5v tyttö toivoo meikkejä
Elikkä kohta olis 5v synttärit ja likka toivoo lahjaksi meikkejä. Tässä vaan mietin, mitä tekisin..
Tyttöön on viimeaikoina iskenyt oikein kunnolla prinsessa vaihe. Kaikki kaunis ja tyttömäinen kiinnostaa. Ennen joulua kaverinsa sai sellaisen lasten meikkisetin ja siitä asti on omanikin sellaista himoinnut. Kynsilakan suhteen annoin jo periksi, sitä laitetaan harvakseltaan juhliin ym.
Inko liian aikaista? En haluaisi noin pientä vielä liiaksi tutustuttaa isojen maailmaan, mutta kun kiinnostus on hänellä kova. Olen kahden vaiheilla.. Jos myönnyn toiveeseen, niin niiden kanssa saisi pelata vain kotona. Mitä mieltä olette?
Kommentit (24)
Täällähän tulee hyviä vinkkejä, kiitos :)
Ap
Lapset ovat suloisia, eivätkä tarvitse meikkejä. Jotain neutraaleja lasten meikkejä voi laittaa synttäreille, mutta ei kannata opettaa lasta käyttämään säännöllisesti. Pysyy iho hyvänä, eikä naama ole rytyillä jo kakskymppisenä.
Mun tytöllä oli kova meikkausinto 5-6-vuotiaana. Kyllästyi nopeasti, kun meikkien pois hankaaminen oli työlästä. Nyt on ekaluokkalainen, eikä ole ollut mitään puhetta meikeistä enää vuoteen. Joten se innostus menee kyllä ohi, anna meikkailla kotioloissa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:26"]
Osta joku edullinen setti, jos tuo lastensetti epäilyttää, niin jostain alekorista se ja pari sivellintä. Itsekin leikin pienenä jollain halpismeikeillä, enemmänhän se oli vain sitä värin lätkimistä naamaan kuin mitään sen ihmeempää. Kun kerran maalaaminen oli kivaa paperille ja värityskirjaan, niin olihan se kivaa omaan naamaankin:)
[/quote]
Halppismeikkejä 5-vuotiaan silmiin??? Mä en kyllä antais. Eipä ole tullut omaa 5-vuotiasta meikattua, mutta jo pienten kasvomaalausten pesu pois on ollut tuskastuttavaa.