (siinä jopa on oikean Venuksen osia) ja toinen on Kiinasta osina tilattu lehmän lypsin minkä olen muokannut penikselle sopivaksi. Molemmat ovat erittäin tehokkaita sekä suht hiljaisia ja lypsävät armottomasti shottia toisensa perään.
Siis oikeesti jos tykkää leikkiä penisrenkailla niin annan oikeesti hyvän vinkin tilatkaa sinful verkkokaupasta sellainen Master Series merkkinen penisrengas näyttää pultilta kuuskolo.
On meinaa järeä rengas jumalauta kun sen vetää kivesten alta peniksen juureen , niin HUH HUH.
Hintava renkaaksi kun kumia mutta perkeleen laadukas PARAS mitä omistan , erillaisia n30