Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi iloiset päivitykset facessa ärsyttävät?

Vierailija
14.02.2014 |

Ihmettelen moista asiaa että minkä vuoksi ihmisiä ärsyttävät ns. iloiset päivitykset facebookissa? Itse olen luonteeltani yleensä aina positiivinen, iloinen ja puhelias. Olen useasti pistänyt merkille että joitakin ihmisiä tämä piirre ärsyttää. Tottakai minullakin on huonot päiväni ja joskus potuttaa joku asia, mutta en näistä huonoista fiiliksistä ikinä facessa kirjoittele, syystä että siitä fiilis vaan huononee. Ajattelen asiaa tyyliin jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, jaettu vitutus kaksinkertainen vitutus. En tykkää muutenkaan lukea toisten ruikutuksia, miksi ei voi keskittyä olemaan iloinen. Minusta onkin alkanut tuntua että en voi olla enää oma itseni facessa. Tuntuu et siitä ajatellaan et "taas tuo hehkuttaa". Pitääkö munkin alkaa ruikuttamaan vai tulla koko facesta pois kun saan näin syyllisen fiiliksen iloisuudestani/onnellisuudestani?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuo video mua harmittaa. Kaikki sitä jakaa nyt facessa. Musta tuo on tosi kamala. En ymmärrä mitä hauskaa tuossa on. Tuo äitihän on ihan hirveä! Ei kai kukaan oikeasti ole tuollanen. Miksi valehdella jos oikeasti on noin pirun kärttynen? Kuvittelevatko oikeasti kaikki oikeasti "iloisten" päivitysten takana olevan jotain tuollaista? Pitää vissiin alkaa itekin ruikuttamaan...

Vierailija
2/5 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:35"]

Just tuo video mua harmittaa. Kaikki sitä jakaa nyt facessa. Musta tuo on tosi kamala. En ymmärrä mitä hauskaa tuossa on. Tuo äitihän on ihan hirveä! Ei kai kukaan oikeasti ole tuollanen. Miksi valehdella jos oikeasti on noin pirun kärttynen? Kuvittelevatko oikeasti kaikki oikeasti "iloisten" päivitysten takana olevan jotain tuollaista? Pitää vissiin alkaa itekin ruikuttamaan...

[/quote]

Älä ole tosikko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa, jos olet aito.

Mulla on lähinaapuri, joka pitää iloistakin iloisempaa ja onnellista kulissia yllä facebookissa. On niin ihanaa ja söpöä että.. lisäksi kolmannen polven stadilaisena se aina länkyttää jotain mie sie kieltä sekaisin muiden suomalaisten murteiden seassa.

Mies vetää turpaan ja poliisit käy hakemassa miehen putkaan. Seuraavana aamuna on iloinen lirkuttelu, kun on niin reipas päivä taas. Lapset tekivät aamupalan ja sai nukkua pidempään. Mies on töissä ja kun mies palaa, niin sitten koko perhe lähtee yhdessä uimaan ja käyvät syömässä.. Vaikka totuus on se, että kun isä tulee putkasta, niin äijä komentaa perheen pihalle, että saa nukkua rauhassa. Tuossa pihalla se muija sitten takakireenä komentaa muksuja.

Mä inhoan kulissiperheitä ja ihmisiä! Tuostakin niin moni sen FB kavereista tietää tuosta silti vaan lirkun lirkun ja ihanaa, paljon sydämiä positiivisia ajatuksia.

Vierailija
5/5 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi! En mä sentäs siellä valehtele vaikka iloinen olenkin luonteeltani. Mielestäni olen kyllä aito. Omista lapsistani, meidän perheestä, matkoista ja tavallisesta arjesta siellä kerron. Ihan tavallinen perhe siis ollaan.