Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se Lilo sanoi?

Vierailija
13.02.2014 |

en uskaltanut katsoa

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 01:09"]

Mitähän se kertoo Joelista, että ottaa osaa aivan jokaiseen nettikeskusteluun itsestään...?

[/quote]

Narsisti

Vierailija
22/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika millainen peruukki sillä on haastattelussa päässä, vai onko se ihmisapina/gorilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Lilo @Jolleroinen

FROM HELL
Suoli24- sekä murha.info-vajukkien virallinen jatkopaikka.

Vierailija
24/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormusta ei ohjelmassa nähty, peitit vasenta kättäsi. Joko ero on varmistunut, kuten huhut Vaasassa antaa ymmärtää?

"Huhuja ovat vain ellet sitten juuri itse keksinyt. Pois jäi kun näytän sormusta ja kerron kihlauksestani sekä miten kihlattuni perhe suhtautuu minuun." by Lilo

Vierailija
25/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Manninen ‏@kutrinet  4h

Monesta @Jolleroinen on tunteeton rikollinen. Näin älykkään nuoren, joka on ottanut/ottaa todella typerät ajatukset totuutena. #sarasvuo

Vierailija
26/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti älykkäät nuoret eivät ota typeriä ajatuksia totuutena. Oli Lilon osa siinä murhassa sitten mikä vain, niin joka tapauksessa hän on pyrkinyt häpäisemään murhatun tytön muistoa julkisilla foorumeilla ja uhannut hautarauhaakin. Henkisesti normaali, vahingossa mukaan joutunut kaveri ei näin toimisi vaan katuisi asiaa ja olisi hiljaa. Psykopaatti tuo on, ei siitä mihinkään pääse.

Vierailija
27/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:17"]Mua jäi vaivaamaan, kun se Lilo sanoi, että voihan sillä 3. luokkalaisella olla muitakin motiiveja pitää häntä idolinaan kuin ne rikokset ja että Lilossa olisi ainesta hyväksikin idoliksi, niin miksi Sarasvuo ei kysynyt että mitä nämä syyt voisivat olla, mikä voisi tehdä muka Lilosta hyvän idolin.

Kaiken kaikkiaan olin kyllä todella pettynyt tuohon haastatteluun. Täysin Sarasvuon itsensä nostamista koko homma ja siitä Lilosta näkyi ettei se oikeasti mitään katunut. Heti alussakin meni suu vinoon, kun Sarasvuo kysyi, että oletko pahoillasi Jennan puolesta, sitten korjasi jotain että "siis joo oon toki Jennankin puolesta.. " tms. Sitäpaitsi ne häpäisyt eivät ole tapahtuneet hetken mielijohteesta, vaan pitkällä aikavälillä toistuvasti.

[/quote]

Sanoihan Lilo että ei esimerkiksi käytä alkoholia ja ilmeisesti mm. Sen perusteella voisi kai olla huonompikin roolimalli. Aika paljon myös oli jäänyt haastattelusta leikkauspöydälle joten muiltakin osin se oli mielestäni jopa tylsä, mutta varmaan ihan hyvä ja tarkoituksellista ettei tässä millää asioilla mässäilty vaikka ilmeisesti materiaalia olisi siihen ollutkin.

Vierailija
28/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 04:48"]Katri Manninen ‏@kutrinet  4h

Monesta @Jolleroinen on tunteeton rikollinen. Näin älykkään nuoren, joka on ottanut/ottaa todella typerät ajatukset totuutena. #sarasvuo

[/quote]

Joku risiriita tässä kyllä on..

Vierailija
29/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 07:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:17"]Mua jäi vaivaamaan, kun se Lilo sanoi, että voihan sillä 3. luokkalaisella olla muitakin motiiveja pitää häntä idolinaan kuin ne rikokset ja että Lilossa olisi ainesta hyväksikin idoliksi, niin miksi Sarasvuo ei kysynyt että mitä nämä syyt voisivat olla, mikä voisi tehdä muka Lilosta hyvän idolin.

Kaiken kaikkiaan olin kyllä todella pettynyt tuohon haastatteluun. Täysin Sarasvuon itsensä nostamista koko homma ja siitä Lilosta näkyi ettei se oikeasti mitään katunut. Heti alussakin meni suu vinoon, kun Sarasvuo kysyi, että oletko pahoillasi Jennan puolesta, sitten korjasi jotain että "siis joo oon toki Jennankin puolesta.. " tms. Sitäpaitsi ne häpäisyt eivät ole tapahtuneet hetken mielijohteesta, vaan pitkällä aikavälillä toistuvasti.

[/quote]

Sanoihan Lilo että ei esimerkiksi käytä alkoholia ja ilmeisesti mm. Sen perusteella voisi kai olla huonompikin roolimalli. Aika paljon myös oli jäänyt haastattelusta leikkauspöydälle joten muiltakin osin se oli mielestäni jopa tylsä, mutta varmaan ihan hyvä ja tarkoituksellista ettei tässä millää asioilla mässäilty vaikka ilmeisesti materiaalia olisi siihen ollutkin.

[/quote]

Jos minun pitäisi valita, olisiko lapseni huumekauppias vai alkoholisti, niin ilman muuta valitsisin hänelle alkoholistin kohtalon.

Vierailija
30/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:47"]Siitä haastattelusta oli kyllä editoitu lähes kaikki pois. Juttu jäi Sarasvuon itsetehostuksen asteelle. Itse kiinnitin huomiota sitten kaikkeen epäolennaiseen kuten Lilon kodin sisustukseen. Antiikkia, tauluja, marimekkokuosia pöytäliinana, kustavilaiskalusteita ja koriste-esineitä. Miten tämä varsin yltäkylläinen näkymä mätsää Lilon lastenkotitaustaan?

[/quote]

Minulla huomio kiinnittyi heti pianon päällä olleeseen menoraan eli juutalaiseen kynttilänjalkaan.

Vierailija
31/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin kun näin otsikon.. Ensin täällä ketju nyt boikotoidaan sarasvuon ohjelmaa eikä kukaan katso. Seuraavaana päivänä "hei mitä se sanoi kerro kerro kerro"... LOL niin AV-mamma käytöstä kun voi olla.

Vierailija
32/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 07:34"]

Minulla huomio kiinnittyi heti pianon päällä olleeseen menoraan eli juutalaiseen kynttilänjalkaan.

[/quote]

Lilon isähän on israelilainen = juutalainen. Jos se vaikka siinä sen takia.

Vierailija
33/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 07:34"]

[/quote]

[/quote]

No luultavasti juuri näin asia on. Mietin vain, onko menora muistuttamassa isästä tms. vai onko Lilo itsekin juutalainen.

Vierailija
34/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:06"]

Tuo ask.fm oli jotenkin hämmentävää luettavaa. Automaattisesti sitä olettaisi, että tuollaisen rikoksen tehnyt olisi millä tahansa mittarilla mitattuna tyhmä, kirjoittaisi sellaista kunnon elämäm koulu isäm maan puollustus hoono soomea, mutta tuohon kirjoittaa virheetöntä, hyvää suomea? 

[/quote]Joka päivä täällä palstalla saa hämmentyä totaalisesti. Siis kielipoliisi pilkunnussijat jotka jatkuvasti jaksavat huomautella toisten kirjoitusvirheistä, ihailevat paloittelija-liloa kun se on niiiiiiiiiiiiiin paljon parempi kuin tyhmä kirjoitus virh eilen tekijä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]

Kyse ei ole tuosta. Lilo on ärsyttävä mielipiteissään ja jääräpäisyydessään, mutta askista välittyy kuva myös ystävällisestä, hyväntahtoisesta, älykkäästä, nokkelasta ja hauskasta tyypistä - tämä tuntuu yllättävältä ja hyvin ristiriitaiselta kun kuva ko. tyypistä on itselläkin ollut "hullu murhaaja".

Ehkä Lilo on tunteeton psykopaatti, ehkä peitetarina on keksittyä, ehkä oikeuslaitos on väärässä... Mutta jokaisella on oikeus oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin ja tuomioon.

[/quote]

No tottakai jokaisella on oikeus oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin. Kuka tässä nyt muuta on väittänyt? Sehän on yksi sivistysvaltion tärkeimmistä periaatteista.

Mutta kyllä se nyt kuulkaa on niin, että pitäisi olla aika paljon tanakampaa näyttöä, että ihmistä voisi jotenkin älykkääksi kutsua. Normaaliälyisyys ja se, että kykenee muodostamaan suomenkielen lauseita ei vielä siihen kyllä riitä. Lopettakaa tuo idealisointi. Ja alkoholia käyttämättömiä ihmisiä nyt on maailmassa vaikka kuinka paljon, julkisuuden henkilöissä myös. Miksi ihmeessä heidän joukostaan pitäisi fanittaa juuri sitä tyyppiä, joka on sekaantunut henkirikokseen ja käyttäytynyt muutenkin niin ala-arvoisesti, ettei suurin osa kännisistä tai alkoholisteistakaan ikinä?  

Vierailija
35/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 07:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 07:55"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 07:34"]

[/quote]

[/quote]

No luultavasti juuri näin asia on. Mietin vain, onko menora muistuttamassa isästä tms. vai onko Lilo itsekin juutalainen.

[/quote]

Kirjoiteletko murha-infossa. Just kun siel piipahdin niin Lilo ketjussa samanlainen vika (8.33 kirjoitettu) kommentti ... http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=15868&start=1410

Ite en kirjoittele siellä, mutta luen kyllä. Tuollahan Lilo itse kommentoinut aika paljon nimimerkillä  Jolli-setä.

Vierailija
36/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti.

Vierailija
37/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä yksi versio tarinasta: http://tinyurl.com/kyylat

Vierailija
38/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetytti lähinnä se, että uutisoinneista päätellen - jätkä esittelee keskaria, uhoaa ja loukkaa uhrin muistoa ja omaisia- on kysymys tosi pahasta ihmisestä. Haastattelussa kundi vaikutti ihan tavalliselta, epäsiistiltä tallukalta. Tosin mihinkään katumukseen en kaverin kohdalla usko. Välillä se ikään kuin yritti peitellä hymyään. Ilmeisesti noi uhoamiset, "haudan päälle kuseskelu" jutut on heitetty aineiden vaikutuksen alla tmv. Kuitenkin se, että ihminen muuttuu tilanteesta toiseen noin täydellisesti kielii kyllä jostain psykopatiasta eli siitä, että jätkällä ei ole mitään oikeaa tunne-elämää, vaan kaikki on vaan päälle näyteltyä teatteria sen mukaan, mitä Lilo kuvittelee muiden häneltä odottavan.

Jos Sarasvuo pyrki estämään tuon tyypin orastavat ihailijakultit netissä, niin syvähaastattelu kyllä toimi itseään vastaan pyrkimällä esittämään kaverin "inhimillisempänä" kuin se elukka, joka osallistui nuoren tytön surmaan.

Vierailija
39/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 07:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kirjoiteletko murha-infossa. Just kun siel piipahdin niin Lilo ketjussa samanlainen vika (8.33 kirjoitettu) kommentti ... http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=15868&start=1410

Ite en kirjoittele siellä, mutta luen kyllä. Tuollahan Lilo itse kommentoinut aika paljon nimimerkillä  Jolli-setä.

[/quote]

En kirjoittele, joskus kyllä luen myös.

Vierailija
40/99 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kauheasti usko tämän asian "käsittelyyn" ja "pois puhumiseen" kuten Sarasvuo ohjelmassaan sanoi. Mihin sillä oikein pyritään? Kenellä on jotain voitettavaa tämän asian suhteen? Jennallako? Puhutaan ja puhutaan ja kohta todellisuus (tytön raaka murha) on vaimea muisto vaan, jossain  kaukana toisessa maassa. Kun  taas Lilo julkaisee muistelmiaan, esiintyy Big Brotherissa, on seiskan tusinajulkkis, jolla on painavaa sanottavaa asiasta kuin asiasta.

t.70

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme