Pitkät naiset ovat upeita
http://www.vsangelstribute.com/wp-content/uploads/2013/04/Adriana-Lima-Feet-185945.jpg
Pitkät sirot jalat ovat kauneinta mitä tiedän!
Kommentit (85)
Kokonaisuus ratkaisee. Jostakin luin, että lyhyissä suhteissa kroppa ratkaisee ja pitkissä suhteissa kasvot ratkaisevat. Pituudelleen ei voi mitään. Tolla missillä on hienot sääret, koska on niin kovin laiha. Mutta odottakaas kun pitkästä laihasta tulee iän myöten pitkä ja lihava. Silloin ehkä toivoisi, että olisi pienempi. Kovin vaikea aihe. Minkänäköisiä te pitkät ootte, kun lähdette ulos ilman mitään meikkiä ja korkokenkiä? Toimiiko? Pienet ovat ikuisia tyttöjä ja tytteleitä - joo - tiedetään.
Suhteellista. T. Selkäongelmista kärsivä 185cm nainen
Pitkät naiset näyttävät hevosilta ja ovat kömpelöitä.
No niin ovat, itse asiassa melkeimpä mitä pidempi, sen haluttavampi mulle. Tosin olen itsekkin hieman normaalia pidempi mies, 188cm, tosin en siis mikään tolppa.
Omasta mielestäni kaunein nainen, jonka kanssa olen päässyt sänkypuuhiin oli 185cm pitkä. Vieläkin harmittaa yli kahden vuoden jälkeen, ettei siitä syntynyt suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:17"]
[/quote]
151 cm tyttelikö siellä?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:17"]
[/quote]
151 cm tyttelikö siellä?
[/quote]
Täysin samaa mieltä! Itse olen hädintuskin 172-senttinen, enkä omista gasellisääriä. Kateeksi käy pitkiä naisia katsellessa, mutta onneksi sentään korkokengillä pystyy hieman huijaamaan.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:59"]
Minkänäköisiä te pitkät ootte, kun lähdette ulos ilman mitään meikkiä ja korkokenkiä? Toimiiko? Pienet ovat ikuisia tyttöjä ja tytteleitä - joo - tiedetään.
[/quote]
Minkänäköisiä te hobitit ja pygmit ootte, kun lähdette ulos ilman mitään meikkiä ja korkokenkiä? Toimiiko?
Voi Kiitos! Olen 180cm ja erosin miehestäni joka oli 175cm. Nyt opettelen kävelemään koroilla ja nauttimaan pituudestan.
Tämä teki todella hyvää. Kiitos!
En käytä korkoja, mutta nautin silti pituudestani.
T. 185-senttinen nainen
Mä en ainakaan haluaisi olla mikään hirvipillu. :D Pienillä naisilla on aina paljon enemmän vientiä. Joo, on totta että jotkut miehet tykkää pitkistäkin, mutta tykkäähän jotkut läskeistäkin.
Joo, voihan pienillä naisilla olla vientiä mutta upeita voivat olla vain pitkät naiset.
Jos kantavat itsensä selkäsuorassa. Pitkät naiset usein ovat pirun kumaria.
Aivan kuin pituus olisi yhtä kuin kaunis. Voihan pitkäkin olla naamastaan tai vartaloltaan susiruma siinä missä lyhytkin.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:58"]Jos kantavat itsensä selkäsuorassa. Pitkät naiset usein ovat pirun kumaria.
[/quote]
Opin sen jo tarhaikäisenä :( olen kovasti yrittänyt opetella eroon, mutta ryhdin pitäminen vaatii jatkuvaa tietoista ponnistelua
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:08"]Mä en ainakaan haluaisi olla mikään hirvipillu. :D Pienillä naisilla on aina paljon enemmän vientiä. Joo, on totta että jotkut miehet tykkää pitkistäkin, mutta tykkäähän jotkut läskeistäkin.
[/quote]
Onneksi itsellä on riittänyt vientiä ihan tarpeeksi.
Hassua, miten aina omaa itsetuntoa pitää nostaa alentamalla muita. Niin läpinäkyvää. Kaikki pituudet ovat hyviä! :)
T. 182 cm
178,5 cm hymyilee ja kiittää :) olen nykyisin ylpeä pituudestani, ja nyt naurattaa vuosien takaiset lyhyemmät tytöt, jotka kiusasivat minua pituudestani ja ovelasti totesivat heillä olevan ongelmia "koska he ovat juuri niin pieniä, että kaikki miehet haluavat heidät".
Jos pituutta on suotu esim. 180 cm. Niin miksi sitä häpeämään? Sitä ei voi muuttaa eli parasta totutella rakastamaan pituuttaan. Niin minäkin tein, ja nyt kuljen ylpeänä korkeat korot jalassa pitkässä vartalossani, jota en vaihtaisi MIHINKÄÄN! Ja pidän itseäni erittäin kivana ilmestyksenä. Se on se miten sen kannat. Ja kannattaa kantaa se hyvin !