Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko parempi että kassa olisi hiljaa?

Vierailija
31.10.2020 |

Ei puhuisi mitään. Joskus nimittäin tuntuu se rupattelu ärsyttävältä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ilmeettömiä myöskin. Pelkkiä robotteja.

Vierailija
2/7 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat nykyään maskit naamalla, eihän siellä kukaan puhu mitään!

Äkkiä ulos kaupasta, on jokaisen mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kevyt juttelu kuuluu ihmisten väliseen kanssakäymiseen, vaikka vaan vessapaperia ostaessa. Jos et siitä pidä, saatpa erinomaisen tilaisuuden harjoitella ihmismäistä käytöstä.

Vierailija
4/7 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, kassahenkilö...mutta mä haluan vaan maksaa äkkiä ostokset ja mennä kotiin.

Vierailija
5/7 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt koronan aikana, on parasta, että mitä vähemmän puhetta, sen parempi. Äkkiä ulos.

Vierailija
6/7 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ne pikakassatkin. Jos ei pysty hei ja kiitos sanomaan niin pystyy varmaan itse ostoksensa piippailemaan. 

t. ei edes kassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on kyllä asiakkaat jotka rupattelee turhankin paljon... hyvä apu asiaan kuitenkin olisi että kassoja ei arvosteltaisi niin paljon, pitäisi riittää kun vaan normaalisti hoitaa työnsä ”terve, kiitos ja heippa” tyylisesti. Silti viimeks eilen PKOn asiakaskyselyssä piti arvostella nimenomaan myyjien tervehtimistä ym. Ihmekään jos sellainen arviointi aiheuttaa ”ylipirteyttä” ja muuta ylikorostunutta ystävällisyyttä.”, vaikkei olisikaan enää kenekään edun mukaista.