Pitkät naiset ovat upeita
http://www.vsangelstribute.com/wp-content/uploads/2013/04/Adriana-Lima-Feet-185945.jpg
Pitkät sirot jalat ovat kauneinta mitä tiedän!
Kommentit (85)
Kauniita naisia:
Megan Fox 163cm, Jessica Alba 170cm, Marilyn Monroe 166cm, Jennifer Love Hewitt 159cm, Beyonce 169cm, Jennifer Aniston 164cm, Lola Ponce 164cm, Eva Longoria 157cm.
Kauneus ei todellakaan ole mistään pituudesta kiinni, haloo!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:22"]
Tottakai!
[/quote]Nro 37:lle siis. :)
Olen deittaillut naisia pituudeltaan 157cm-178cm. Kyllä mieleen kauneudestaan on jäänyt nimenomaan tuo 178cm Venus.
Oma vaimo n.170cm eli ei mikään erityisen pitkä mutta sääret tosi pitkät. Aina yhtä kaunis ilmestys tuolla kadulla kävellessään! Pitkät jalat naisilla upea asia ja ei ihan joka mimmin ominaisuus.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:20"]
Kauniita naisia:
Megan Fox 163cm, Jessica Alba 170cm, Marilyn Monroe 166cm, Jennifer Love Hewitt 159cm, Beyonce 169cm, Jennifer Aniston 164cm, Lola Ponce 164cm, Eva Longoria 157cm.
Kauneus ei todellakaan ole mistään pituudesta kiinni, haloo!
[/quote]
Olisit uskottavampi, jos olisit laittanut listaasi kaiken pituisia naisia, myös pitkiä.
Oi kiitos! Ihana. :)
Tykkää meistä pitkistäkin joku.
- nainen 180 cm
Kaikenpituiset voivat olla upeita! Olen itsekin 181cm pitkä, minua haukuttiin nuorena kirahviksi ja hevoseksi, olisin todellakin silloin halunnut olla pienempi. En enää, nyt olen sinut mittani kanssa. En pidä myöskään siitä, että lyhyitä haukutaan pygmeiksi yms. Tiedän, miltä haukkuminen tuntuu.
Voi luoja tätä ainaista lyhyet vastaan pitkät -väittelyä. Aikuiset ihmiset... Ettekö ole koskaan kuulleet, että makuasioista ei voi kiistellä? Eiköhän se ole selvää että kaiken pituiset voivat olla kauniita ja upeita ja vain todella epävarmat yrittävät pönkittää itsetuntoaan alentamalla muita.
Mun nähdäkseni ainoat, jotka "väittelevät" tässä ketjussa, ovat nämä, joiden pitää erikseen tulla haukkumaan pitkiä "hirvipilluiksi" ja huutelemaan miten "pienetkin voivat olla kauniita ja kasvot ratkaisee". Haloo, kukaan ei missään vaiheessa sanonut, että vain ja ainoastaan pitkät naiset ovat kauniita, nyt äkkiä sulkemaan lyhyemmät naiset pois silmistä.
Mä voisin aloittaa vaikka ketjun siitä, miten Fazerin Sininen on mielestäni parasta herkkua ikinä, ja joku tulisi kohta sinnekin vinkumaan, miten myös hedelmäkarkit ovat hyviä, en voi dissata tuolla tavalla ja miehetkin tykkää ihan varmasti marmeladista kaikkein eniten.:D
Kiva kuulla,etta ihmiset ajattelee, että pitkät naiset on upeita vaikka kyse ei olekaan malleista, vaan normaaleista naisista!
Itse olen myös pitkä (178cm) ja nuorempana toivoin olevani lyhyempi, kun aina kaikki naljaili siitä pituudesta.. Varsinkin naisena sitä saa totutella siihen,ettei tunne oloansa jättiläiseksi :D Enää en halua olla lyhyt!
..Ja tottakai lyhyet naiset on myös upeita! :)
Täällä usein kehutaan joko pitkiä tai lyhyitä. Mitä mieltä te olette meistä väliin putoajista eli keskipituisista? N. 165-170cm?
Vierailija kirjoitti:
Onko 173cm pitkä?
Ei ole.
T: 180cm nainen
Minäkin ihailen germaanistaustaisia (saksa, ruotsi, norja, tanska) pitkiä naisia:)
Mutta lyhyemmät ovat myös yhtä upeita.
T: M39
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihailen germaanistaustaisia (saksa, ruotsi, norja, tanska) pitkiä naisia:)
Mutta lyhyemmät ovat myös yhtä upeita.T: M39
Sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Totta, harvoin noi Anna Abreu tyyliset lyhyet brunetit kääntää katseita kadulla, vaikka ihan nätti naama olisikin.. Mutta sitten nämä 178 senttiset pitkäsääriset Skandinaaviset mimmit <3
Miksi pitää olla "skandinaaviset"?
Miksi ei myös germaaniset, slaavit...?
Vierailija kirjoitti:
Mutta lyhyemmät ovat myös yhtä upeita.T: M39
Germaanistaustaiset (Saksa, Itävalta, Alankomaat/Hollanti, Liechtenstein)
Skandinaavistaustaiset (Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan haluaisi olla mikään hirvipillu. :D Pienillä naisilla on aina paljon enemmän vientiä. Joo, on totta että jotkut miehet tykkää pitkistäkin, mutta tykkäähän jotkut läskeistäkin.
Vedit niin kovasti herneet nokkaan kun pituutta kehuttiin, että sulla taitaa olla joku syvempi ongelma asian suhteen? Oletko kenties 155 cm ?
Nyt alkoi harmittamaan niiden pienten naisten puolesta jotka näyttää ihan lapsilta :/