Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinulla seksileluja?

Vierailija
31.10.2020 |

?

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko lelut jotka olen ostanut, mutta niitä käytän tyttöystävääni, eli wand ja dildot ym..?

Vierailija
62/144 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko lelut jotka olen ostanut, mutta niitä käytän tyttöystävääni, eli wand ja dildot ym..?

Jos ne on sinun niin lasketaan, sitä mihin niitä käytetään ei kysytty.

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on paljon Bad Dragonin ja muiden firmojen silikooni leluja. Löytyy lohikäärme kikkeliä ja pimperoa isosta pieneen. Erikoisimmat ovat varmaan lohikäärmeen jalka millä on yllättävän mukava runkata kun laittaa pippelin varpaiden väliin ja alkaa vatkaamaa. Toinen on suihin ottava käärme jonka alaleuka hieroo mukavasti palleja samalla kun lykkää munaa syvemmälle. Kolmas on vähän isompi lohari millä on myös häntä valettu. Hännällä on kiva leikkiä samalla kun lykkii lelua ja loharin persettä on kiva välillä läimäistä. Jos lelun kääntää toisinpäin saa hännän hieromaan palleja samalla kun lykkii lelua sisään. M27

Vierailija
64/144 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kyllä oma käsi on riittänyt tähänkin asti. Säätyy automaattisesti fiilisten mukaan.

m49

Vierailija
65/144 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kyllä oma käsi on riittänyt tähänkin asti. Säätyy automaattisesti fiilisten mukaan.

m49

Ladallakin pääsee käymään kioskilla, mutta tarviiko kioski reisuun parempaakaan?

Vierailija
66/144 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari flesua, matkavittu (liian pieni tosin), eturauhaskiihotin, useita penisrenkaita, penispumppu ja pari venytintä. nämä nyt ainakin tuli mieleen.

M46

Vierailija
67/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bad dragon.com

Weredog.com

Lycantasy

All night toys

Siinä nyt muutama jos vähän erikoisempia custom leluja haluaa.

Vierailija
68/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kädet ja hyvä mielikuvitus riittää. Naisetkin ovat aina saaneet vähintäänkin riittävästi.

Vierailija
69/144 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi opiskelijatyttönen tällä hetkellä. Poliisikoulussa ja tahtoo tulla alistuetuksi.

Vierailija
70/144 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 eri Fleshlightia sileä alkuperäinen, STU ja yksi Quickshoteista ollut, tosin pitkillä aikaväleillä toisistaan. Etenkin STU hyvän tuntuinen mutta kaikki näistä meni lopulta kyllästymisen myötä roskikseen. Trinity Vibes kuulavibrat myös oli joskus, toimi hyvin ja hyvä hinta-laatusuhde mutta samoin kyllästyessä pois. Tällä hetkellä löytyy Tenga Flip Zero ja ehdottomasti paras näistä omassa käytössä. Käyttöä ehkä kerran viikkoon/kahteen tai kuukauteen tilanteesta riippuen.

Vierailija
71/144 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tengailija kirjoitti:

Uusi Tenga Air Tech otettu käyttöön

Ei pahan hintaisia nämä. Arvioiden mukaan kestää hyvin puhdistettuna 50 käyttökertaa. Kerran viikossa siis vuoden mutta harvemmin käytettynä pidempään.

Vierailija
72/144 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut niin paljon ylimääräistä, että viitsisin ostaa. Joskus jos enemmän on haluja niin askartelen köyhän miehen tekopillun ja pidän sen kanssa hauskaa pari tuntia.

Vierailija
73/144 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei niitä tarvitse mihinkään. Oma käsi on toimivin "lelu" siihen hommaan. Otteen tiukkuutta ja nopeutta voi säätää lennosta fiiliksen mukaan.

m49

Vierailija
74/144 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ei niitä tarvitse mihinkään. Oma käsi on toimivin "lelu" siihen hommaan.

Ehkä ei kaikki tykkää mutta kyllähän aina testata kannattaa avoimin mielin jotakin sopivan hintaista tuotetta, voi tarjota aivan erilaista masturbointia itselleen sopivat tuotteet. Eihän sitä pelkästään tarvitse käyttää ja käsi voi pysyä pääasiallisena "leluna".

Vierailija
75/144 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen Lelon Loki Wave eturauhashieroja, jota tulee silloin tällöin käyteltyä. En oo kyllä sillä vielä orgasmia ilman runkkaamista onnistunut saamaan, vaikka todella hyvältä tuntuukin.

Vierailija
76/144 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen että miksi kaikilla ihmisillä ei jo ole seksileluja, koska ne tuntuvat jollain tavalla arkisilta ja normaaleilta ja niitä on paljon erilaisia ja eri hintaluokissa. Ja lukuisiin eri tarkoituksiin.

Luulisi sen kiinnostavan ketä tahansa. Eikä se tarkoita etteikö sitä kättä voisi silti suurimman osan ajasta käyttää mutta voihan joku lelu tuoda kivaa vaihtelua tuntemuksiin.

Ehkä miesten seksilelujen yllä leijuu edelleen joku tabu verrattuna naisten vastaaviin. Mikä on sääli, koska sehän on ihan sama asia.

Olen nainen ja omistanut seksileluja jo ennen kuin edes harrastin seksiä toisen ihmisen kanssa, minulla on ollut aikamoiset kokoelmat. Olen myös miesystäväni houkutellut miesten seksilelujen maailmaan

Vierailija
77/144 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen että miksi kaikilla ihmisillä ei jo ole seksileluja, koska ne tuntuvat jollain tavalla arkisilta ja normaaleilta ja niitä on paljon erilaisia ja eri hintaluokissa. Ja lukuisiin eri tarkoituksiin.

Luulisi sen kiinnostavan ketä tahansa. Eikä se tarkoita etteikö sitä kättä voisi silti suurimman osan ajasta käyttää mutta voihan joku lelu tuoda kivaa vaihtelua tuntemuksiin.

Ehkä miesten seksilelujen yllä leijuu edelleen joku tabu verrattuna naisten vastaaviin. Mikä on sääli, koska sehän on ihan sama asia.

Olen nainen ja omistanut seksileluja jo ennen kuin edes harrastin seksiä toisen ihmisen kanssa, minulla on ollut aikamoiset kokoelmat. Olen myös miesystäväni houkutellut miesten seksilelujen maailmaan

Hyvä kirjoitus. Kyllähän noita arkiseksi voi hyvin nykyään kuvailla kun selaa valikoimien laajuutta verkkokaupassa tai kivijalkaliikkeessä ja yleisesti tiedettyä suuret myyntimäärät.

Tuolla yhdessä aiemmassa kirjoituksessa kun oli kädestä mainittu "Otteen tiukkuutta ja nopeutta voi säätää lennosta fiiliksen mukaan", niin kyllähän esimerkiksi Tenga flip zerolla voi säätää samoin imua lennossa ja nopeutta samaan tapaan tai vaikkapa peniksen vibroilla värinän tehoa.

Kuitenkin tarjoaa lainatussa kirjoituksessa mainittuna juuri kivaa vaihtelua tuntemuksiin ja hyvä ajatella enempi tuommoisina spesiaali-masturbointikertoina sen sijaan, että joka kerta välttämättä käyttäisi eli ei tuossa mitään häviä mutta tuntemukset kyllä usein paranee. Jokaiselle varmasti jotakin löytyy monista eri hintaluokista kun vaan lähtee rohkeasti testaamaan.

Vierailija
78/144 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoninen tekopylly. On siinä pimppikin, mutta peppuun vetelen. Vaimo ei ole halukas peppuseksiin.

Tekopylly ei valita liian suurta kalua, kun sillä ei ole suuta. Eikä edes naurettavan näköistä päätä.

Vierailija
79/144 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla ihana Baseks glow in the dark- penisrengassetti. Niitä on kolme, ne ovat eri kokoisia niin niillä on kiva leikkiä vuorotellen. Niiden avulla olen minä löytänyt jopa uusia herkkiä alueita kullistani, joten kandee ostaa jos kiinnostaa yhtään.

Omistan myös kolmen anaalitapin setin, sekä liukkarin anaalin hellimiseen. Tykkään eniten käyttää suurinta tappia, se ottaa koko peräsuolen haltuunsa kun laitan tarpeeksi sitä voidetta. Ja voi luoja mikä tunne! Harmi vaan että liukkaripullo oli niin pieni että pian on ostettava lisää. Epäilemättä ostankin.

M.25

Vierailija
80/144 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan erittäin hyvän ja vanhan ketjun pintaan.

ON LELUJA

Esim: Lasisia anaalitappeja,metallinen tappi/ja ,penisrenkaita,silmänaamioita,ruoska,eri öljyjä/geelejä yms.

Aika laajasti onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän