Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinulla seksileluja?

Vierailija
31.10.2020 |

?

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eräästä verkkokakupasta kulliputken ja oli kyllä tehty joillekin intialaisille kun oli liihan ahdas ja suuri pettymys :( Penisrenkaita on useampi kun kaluni vaatii jatkvuaa stimulaatiota tai muuten se lerpahtaa. Renkailla pysyy kovana ja enkä laukea niin nopsaa ja orkun jälkeenkin seisoo kunnes otan sen pois. Varoituksen paikka; ei saa käyttää yli puolta tuntia kerrallaan jos joku aikoo ostaa!!!

Vierailija
42/144 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiraudat ja piiska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Tenga Air Tech otettu käyttöön...

Tekee hyvää, eikä tarvi enää kärsiä pihtaamisesta.

Saa kunnon orkun nopeasti tai hitaasti, miten vain haluaa. Ja mällit lentää!

Vierailija
44/144 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/144 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutama fleshlight ja penisrenkaita. Ja visusti vaimolta piilossa.

Vierailija
46/144 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon siskon pikkuhousut riittää.....

Vierailija
47/144 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut tuota flesua, oli kallis kokeilu. Tuntui todella typerältä ja oli vähän hankala käyttääkin. Jäi yhteenn kerrtaan.

Toistaiseksi paras oli sellainen muovinen rengasmainen pussukka jonne piti laittaq lämmintä vettä sisälle. Se tuntui aika aidolta ja menee pieneen tilaan miinuksena kertakäyttöisyys. Varmaan vastaavia on kestoversionakin. Koura ja liukkari on ehkä mukavin.

Vierailija
48/144 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut tuota flesua, oli kallis kokeilu. Tuntui todella typerältä ja oli vähän hankala käyttääkin. Jäi yhteenn kerrtaan.

Toistaiseksi paras oli sellainen muovinen rengasmainen pussukka jonne piti laittaq lämmintä vettä sisälle. Se tuntui aika aidolta ja menee pieneen tilaan miinuksena kertakäyttöisyys. Varmaan vastaavia on kestoversionakin. Koura ja liukkari on ehkä mukavin.

Flesari on ihan huippu.  

Käytä sä vaan vedellä täytettyä muovipussiasi ihan keskenäsi. 

Vierailija
49/144 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassanjotain naisten satisfyerin kaltaista, nopeaa ja tehokasta vehjettä joka ei kuitenkaan tuntuisi epämiellyttävältä kuten tuo raapivan kuminen läskivalo? En haluaisi menettää tuntoherkkyyttäni tositoimissa kun sellaisiakin on.

Miehillä näyttäisi olevan oma satisfyerinsä mutta kaikesta päättäen se on samanlainen kuin tuo flesukin. Muita suosituksia?

Vierailija
50/144 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutama fleshlight ja penisrenkaita. Ja visusti vaimolta piilossa.

Olisi kurjaa joutua piilottelemaan jotakin vaimolta. Minä olen ostanut vaimollekin omat surruttimensa. Seksi aja hellyys on yhteistä, runkkaaminen on yksityistä mutta ei mikään salaisuus.

Vierailija
51/144 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Dildoja, tappeja kahleita, tekopimppejä. Lelut tuo paljon lisää hupia!

Vierailija
52/144 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta tekis mieli joku hommata sinkun puutetta helpottamaan. Ehkä joku jonka voi asettaa hepin ympärille, nautiskella ja antaa lelun hoitaa orgasmiin saakka.

Vierailija
53/144 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo oikeasti hyvä? Flesut on ihan ylihinnoteltuja.

Vierailija
54/144 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy pari lohikäärme fleshlightia ja dildoa sekä muutama dinosaurus fleshlight.

https://bad-dragon.com/ 

Tuo firma valmistaa aivan mahtavia leluja omien halujen mukaan (lelun väri koko ja kovuus on valittavissa tilausta tehdessä).

Silikoonista valmistettua lelua on helppo käyttää ja pestä ja kestävät myös keittämisen. 

Vierailija
55/144 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

m45 kirjoitti:

vaimon siskon pikkuhousut riittää.....

Eikö vaaimon pikkarit käy? No tietysti kielletty kiihoittaa paremmin.

Vierailija
56/144 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinotekoinen peppureikä löytyy, koska vaimo ei kykene.

Lisäksi anaalivibra.

Ei näiltä osin kohtaa vaimon ja minun haluni valitettavasti.

Vierailija
57/144 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi jota käytän harvoin. Oli mulla flesukin mutta sehän oli aivan ylikehuttu kampe. Paras seksilelu oli yksi nainen. Mä saan sanoa niin koska hän sanoi että olen paras seksilelu mitä hänellä on koskaan ollut. Siinä oli yhtäaikaa hivelevä ja loukkaavaa sanominen. Joo kiitos kun tykkäsit mutta lelu? 

Mä en ikinä sanoisi naiselle tuollaista. Olen kehunut. Oletko jokin suikkarin mestari? Vähän loukkaava tuohan oli kuin ammattilaiselta, pitäskö mun maksaa?Koittakaa ymmärtää kyseinen nainen oli tosi outo. sanoi inhoavansa mua ja harrasti mun kanssa seksiä

Vierailija
58/144 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight-keinovagina, naisen yllyttämänä ostettu, penispumppu ja penisrengas. Näillä mennään.

Tuossa vaginan käytössä kiihottaa, kun minun pitää kuulemma ajatella häntä ja oikeaa pillua samalla ja nussia kunnolla pohjaan saakka. Olen sitten toteuttanut tätä nöyrästi.

Vierailija
59/144 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa en ole tuossa hintaluokassa vielä nussinut kuin tämä: https://www.hotlips.fi/seksilelut/passion-lady-masturbator-vagina-ja-an…

Vierailija
60/144 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempaa en ole tuossa hintaluokassa vielä nussinut kuin tämä: https://www.hotlips.fi/seksilelut/passion-lady-masturbator-vagina-ja-an…

" Se on henkilökohtainen seksilelu, jota voit käyttää milloin ja missä tahansa."

Aika kova tuotelupaus, jos vähän miettii. En taida nyt ihan uskoa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän