Mitä mieltä Jere Karalahden uudesta tyttöystävästä?
http://nannakoivisto.blogspot.fi/
Jere (s. -75) hakee yksin eroa vaimostaan Susannasta ja seurustelee nyt fitnesstähti Nannan 26v kanssa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014021318035389_vi.shtml
Kommentit (238)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:49"]
Nää ämmät tääl jotka nannaa tääl haukkuu kuulutte kaikki niin täysin samaan kastiin... Hyi helvetti ei ees tarvii nähä naamaanne se jo paistaa näist teksteistä mitä kirjotatte täysin läpi. Ei ihme et teijänki äijät pettää teitä. Ei tollassii kateellisia katkeroituneit kattele kukaa. Varmaa paneeki pussi päässä. Ottakaa mallia tästä nannasta.. Positiivisempaa kauniimpaa ja näyttävämpää naista saa hakea.. Esimerkillistä mitä hyvillä elämäntavoilla voi saada itelleen aikaan toisin ku teijän vammasilla ajatuksilla. Toivottavasti näillä harakoilla ei oo lapsia! Jos oisin mies en miettis kahtakertaa otanko nuoren elämniloisen urheilullisen naisen ku vanhan katkeran kateellisen haaskan
[/quote]
I rest my case.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:49"]Nää ämmät tääl jotka nannaa tääl haukkuu kuulutte kaikki niin täysin samaan kastiin... Hyi helvetti ei ees tarvii nähä naamaanne se jo paistaa näist teksteistä mitä kirjotatte täysin läpi. Ei ihme et teijänki äijät pettää teitä. Ei tollassii kateellisia katkeroituneit kattele kukaa. Varmaa paneeki pussi päässä. Ottakaa mallia tästä nannasta.. Positiivisempaa kauniimpaa ja näyttävämpää naista saa hakea.. Esimerkillistä mitä hyvillä elämäntavoilla voi saada itelleen aikaan toisin ku teijän vammasilla ajatuksilla. Toivottavasti näillä harakoilla ei oo lapsia! Jos oisin mies en miettis kahtakertaa otanko nuoren elämniloisen urheilullisen naisen ku vanhan katkeran kateellisen haaskan
[/quote]
Jere, huomenna peli. Mene nukkumaan jo. Kirjoitustaitosi on muuten parantanut kouluajoista. T. Luokkakaverisi
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 17:44"]
Tää on taas niin tätä kateellisten rutinaa. Onko se keltään pois, että jere nyt otti itelleen nuoremman naisen? Ja kuka meistä tietää mikä se tilanne on siellä kotona ex-akan kanssa ollut? Ite en ymmärrä yhtään tota rutinaa johtuen nuoremmista naisista, johtuisko siitä, että ite olen nainen ja parisuhteessa juurikin saman kaltaisella ikäerolla ja jo pitkään. Mies on rehellisesti sanonut, että kyllä itse omat rahansa tienaava, taloudenhoitoon osallistuva, korkeasti koulutettu, ulkonäöstään huolehtiva nainen pesee sen että maataan sohvalla, eletään siivellä ja ollaan naama norsunvitulla.. enkä nyt tässä tarkoita että heillä tilanne olisi ollut tämä, meillä se oli. Ottaa vaan aivoon, että ekana aletaan huutaa keski-iän kriisiä ja haukkua pirtsakkaa nuorta naista, kesti tai ei!
[/quote]
Mun sympatiat on kyllä täysin vaimon puolella. Se, että kantaa miehen lapsen, synnyttää ja kasvattaa sen, on naiselta kova uhraus, ja varsinkin kun mies on tuollainen sekoilija...
Mulla oli ennen ensimmäistä raskautta aika lähelle bikini fitness kroppa (miinus silarit), aikaa huoltaa sitä 20h viikossa ja täysin eri ote elämään, ehkä olisin voinut kirjoittaa jotain tämän kaltaista, onhan mieheni ja mun ikäero +11v, ja olen itse korkeakoulutettu ja tienaan miestäni paremmin. Noh, raskaus ja synnytys teki tuhonsa, ja eipä enää kehtaa bikineissä kulkea, ei kilojen vaan raskausarpien ja lopullisesti muuttuneen vyötärön rakenteen myötä. Ei tulisi mieleenkään dissata karalahden exää. Ihan niinkuin joku jo totesi, me kaikki vanhennumme ja jos toi misu pyöräyttää kersan tai kaksi, huomaa Jere aika nopeesti et historia toistaa itseään. Lapset katsos kun on hiukan eri diili kuin seksikäs sinkkuelämä...
Mitä mieltä? Kroppa hyvä, naama ei.
Erinomainen kroppa, huono kirjoittamaan ja kirkasotsainen. Toisinsanoen aika ok kakskutonen.
Noi reidet pullistelee aika inhottavasti plus naamassa on jotain outoa, muuten kai menettelisi jos tekisi jotain tuolle palaneelle tukalleen.
t mies 33 v.
Ihan törkeen hauskoja noi tän ketjun teinikilahtelut :D
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 01:21"]
Noi reidet pullistelee aika inhottavasti plus naamassa on jotain outoa, muuten kai menettelisi jos tekisi jotain tuolle palaneelle tukalleen.
t mies 33 v.
[/quote]
siiis terveisin nainen 33v.
Nyt Jere on tasoisensa kanssa. Ex-vaimo katseli itselleen aivan liian tasotonta miestä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:15"]
taas se nähtiin. vanhat huuhkajat täällä repii perseensä nuoremmista, näyttävistä naisista. kuin piikki lihassa tämä että vanhempi mies vaihtaa akkansa nuorempaan ja näyttävämpään naiseen. kateus paistaa niin läpi :)
Mungoa haukutaan, nyt tätä Nannaa haukutaan, kaikkia nuoria naisia! mistä tää kertoo? katkeruudesta.
esimerkiksi Pipsaa ei saa haukkua, koska hänessä ei ole mitään kadehdittavaa, hän on liikalihava joka tod näk kuolee ennen 60 ikävuotta jos ei tee painollensa mitään. Kukaan ei häntä hauku koska hän ei ole NUORI, timmi, näyttävä nainen.
[/quote]
ohi aiheen: täällä on ajoittain näitä arvostele kroppani-ketjuja, joissa ap pyytää kuvan perusteella palautetta kropastaan.
Noin vuosi sitten oli tällainen, jossa hoikka, selvästi treenannut, vartaloltaan nuoren tytön näköinen kyseli, onko läski. Sai vastauksia, joissa haukuttiin huomiohuoraksi. Tuntui pahalta lukea niitä, kun itselläni oli tunne, että ketjun takana oli jonkinlainen syömishäiriöinen, itsestään epävarma nuori.
Nyt alkuvuodestakin täällä oli näitä jo ihraa keränneiden, löysien kolme-nelikymppisten vastaavia ketjuja, joissa taas ap:ta tsempattiin ja tuettiin.
Onko aikuiset(?) naiset niin tyhmiä ja kateellisia, ettei tajua, että anonyymikin haukkuminen voi jättää nuoreen pahoja jälkiä. Syömishäiriöisellä voi olla hyvin vääristynyt kehonkuva, joten timmistä, hyvännäköisestä kropasta arvoiden pyynti ei tällaiselle todellakaan ole huomiohuorausta!
naimanaamat, molemmilla karuhkot kasvonpiirteet.
Jos tietäisitte niin Nanna on nuori ja erittäin hyväkäytöksinen tyttö, joka harrastaa tosissaan urheilua ja pitää terveellisistä elämäntavoistaan. En Jereä tunne mutta eiköhän heillä ole jotain yhteistä kerta olen tosiaan ymmärtänyt että hän on raitis, nimittäin urheilu! Sen sijaan että haluaisin haukkua häntä julkisesti niin toivottaisin onnea suhteelle! Toivottavasti myös Jeren entinen vaimo voi hyvin ja että ero oli yhteinen päätös!
Nää on näitä. Menee Nykänen, Jutila, Kurri, Toni Niemine, Neumann joukkoon ton keski-iän kriisin ja sopimattomuuden tasapainoiseen suhteeseen -kategorian osalta. Ja ne naiset tuppaa olemaan samantyylisiä, hieman yksinkertaisia kertakäyttöpimuja aina.
Nannaliini osoittaa tekstin tasolla oman tasonsa ja älykkyytensä. Se että hän alkaa suoltaa tuollaista tekstiä, kertoo taas henkisestä kypsyydestä. Odotetaan hetki, niin blogissa näemme avautumisen aiheesta parisuhde, julkisuus, keskustelupalstat.
Jos taas kirjoittaja on Nannan kaveri, niin sanoisin "Näytä mulle ystäväsi, niin kerron millainen olet." Se kuva ei ole nätti, Nanna.
Hei, mutta tosiaan. Nyt Suomella on vihdoin ikiomat WT-kuninkaalliset! Kruunukin on kuningattarella jo valmiina. Värjäyksellä poltettu!
Jos joku vielä miettii minkälainen on WT, niin se on tässä.
Exä oli liian tasokas Jerelle. Tällainen Henna Peltonen 2 parempi vaihtoehto.
Wt-kuninkaalliset todellakin.
Juu, täällä yksi 22-vuotias vanha huuhkaja repii perseensä :D
Jos nuoruus nyt on se naisen tärkein ominaisuus, niin mitä syytä mulla olisi olla kateellinen tälle Nannalle? Mähän olen paljon nuorempi ;)
Täällä on kyllä ihan oma logiikkansa..
-13