Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih! On ihanaa olla nainen sinkkuna! Millaista on olla sinkkumies?

Vierailija
31.10.2020 |

Tulin juuri kivoilta treffeiltä kotiin. Näen kyseisen miehen kanssa uudestaan, mutta jos sattuu, ettei jatkossa natsaa, niin Tinderissä on 501 matchia joista valita seuraava deitti. Mitäs kuuluu palstan sinkkumiesten lauantai-iltaan? ;) N23

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jees, kiitos kysymästä. Eilen kävin baarissa ja baarin jälkeen kännissä panemassa jotain 19-vuotiasta opiskelijatyttöä. Oli neitsyt, panin kaikkiin reikiin.

Tänään oon ottanut krapulaan tasottavia, ja valitsin tinderistä uuden hoidon, tällä kertaa 18-vuotiaan.

-Alfa Chad. M27

Aww, tosin naww, koska niin läpinäkyvä keksitty juttu! Voit vain unelmoida tuosta, kum minä saan 18-vuotiasta aina halutessani. ;P Ap

No olisit nyt vähän tukenut, kun lähdin sun keksittyyn juttuusi mukaan.

Oikeasti en edes haaveile tuosta. Parikymppisenä kyllä ehdin baarihoitoja paneskella ihan tarpeeksi Tinderiä en koskaan edes kokeillut. Nyt olen ollut naimisissa jo pitkän aikaa enkä enää kaipaa niitä aikoja. Niin ja oikeesti oon 37.

Eli olet vanha ja käytetty, hyi. Itse sentään olen harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa. Nautin täysin siemauksin sinkkuelämästäni, nätille naiselle löytyy aina kumppani. 23v sinkku vs 37v ruppa, mieluummin nuori sinkku. :D Ap 

Siis et edes pane niiden Tinder-deittiesi kanssa?

En ymmärrä nykynuorisoa. Ette osaa ryypätä ettekä panna. Kai sentään käytät edes huumeita, vai meneekö nuoruutesi ihan hukkaan?

Vaikutat todella typerältä. Se, etten minä harrasta irtoseksiä, ei tarkoita sitä, ettei nuoret harrasta irtoseksiä. Toisekseen, sehän on vaan fiksua jos ei harrasta yhden yön juttuja. Alkoholi on terveydelle huonoksi, katso tilastoja, kohtuudella käytettynä toki ok. Huumeilla en ala aivojani pilaamaan.

Nyt on toiset treffit sovittuna, vähän myöhä, mutta menettelee vielä! Mukavaa iltaa luusereille ja vähemmän luusereille. Minä menen pitämään hauskaa 20-vuotiaan deitin kanssa (ei seksiä!). :) Ap

Vierailija
42/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Itse olen sinkkumies (ei Zinccis kuitenkaan, onneksi) ja olen tilanteeseen tyytyväinen. En etsi aktiivisesti seuraa mistään, mutten sanoisi ei jos sopiva kumppaniehdokas löytyisi. Tällä hetkellä en ole varma olisiko edes aikaa kumppanille, koska pääprioritetti on uran luominen. Tosin tiedän niitäkin, joille sinkkuus on yhtä tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin vapaata ja huoletonta. Irtosuhteita en harrasta. Joskus iskee yksinäisyys ja panetus mutta ne lähtevät treenaamalla kovaa tai oluttölkkiä suutelemalla. Aika harvakseltaan tulee otettua kunnolla.

Koko kaveripiiri koostuu samanlaisista meihistä. Aivan mahtava jengi täynnä huippuja tyyppejä. Yhtä on pidetty jo 30 vuotta enkä näe, että asia olisi muuttumassa. Feistarireissuja, kalastusta, moottoripyörämatkoja, laneja ja geneeristä perseilyä. Ihan jees.

44/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin mukavan rauhallista olla sinkkumies, vuodenajat vaan vaihtuu ja vuosikymmenet kuluu, ei valittamista :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
45/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Tää on niin mukavan rauhallista olla sinkkumies, vuodenajat vaan vaihtuu ja vuosikymmenet kuluu, ei valittamista :)

Hopeakettu, oot paras! Palstan laajin ihmis- ja maailmantuntemus.

Vierailija
46/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Hopeakettu, oot paras! Palstan laajin ihmis- ja maailmantuntemus.

palstan noloin ja rumin ennemminkin XD

Vierailija
47/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on uskomattoman helppoja ja yksinkertaisia. Ei tarvitse kuin luopua moraalista niin ne antaa sulle kaiken. Rahaa ja seksiä oikein tuputetaan. Ei edes haittaa vaikka olisi vaimo olemassa. Itse asiassa nehän niitä helpoimpia juuri onkin. 

Vierailija
48/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saanut edes seksiä. Mitä tuota kehumaan

mies52v

Vierailija
49/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaisena on kyllä kivaa. Tinderistä saa tilattua komeita ja hyväkroppaisia nuoria miehiä kotiinkuljetuksella silloin kun haluaa. Muulloin saa tehdä rauhassa mitä huvittaa.

-N39

Kerro ihmeessä miten. Tinderistä sain kahdet paskat treffit, en yhtään flirttiä enkä todellakaa seksiä. Tosin sitä en saa tavallisessakaan elämässä. T. Melkein nelikymppinen ikisinkku neitsytnainen

Vierailija
50/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te yli 30 sieltä etsitte? Tekis mieli vähän pitää hauskaa, mutta en tiedä kehtaanko alkaa mitään junnua pommittaa. Oon pian liian vanha.

N34

Vierailija
51/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te yli 30 sieltä etsitte? Tekis mieli vähän pitää hauskaa, mutta en tiedä kehtaanko alkaa mitään junnua pommittaa. Oon pian liian vanha.

N34

33-38-vuotiaita naisia. M43

Vierailija
52/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on uskomattoman helppoja ja yksinkertaisia. Ei tarvitse kuin luopua moraalista niin ne antaa sulle kaiken. Rahaa ja seksiä oikein tuputetaan. Ei edes haittaa vaikka olisi vaimo olemassa. Itse asiassa nehän niitä helpoimpia juuri onkin. 

"Kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat minne vaan".  Näinhän se sanonta menee.

Vierailija
53/53 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaisena on kyllä kivaa. Tinderistä saa tilattua komeita ja hyväkroppaisia nuoria miehiä kotiinkuljetuksella silloin kun haluaa. Muulloin saa tehdä rauhassa mitä huvittaa.

-N39

Edellyttää että oma runko on kunnossa.

Asioiden eteen pitää joskus nähdä vähän vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi