Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih! On ihanaa olla nainen sinkkuna! Millaista on olla sinkkumies?

Vierailija
31.10.2020 |

Tulin juuri kivoilta treffeiltä kotiin. Näen kyseisen miehen kanssa uudestaan, mutta jos sattuu, ettei jatkossa natsaa, niin Tinderissä on 501 matchia joista valita seuraava deitti. Mitäs kuuluu palstan sinkkumiesten lauantai-iltaan? ;) N23

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaisena on kyllä kivaa. Tinderistä saa tilattua komeita ja hyväkroppaisia nuoria miehiä kotiinkuljetuksella silloin kun haluaa. Muulloin saa tehdä rauhassa mitä huvittaa.

-N39

Edellyttää että oma runko on kunnossa.

Vierailija
22/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että ne 501 mätsiä on mätsänneet kaikista maailman naisista vain sinut?

Eli ihan samanlaista se miehillekin on, kun et kerran lesbo ole. Fiksumpi olisi osannut päätellä tuon kyllä itsekin. Sinkkumiesten elämä olisi toisenlaista jos sinä olisit ainoa vapaa nainen, mutta kun et ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että ne 501 mätsiä on mätsänneet kaikista maailman naisista vain sinut?

Eli ihan samanlaista se miehillekin on, kun et kerran lesbo ole. Fiksumpi olisi osannut päätellä tuon kyllä itsekin. Sinkkumiesten elämä olisi toisenlaista jos sinä olisit ainoa vapaa nainen, mutta kun et ole. 

Ei hirveästi kiinnosta sanomasi, kun pääsee treffeille vaikka joka tunti halutessaan. :) söin tässä iltapalaa ja join pari lasia viiniä, hmm... Tinderiin ehtinyt tässäkin välissä tulla jo viestejä. Ehkä tokat treffit pian, vaikka ulkona onkin kylmä - menen treffeille jos vain päätän niin. :) Ap

Vierailija
24/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun iltaani kuuluu musiikki eikä huolta naisista millään tavalla.

Uskokaa kun sanon: ette ole vaivan arvoisia  :)

Vierailija
25/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jees, kiitos kysymästä. Eilen kävin baarissa ja baarin jälkeen kännissä panemassa jotain 19-vuotiasta opiskelijatyttöä. Oli neitsyt, panin kaikkiin reikiin.

Tänään oon ottanut krapulaan tasottavia, ja valitsin tinderistä uuden hoidon, tällä kertaa 18-vuotiaan.

-Alfa Chad. M27

Aww, tosin naww, koska niin läpinäkyvä keksitty juttu! Voit vain unelmoida tuosta, kum minä saan 18-vuotiasta aina halutessani. ;P Ap

Vierailija
26/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jees, kiitos kysymästä. Eilen kävin baarissa ja baarin jälkeen kännissä panemassa jotain 19-vuotiasta opiskelijatyttöä. Oli neitsyt, panin kaikkiin reikiin.

Tänään oon ottanut krapulaan tasottavia, ja valitsin tinderistä uuden hoidon, tällä kertaa 18-vuotiaan.

-Alfa Chad. M27

Aww, tosin naww, koska niin läpinäkyvä keksitty juttu! Voit vain unelmoida tuosta, kum minä saan 18-vuotiasta aina halutessani. ;P Ap

Joo, läpinäkyvä ja keksitty juttu, ihan toisin kuin sun ;)

Vierailija
27/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Alfa Chad. M27

Mitä keksittyä jutussani on? Etkö usko, että 23-vuotias nätti nainen saa satoja tai tuhansia matcheja Tinderissä, vaikka olisi kuinka nirso? Laitapa pariksi kuukaudeksi kauniin naisen profiili Tinderiin niin näet. ;) Ap

Vierailija
28/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo 4v tässä tullut sinkkuiltua. Parisuhdetta on katseltu enemmän ja välissä vähemmän aktiivisesti. Haastavaa löytää oman ikäisistä. Treffejä on ehkä ollut pari vuodessa. Tällä hetkellä ei mitään sillä rintamalla ole. Pitää ehkä aktivoitua keväällä taas.

M38

Vierailija
29/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo 4v tässä tullut sinkkuiltua. Parisuhdetta on katseltu enemmän ja välissä vähemmän aktiivisesti. Haastavaa löytää oman ikäisistä. Treffejä on ehkä ollut pari vuodessa. Tällä hetkellä ei mitään sillä rintamalla ole. Pitää ehkä aktivoitua keväällä taas.

M38

Höh, no onhan sinulla jo tuota ikääkin. Rupsh rupsh. Ap

Vierailija
30/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Alfa Chad. M27

No olisit nyt vähän tukenut, kun lähdin sun keksittyyn juttuusi mukaan.

Oikeasti en edes haaveile tuosta. Parikymppisenä kyllä ehdin baarihoitoja paneskella ihan tarpeeksi Tinderiä en koskaan edes kokeillut. Nyt olen ollut naimisissa jo pitkän aikaa enkä enää kaipaa niitä aikoja. Niin ja oikeesti oon 37.

Vierailija
31/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrtti palaa ja kohta siirryn pelaamaan kaverien kanssa RL:ää

M38 lapset jo tehty oma viikko mgtow

Vierailija
32/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5/5

Vierailija
33/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Alfa Chad. M27

Oikeasti en edes haaveile tuosta. Parikymppisenä kyllä ehdin baarihoitoja paneskella ihan tarpeeksi Tinderiä en koskaan edes kokeillut. Nyt olen ollut naimisissa jo pitkän aikaa enkä enää kaipaa niitä aikoja. Niin ja oikeesti oon 37.

Eli olet vanha ja käytetty, hyi. Itse sentään olen harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa. Nautin täysin siemauksin sinkkuelämästäni, nätille naiselle löytyy aina kumppani. 23v sinkku vs 37v ruppa, mieluummin nuori sinkku. :D Ap 

Vierailija
34/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuuluu vaihtelevaa sinkkumiesten iltaan, osa kaivelee kondomeja laatikoistaan mahdollisesti treffaillakseen AP:n kanssa, ja osa taas suoltaa katkeraa kommenttia AV:lle. Osa taas viettänee iltansa suudellen kylmää olut-tölkkiä ja tuijotellen aikuisviihdettä tietokoneensa ruudulta, seinän takaa kuulunee vaimeaa voihkintaa, pakaroiden läpsytystä, ja aamulla näkee naapurin kiltin naisen posket punottaen ja hiukset letitettynä. Vaihtoehtoja on monia...

Terveisin Naispelko27

Vierailija
35/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Alfa Chad. M27

Mitä keksittyä jutussani on? Etkö usko, että 23-vuotias nätti nainen saa satoja tai tuhansia matcheja Tinderissä, vaikka olisi kuinka nirso? Laitapa pariksi kuukaudeksi kauniin naisen profiili Tinderiin niin näet. ;) Ap

Juttu on tietty keksitty, mutta tuo on toki totta.

Jos minä, hoikka 40+ mies, laittaisin peruukin päähän ja meikkaisin itseni naiseksi, saisin helposti satoja matcheja (on kokeiltu, voin linkata videon ja artikkelin jos joku haluaa).

Eri asia on mikä noiden matchein arvo on ja mitä he ovat kenestäkin hakemassa. Miehiä ja naisia on osapuilleen sama määrä eikä Tinder ole mikään oma planeettansa -> on yksinkertaisesti mahdotonta että jokaista naista tavoittelisi tosissaan 500-1000 miestä.

Jos nainen saa kiksejä "voisi tuotakin panna"-klikkailijoista ja massatykkäilijöistä tai haluaa panosuhteita, niin kyllähän Tinder on paratiisi.

Vierailija
36/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Alfa Chad. M27

Eli olet vanha ja käytetty, hyi. Itse sentään olen harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa. Nautin täysin siemauksin sinkkuelämästäni, nätille naiselle löytyy aina kumppani. 23v sinkku vs 37v ruppa, mieluummin nuori sinkku. :D Ap 

Siis et edes pane niiden Tinder-deittiesi kanssa?

En ymmärrä nykynuorisoa. Ette osaa ryypätä ettekä panna. Kai sentään käytät edes huumeita, vai meneekö nuoruutesi ihan hukkaan?

Vierailija
37/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Höh, no onhan sinulla jo tuota ikääkin. Rupsh rupsh. Ap

Joo onhan tuota kertynyt. Pitää toivoa, että vielä joku ihana nainen kelpuuttaisi!

M38

Vierailija
38/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-vuotiaana se oli kurjaa. Elin jatkuvassa puutteessa. Nyt eronneena nelikymppisenä miehenä se on mukavaa, koska Tinder TOIMII.

Outoa, että se toimisi rupsahtaneena nelikymppisenä, kun suuri osa 25-vuotiaista miehistä on jo rupsahtaneita (katso kaljuuntuminen, harmaantuminen, otsarypyt ja ylipaino). Deittini oli 19-vuotias joten vielä ihan hyvässä kuosissa mieheksi. ;) Ap

Tinder on pullollaan eronneita 30-40-vuotiaita naisia. Moni heistä etsii kevytsuhteita ja koulutettu + sopusuhtainen nelikymppinen mies pääsee helposti kyntämään.

Vierailija
39/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Alfa Chad. M27

Juttu on tietty keksitty, mutta tuo on toki totta.

Jos minä, hoikka 40+ mies, laittaisin peruukin päähän ja meikkaisin itseni naiseksi, saisin helposti satoja matcheja (on kokeiltu, voin linkata videon ja artikkelin jos joku haluaa).

Eri asia on mikä noiden matchein arvo on ja mitä he ovat kenestäkin hakemassa. Miehiä ja naisia on osapuilleen sama määrä eikä Tinder ole mikään oma planeettansa -> on yksinkertaisesti mahdotonta että jokaista naista tavoittelisi tosissaan 500-1000 miestä.

Jos nainen saa kiksejä "voisi tuotakin panna"-klikkailijoista ja massatykkäilijöistä tai haluaa panosuhteita, niin kyllähän Tinder on paratiisi.

Linkaapa artikkeli (joka ei ole blogissasi) propagandastasi. Toisekseen, vaikka pitäisikin paikkansa, niin mitä väliä? Pääsen treffeille aina kun haluan ikäisteni ja nuorempien miesten kanssa, jotka ovat fiksuja, mukavia ja haluavat jatkotreffejä kanssani. Tinderissä seurustelusuhteenikin syntyi. Löydän sieltä mitä haluan ja milloin haluan. Ap

Vierailija
40/53 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisena olo on perseestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan