Takki 400€, ostaisitko?
Tekisi mieli, ns siisti kauppa/kaupunki-takki oikeastaan puuttuukin, toppaparka kyllä on ja Didrikssonin syys/kevät-parka, mutta juuu.
Mies ainakin pyörtyisi tuosta hinnasta.
Kommentit (31)
Nykyisellä tulotasollani en ostaisi, mutta jos tienaisin nettona 10 kertaa sen, minkä nyt, niin voisin ostaakin, jos olisi mieluinen ja sille olisi oikeasti käyttöä.
Riippuu, millainen takki. Kyllä hyvä takki maksaa useampia satasia. Hyvällä onnella löytää laatutakin keväällä alennuksesta.
Jos se on sen arvoinen, niin maksaisin.
Miksei nuo muut takit käy muka kaupungille?
Kaupunkitakiksi kelpaa joku halvempikin!
Maksaisin 400, jos löydän todella lämpimän takin. Olen paljon ulkona.
Jos olisi oikeasti laadukas, monikäyttöinen ja ajaton malliltaan niin voisin harkita, ihan näin keskituloisenakin. Ap:n tilanteessa en ehkä raaskisi, kun kerran pari muutakin hyvää takkia jo on, mutta jos rahaa on niin miksikäs ei.
Minun kallein takki on tonnin. Eli 400€ menisi kyllä hutaisemalla, kunhan on oikeasti tarvetta ja laadukas. Hyvä takki kestää aikaa, se on tavoitteena tuolla kalliilla takillanikin. Toiseksi kallein on 300€, myös sen mallinen, että kehtaa laittaa vielä vuosienkin jälkeen päällensä.
Eli sanoisin, että osta.
Ilman muuta ostaisin. Mutta mulla on varaa siihen. Jos pitäisi edes miettiä, niin en ostaisi.
Ostaisin, omistan monta, kalliimpiakin, arvokkain on minkkiturkkini, äidiltäni perin, ostohinta 51 000 markkaa, kuitti tallessa.
Minulla on ns. siistimpi talvitakki, mutta sille on aika vähän käyttöä. Nyt korona-aikaan tuskin tarvitsee edes kaapista eteisen naulakkoon nostaa, koska kaikki sellaiset tilaisuudet on peruttu, joissa sitä tarvitsisin. Kauppaan/kaupungille, silloin harvoin, kun on pakko mennä, käy kyllä parkakin.
En ostaisi, pystyisin kyllä. Kyllästyn kuitenkin.
Olen ostanut useampia ja kalliimpiakin, ei ne sen kummoisempia ole.
Ostin pari viikkoa sitten talvitakin 499 €. Minusta ihan normaali hinta laadukkaasta takista.
Ostaisin, ja omilla rahoillaan kun ostaa, ei tarvitse puolison mielipidettä kuunnella. Yksi untuvatakkini maksoi tonnin, villakangastakki saman verran, lyhyt untsikka ”vain” 450 e.
Jos oikeasti pitäisin sen mallista niin ostaisin. Ostan vaatteita sen verran harvoin, että mielelläni maksaisin mielyttävistä vaatteista. Kerran näin aivan upean takin markkinoilla myytävänä, mutta en kehdannut mennä edes hintaa kysymään ja nyt kadun. En ottanut nimeäkään ylös, joten en ole löytänyt tekijää mistään.
Linkki takiin, niin voi sanoa onko kallis vai ei. Jos se on joku henkkamaukka, niin on kallis.
Olen miettinyt 1200e takin tilaamista uk:sta mutta katson vielä punnan mahdollisen romahduksen
Ostin tänään Uffilta takin viidellä eurolla, on jo pesty.
En missään tapauksessa, etsisin netistä samanlaisen sadalla eurolla max.