Jos saisit kullin haaraväliin päiväksi, mitä tekisit?
Mitä miehistä tekisit jos saisit kullin haaraväliin päiväksi? Panisitko työkaveriasi (naisystävääsi) kokeilun vuoksi?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:55"]
Haluan tietää miltä orgasmi tuntuu ja montako kertaa saan päivässä!
[/quote]
orgasmia :)
en menis ketään iskemään mun mahtavalla penikselläni =D
Pakit kumminkin tulis =D
Niin, ja iskisin vain miehiä.. hmm.. joo, en mä panis naisia.. haluaisin miehiä, mutta mulla on tää penis?!!?!? ?!?
Harrastaisin koko päivän villiä, rietasta ja alkukantaista seksiä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:55"]
Haluan tietää miltä orgasmi tuntuu ja montako kertaa saan päivässä!
[/quote]
orgasmia :)
en menis ketään iskemään mun mahtavalla penikselläni =D
Pakit kumminkin tulis =D
Niin, ja iskisin vain miehiä.. hmm.. joo, en mä panis naisia.. haluaisin miehiä, mutta mulla on tää penis?!!?!? ?!?
[/quote]
Homo!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:25"]
Laittaisin nettiin kunnon kuvat, ja naureskelisin, kun mimmit kuolaa.
[/quote]
Normikullin kuville ei kukaan kuolaa.
Aika vaikeaa ainakaan seksiä saada yhden päivän aikana. Monet hyvät miehet ovat ilman koko ikänsä. Shemalet taitavat kiinnostaa lähinnä toisia miehiä.
-Mies 28v-
minä runkkaisin, kusisin sillä pitkin työpäikan seiniä ja harrastaisin seksiä naisten kanssa ja vertailisin pillujen "tuntoa"
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:19"]Aika vaikeaa ainakaan seksiä saada yhden päivän aikana. Monet hyvät miehet ovat ilman koko ikänsä. Shemalet taitavat kiinnostaa lähinnä toisia miehiä.
-Mies 28v-
[/quote]
Niin mutta jos olisi kuitenkin naisen aivot, osaisi ehkä vietellä naisia paremmin?
Panisin hyvännäköistä naista.