Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset ovat upeita

Vierailija
13.02.2014 |

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset, jotka ovat myös rotevia, näyttävät vähän kömpelöiltä. Usein ovat vähän kumarassa ikään kuin häveten kokoaan.

Missit ja mallit tietty erikseen, ovat tosi kauniita vaikka pitkiä. ainakin nuorena kun ovat niin hoikkia.

Olen 180cm ja ryhti on oikein erinomainen. Kävelen selkä suorassa, koska nautin pituudestani. Olen törmännyt ajoittain alle 160 senttisiin naisiin, joiden ryhti on todella lysy.

Vierailija
82/85 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt tiedä. Voisin antaa 10-15 cm jollekin toiselle.

T. Nainen 182 cm

Annatko mulle? 

t: nainen 154 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 175 cm ja mieluusti olisin vaikka vähän pitempikin. En ole kumara enkä huonoryhtinen, muutaman kerran joku randomi tullut kehumaan, että "kannan itseni kauniisti" tms. Miehiäkin on aina riittänyt, myös lyhyempiä. Tykkään olla pitkä.

Vierailija
84/85 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Olen aina ihaillut pitkiä naisia, kun itse olen vain 155cm. Aina on saanut kuulla kuinka lyhyt olen ja miehet huomauttaneet, että muuten kelpaisin mutta olen liian lyhyt. Kasvot ovat onneksi kelvolliset. Kyllä pitkänä olisi paljon mukavampaa ja kohdeltaisiiinkin paremmin.

Vierailija
85/85 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut enimmäkseen n 180 cm pitkien naisten kanssa, joilla on hyvät sääret, niissä se taika on. Itse olen 170 ja naimisissa itseäni pitemmän naisen, jolla on tyrmäävän hyvännäköiset sääret, myös 150 senttiset naiset ovat olleet kumppaneina ja tosi haluttavia että kuka se normimitan määrää, en minä ainakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä