Jos saisit kullin haaraväliin päiväksi, mitä tekisit?
Mitä miehistä tekisit jos saisit kullin haaraväliin päiväksi? Panisitko työkaveriasi (naisystävääsi) kokeilun vuoksi?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:19"]
Aika vaikeaa ainakaan seksiä saada yhden päivän aikana. Monet hyvät miehet ovat ilman koko ikänsä. Shemalet taitavat kiinnostaa lähinnä toisia miehiä.
-Mies 28v-
[/quote]
Isot pojat ovat kertoneet, että seksiä saa kuulemma rahalla. Vaikka koko päiväksi.
Aika jänskä juttu.
~N32~
[/quote]Mitenkäs se ihmiskaupan vastustus?
-Mies 28v-
Ottaisin unilääkkeitä ja nukkuisin koko päivän.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:41"]
Aika vaikeaa ainakaan seksiä saada yhden päivän aikana. Monet hyvät miehet ovat ilman koko ikänsä. Shemalet taitavat kiinnostaa lähinnä toisia miehiä.
-Mies 28v-
[/quote]
Isot pojat ovat kertoneet, että seksiä saa kuulemma rahalla. Vaikka koko päiväksi.
Aika jänskä juttu.
~N32~
-Mies 28v-
[/quote]
Ostaa siltä, joka on rekkautunut kaupparekisteriin ammatinharjoittajaksi :) .. ja alv-rekkariin :)Tunnollisia naisia, jotka ilmoittaa palveluksistaan verotkin verottajalle :) Eli taustalla ei ole mtn ihmiskauppaa. Näitä on harvassa, mutta saa reilun kaupan tavaraa eikä tule paha mieli, että onko tämä ihmisuhri vai ei.
-N28-
Kusisin pitkin kyliä, runkkaisin kokeeksi ja sitten huoriin :D. Varmaan heiluttelisin ja näpräisin koko ajan. Menisin varmaan iskemään naisia ja kokemaan mahdollisimman monet pakit parissa tunnissa.
Menisin suihkuun koskettelemaan sitä. Ottaisin naisen, ja nuolisin sen märäksi ja panisin sitä niin monta kertaa kuin pystyisin. Voisin illalla vain huohahtaa että teki eetvarttia.. ja ymmärtäisin paremmin miesten fysiikkaa.
En ainakaan pystyisi harrastamaan naisen kanssa seksiä.
En yhtään tiedä. Luin noita vastauksia, niin vois luulla, että ne oli miesten vastauksia... mutta tykkäähän ne naisetkin anaalista kuulemma.
Kai mä tekisin samat kuin 23.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:41"]
-Mies 28v-
[/quote]
Aika jänskä juttu.
~N32~
-Mies 28v-
[/quote]
Ostaa siltä, joka on rekkautunut kaupparekisteriin ammatinharjoittajaksi :) .. ja alv-rekkariin :)Tunnollisia naisia, jotka ilmoittaa palveluksistaan verotkin verottajalle :) Eli taustalla ei ole mtn ihmiskauppaa. Näitä on harvassa, mutta saa reilun kaupan tavaraa eikä tule paha mieli, että onko tämä ihmisuhri vai ei.
-N28-
[/quote]
Ei se ole vielä tarpeellista. Mulla ei ole tuota ketjun ap:n peräänkuuluttamaa kullia haarovälissä. Sitä odotellessa.....
~N32~
Menisin piiloon, mitä ihmettä minä tekisin peniksellä ja en halua olla mies...
Onko nuo asiat joita mainitaan tosiaan naisista jotain sellaista, että haluaa innolla kokeilla? Kusta ja nussia? WUT?
Kokeilisin onko kivekset niin kipuherkät kuin miehet antaa ymmärtää!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:25"]
Laittaisin nettiin kunnon kuvat, ja naureskelisin, kun mimmit kuolaa.
[/quote]
Normikullin kuville ei kukaan kuolaa.
[/quote]
Tiedän monta micromunadiggaria, joten ei hätää, päiväni olisi onnistunut..
Niin ja sitten seuraavana päivänä ei hävetä yhtään tätä fiksua perheen äitiä joka on hirveen hyvätapainen ja kaikkea, mitä tuli eilen tehtyä. Omalla naamalla sitä siinä vaan tuli esiinnyttyä kaikelle kansalle ja kuseksittua ympäriinsä Kyrvällään.
Runkkaisin, kävisin puskakusella ja sitten panisin muutamaa eri naista vertaillakseni. Aivan lopuksi kun olisi viimeiset minuutit kullillisena jäljellä, pyytäisin jotakuta potkaisemaan haaroväliin.
Harmi vain että tuskin tulen koskaan hankkimaan lapsia ja vieläkin epätodennäköisemmin synnyttämään alakautta, joten vieläkään ei saataisiin vastausta kumpi sattuu enemmän; potku munille vaiko synnyttäminen.
Laittaisin sen solmuun ja kävisin vuokraamassa kiltin ja säkkipillin.
Miten miehet suhtautuu siihen, että rakkaalle naiselleen on kasvanut pillun tilalle penis? O__o ja tiedossa on, että se on vain päivän!
Uskaltaisitvatko miehet koskea naisensa penikseen?
Vai tulisiko ERO =D
Vai sanoisivatko miehet "peitä itsesi" ! =D Kulkisin varmasti vapaana alastomana kyrpä heiluen ja ihaillen (ei ole lapsia).
Siis oikeesti??! Naiset haavelee tekevänsä noita asioita ja yleensä ne juuri (ainakin minua) ärsyttää miehissä. Miksi olisitte itse moukkia?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 01:41"]
Siis oikeesti??! Naiset haavelee tekevänsä noita asioita ja yleensä ne juuri (ainakin minua) ärsyttää miehissä. Miksi olisitte itse moukkia?
[/quote]
Ehkä siksi, että oppisi edes jollain tavalla ymmärtämään tätä moukkamaisuutta. Olisi sitten sitä kaikupohjaa, kun aletaan keskustella määrätyistä asioista......
Kusisin nimeni lumihankeen. (HUOM! En kaupungissa, vaan ajaisin johonkin maaseudulle)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 01:04"]Menisin piiloon, mitä ihmettä minä tekisin peniksellä ja en halua olla mies...
Onko nuo asiat joita mainitaan tosiaan naisista jotain sellaista, että haluaa innolla kokeilla? Kusta ja nussia? WUT?
[/quote]
Kokeilisit sinäkin joskus vähän nauraa itsellesi hapannaama
-Mies 28v-
[/quote]
Aika jänskä juttu.
~N32~