Miksi se niin häiritsee ihmisiä
Kommentit (14)
Se håiritsee, koska osaamattomuus voitaisiin helposti korjata.
Vierailija kirjoitti:
Se håiritsee, koska osaamattomuus voitaisiin helposti korjata.
Miten se korjattaisiin?
Minua ei haittaa kenenkään työttömyys, vaikka töissä olenkin. Enemmän haittaa ihmisen julmuus, ilkeys, sotien aloittaminen ja jatkaminen, kiusaaminen, alistaminen ja luonnon tolkuton tuhoaminen.
Ei osaa mitä? Siivota? Kokata? Jutella? Seurustella?
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa mitä? Siivota? Kokata? Jutella? Seurustella?
Ei, kun ei ole päässyt työelämään, kun ei ole sellaisia taitoja.
Voi että sun kanssas, ammattivalittaja.
Mene välillä vaikka pihalle ja jätä puhelin sisälle. Sun marinat on niin kuluneita 🙄
Kerropas nyt ketkä ne on, joita häiritsee. Jos ne on jotain random ihmisiä, niin älä heti kättelyssä mainosta sitä työttömyyttäsi.
ei häiritse, kunhan se ei nosta yhtään tukia
Mun puolesta jokainen saa syrjäytyä niin paljon kuin haluaa kunhan tekee sen omilla rahoillaan.
Jokanen ihminen osaa jotain, ja jos ei osaa niin voi oppia. Ap:kun on oppinut lukemaan ja kirjoittamaan suomea ja käyttämään kännykkää/tietokonetta, joten ihan varmasti on mahdollista oppia työelämässä tarvittavia taitoja. Eli vastauksena: ei ärsytä yhtään kustantaa verorahoilla sellaisten elämää, jotka oikeasti eivät pärjää (vaikka lapset, vanhukset ja sairaat), mutta muut saisivat kyllä tulla toimeen omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerropas nyt ketkä ne on, joita häiritsee. Jos ne on jotain random ihmisiä, niin älä heti kättelyssä mainosta sitä työttömyyttäsi.
Eihän tällä tavalla syrjäytynyt saa esimerkiksi elinikäisiä ystäviä, että salaa elämänsä täysin.
Jokainen osaa jotakin ihan varmasti.
Ei minua häiritse. Syrjäydy ihan rauhassa.