Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää hyväksy ryyppäämistä, mutta aikoinaan olin aina krapulassa kauneimmillaan, muita?

Vierailija
31.10.2020 |

Oon yrittänyt löytää saman suuntaisia kertomuksia netistä, mutta ei löydy muuta kuin että kaikkia muita alkoholi turvottaa. Mutta alkoholihan on diureetti eli turvotusta (nesteitä) poistava aine. Eli kuivettava aine. Jostain ihmeen syystä ihminen on yleensä kauneimmillaan mahdollisimman kuivettuneena ja rumimmillaan mahdollisimman turvottuneena ja täynnä nesteitä (vaikka vettä toki kannattaa juoda, se on eri juttu).

Onko muita, joilla alkoholi vaikuttanut turvotusta poistavasti ja kaunistavasti? Krapulassa sitä oikein on ihmetellyt että miten minulla voikaan olla noin kauniit silmät.. olen kumminkin lopettanut liiallisen alkoholin käytön tai oikeastaan kokonaan, mahtaako muita yhtä tehokkaita diureetteja ollakaan? ... 🤔

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ne nuo ostarin ruusutkin luulee, siksi kait ne kippaa niin paljon.

Vierailija
2/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä kauneimmilani ollut krapulassa, vaan aina ihan räjähtäneen näköinen ja olokin surkea. Mutta tuon nesteenpoistojutun allekirjoitan, olut ainakin mulla saa nesteet liikkeelle ja olo on tosi kevyt seuraavana päivänä. Siiderit ja muut turvottivat. Nykyään en käytä lähes ollenkaan alkoholia enkä edes kaipaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan vielä ollut kännissä ja luullut olevas hyvännäkönen.

Vierailija
4/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan koskaan ole ollut hyvännäköinen ihmisenä, mutta jossain tilassa jonain päivänä sitä on rumakin parhaimmillaan. Jokainen tietää, että turvotuksen poistuminen kaunistaa.

Vierailija
5/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan koskaan ole ollut hyvännäköinen ihmisenä, mutta jossain tilassa jonain päivänä sitä on rumakin parhaimmillaan. Jokainen tietää, että turvotuksen poistuminen kaunistaa.

Alkomaholin tuoma itsevarmuus parantaa ulkonäköä. Kannattaa alkaa pönkittää sitä itsevarmuutta muillakin keinoilla, niin voi vähentää alkoholia ja silti olla tyytyväinen peilikuvaansa.

Vierailija
6/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Krapulassa ei silmäpusseja, ja iho hehkuu.

Vierailija
7/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hyväksy enää ryyppäämistä?

Vierailija
8/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkomaholin tuoma itsevarmuus parantaa ulkonäköä. Kannattaa alkaa pönkittää sitä itsevarmuutta muillakin keinoilla, niin voi vähentää alkoholia ja silti olla tyytyväinen peilikuvaansa.

No ei sitä nyt enää seuraavana aamuna ole kännissä. Krapulassa ei ole enää nousihumalan itseluottamustakaan...

Vierailija
9/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hyväksy enää ryyppäämistä?

Tulin uskoon, lisäksi olen nykyään aikuinen perheen äiti. Jota kuitenkin kiinnostaa ulkonäköasiat...

Vierailija
10/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Ja yön yli ollut meikkikin jotenkin näyttää tosi hyvältä, kun pyyhkii pahimpia leviämisiä!

Vierailija
11/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mutta juu tosiaan syntiähän se ryyppääminen on tai ainakin altistaa vahvasti sille, joten.tuudytäänpäs kohtuukäyttöön, jospa sekin oikeiden juomavalintojen kautta vähentäisi turvotusta ihan riittämiin 👍

Vierailija
12/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merilevä lisäaine poistaa aamuturvotuksen naamasta.

Vierailija
13/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri kauhistelin miten krapula muuttaa ulkonäköä huonoon suuntaan. Tunsin oloni järkyttävän rumaksi koko päivän ajan.

Vierailija
14/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama! Olen ihmetellyt miksi krapulassa ihokin on niin paljon tasaisempi eikä näppyinen kuten yleensä.

Juon humalan noin kerran vuodessa.

Vierailija
15/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorena oli noin. Mutta reilu kolmekymppisenä ei niinkään. Varsinkaan kun oli juonut vuoden ajan joka viikonloppu.

Vierailija
16/16 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En krapulassa kauniina peilikuvaani näe, jostain syystä kuitenkin panettaa siihen malliin, että kuvittelen siinä olotilassa olevani seksuaalinen lahja ihmiskunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi