Mitä mieltä Jere Karalahden uudesta tyttöystävästä?
http://nannakoivisto.blogspot.fi/
Jere (s. -75) hakee yksin eroa vaimostaan Susannasta ja seurustelee nyt fitnesstähti Nannan 26v kanssa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014021318035389_vi.shtml
Kommentit (238)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 13:04"]
huhheijaa tuo 158 kommentti. =D Vai ihan ihonalainen loinen...
[/quote]
Mistäs sinä sen tiedät?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 20:06"]
VIERAILIJA 14.02.2014 klo 00:01
Voivovoi te väsyneet todnäk läskiperseiset elämäänne kyllästyneet kateelliset naiset. Antakaa toisten olla onnellisia. Mitä se on teiltä pois? Toi tuntemattomien ihmisten arvostelu jos joku on säälittävää todella säälittävää ja alaarvoista. Maailmassa on niin paljon pahoja julmia ihmisiä ja asioita joten annetaan hyvien asioiden olla. Haukkua tuntematonta ihmistä elämäntyylinsä takia mikä sattuu olemaa vielä urheilu.. Nostakaa ne ihraset läskiset mitäänsanomattomat rumat perseenne ylös tehkää jotain! Ja pliis myös lärvinne kaipais jotain remonttia puhumattakaan henkisestä tasosta... Joka tuntuu olevan vammautunut
Ja sinäki muka nannan kaveri pidä se pääs kiinni lumppu
Jos minua tarkoitat? Niin en ole Nannan kaveri, sanoin, että tunnen hänet. Ja sanoin myös, että Nanna on mukava. Hän ei onneksi noin lapsellista viestiä olisi kirjoittanut kuin sinä. Mutta hänen siskonsa saattaisi kirjoittaa ;)
Mitäköhän tarkoitat? Samassa vuodatuksessa ensin haukut "tuttusi" Nannan ja loppuun toteat että hän on mukava... Vielä kerrot tuntevasi hänet mutta heti perään toteat ettette ole kavereita..... Skitsofrenia? Todella paha kateus mikä todnäk vaivannut sinua jo nuoruudesta asti. Säälin sinua
[/quote]
Etkö ymmärrä? No selitetään nyt tyhmemmällekin. Ihminen voi olla mukava, vaikka hänen ulkoinen tyylinsä ei minun silmääni miellyttäisikään. Nimenomaan arvostelin Nannan teennäistä ulkonököä mikä oli sitä jo ennen tuota fitness hömpötystäkin. Kovin nuorena oli teko, teko ja teko. Mutta hän on ollut ainakin minulle aina ihan mukava. Olen kyllä hänelle sanonut suoraankin joskus (kun oli nuorempi), että olisi kaunis ilman noita teko vempaimiakin.
Toisekseen ihmisen voi tuntea olematta silti kaveri. En lukittele esim luokkakavereita kavereiksi. Silti saatan nähdä heitä 5 päivässä viikossa. Ja aika hyvin siinä oppii tuntemaankin, vaikka ei sitten koskaan vapaa-aikana yhdessä liikkuisikaan.
Olen minä joskus kateellinen ollut elämässäni, mutta ei, en Nannalle sitten koskaan elämässäni. Enkä muuten sinullekaan sisko :)
Hei siskottelija hahaha totta puhut siskohan se täällä !! Hyvin näytät mutkin tietävän.. Heh tää on nii hauskaa ku tiedän nyt kuka säkin olet. Odotan todella kovasti et törmätään kadulla ... Tapahtuu todnäk nopeemmin ku arvaatkaan:)))
Hyvähän se on lomailla nuoren naisen kanssa, kun vanha ensin tuki miestä vuosia ja hoitaa lasta.
Samaa mieltä, jokainen ratkokoot suhteensa itse, tosin tässä tapauksessa mies on ollut viellä naimisissa ja julkisuuden henkilö, joten aika naivi pitää olla jos luulee, että asia ei herätä keskustelua. Kouluttautunut? Eli käynyt siis yliopistoa vai kynsikurssia? Menestyvä? Millä mittapuulla? Omalla kustannuksellaan? Eikö juuri ollut juttua, että ajaa Jeren autolla ja asuu hänen asunnossaan? Taitaapi matkatkin olla Jeren kustantamat ;) Mutta mielenkiinnolla odotamme hieman lisäinfoa kun tunnut tietävän asioista, tai voit vain kertoa Nannalle terveisiä meiltä henkisesti läskeiltä ( ? :D )
Eikös tämä Nanna ollut joku jääkiekon puputyttö? Aikamoinen meriitti:DDD Pitääkö sitä varten oikein opiskella, noooh, aakkoset ainakin pitää varmaan opetella ja numerot;)
Yrittäkääpä löytää vanhoja kuvia Nannasta. Eipä taida löytyä, tai ehkä ette vaan tunnista. 85-90kg.... ;D
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:57"]Ihmeellistä haistattelua, uhkailua ja ala-arvoista nimittelyä tämä ketju täynnä. Ei mitään sivistystä, oikeinkirjoitusta, asiallisuutta. Häpeäisitte aikuiset ihmiset!
Saa kirjoittaa kokonaisilla lauseilla.
Saa olla haistattelematta.
Saa olla provoisoitumatta ja provosoimatta.
Saa olla haukkumatta ja solvaamatta.
Oli mitä mieltä kolmansien osapuolten ihmissuhteista hyvänsä ja julkisuudessa olevien henkilöiden ominaisuuksista, voi asiaa lähestyä hiukan aikuismaisemminkin.
[/quote]
Tämä Nannan siskohan on jo myöntänyt täällä kirjoittelevansa ja aika selvähän näistä on lukea, mitkä kirjoitukset hänen ovat. Pääsääntöisesti uhkailua ja muiden haukkumista läskeiksi ja rumiksi vaikkei koskaan ketään heistä ole nähnytkään. Kuvaa jotain ihmisestä.
En kyseisiä ihmisiä tunne, mutta voisin kuvitella, ettei tämä Nanna toivoisi siskonsa täällä haukkuvan muita läskeiksi sillä tämä kaikki osittain menee nyt tämän Nannan piikkiin ja heittää lisää bensaa muiden tuleen.
Lisäksi sivustaseuraajana näyttäisi siltä, että täällä kaksi ihmistä tuntee toisensa ja alkaa näyttämään siltä, että rikosilmoituksen merkit uhkailusta ovat täyttyneet, joten suosittelen harkitsemaan seuraavia kirjoituksia hieman tarkemmin.
[/quote]
Ota nyt ne lääkkeet ennen kuin sherlockointisi lähtee ihan käsistä!
[/quote]
Ota nyt ne lääkkeet ennen kuin sherlockointisi lähtee ihan käsistä!
[/quote]
Jos jaksaa/osaa lukea, niin tuollahan nuo näyttäisi lukevan. Eipä tarvitse kummonen salapoliisi olla kun riittää, että lukee mitä on kirjoitettu :D
Usein puolustajien kommentit kuvaavat aika hyvin puolustettavaa kohdetta. Tämä kertoo aika hyvin tästä neidistä, ilmeisesti.
Kateus, katkeruus, läskiperse.. voi voi. Kun ei poloinen mitään muuta selitystä keksi, niin ei keksi.
Kuvio on niiiiin nähty. Mies - tai henkilö - joka näin lähtee pitkästä suhteesta, tekee sen uudestaan. Usein just siinä, kun se uusi nuorikko on just vääntänyt uudet lapset. Kysykää Tori Spellingiltä, Anu Harkilta, you name it. Nannan kanssa samassa tilanteessa olevat huutavat epätoivoisesti vanhaa akkaa, kateuskorttia ja läskipersettä, koska oikeastaan he sisimmässään tietävät, että niinhän siinä hitto soikoon tulee käymään. You'll see.
Suski on aivan ihana ihminen. En tunne sen perhettä yhtään mut tosiaan on kestäny aika vitusti siltä Jereltä joka narkkas
- Suski taas on katkolla duunissa mitäköhän siitäki o ajateltu....
Hassua, että ihmiset luulevat kaiken kritiikin olevan aina kateudesta johtuvaa. Kauneusihanteita on monenlaisia ja kaikki eivät pidä kauniina äärimmäisyyksiin menevää badaamistä. Kyllä minä voin myöntää olevani kateellinen urheilullisille, ja urheilussa menestyneille naisille. Siis oikeille urheilijoille, kuten Noora-Lotta Nezirille, Kiira Korvelle, Oona Kettuselle, Hanna-Maria Seppälälle jne.
197 korjaa kirjoitusvireensä. Siis äärimmäisyyksiin menevää bOdaamista...
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 16:09"]
Ihan komee äijä! Siis toi jeren hoito.
[/quote] komea on.
195 tässä hei. Eipä mulla muuta kuin että mitä minä sanoin. Eikä tää tähän lopu:
Kohta joutuu bodarikin töihin kun elatusavut lähtee pyörimään :)
Kuka täällä huuteli jotain menestystä, toihan näyttää olevan joku kuntosaliohjaaja. Munmielestä tosta on menestys kaukana.
edellinen jatkaa vielä. Eli aina voi miehet/naiset lähteä uuden rakkauden mukana ihastuksissaan? Jättää perheen ja lapset. Ja vaikka tässä tapauksessa olisikin se yksi lapsi vain ja jo suht isokin niin tuollainen jättää jäljet. Miten uskaltaa tulevaisuudessa perustaa omaa perhettä jos isä tehnyt näin? Missä on sinnikkyys huonoina aikoina vai voiko kaiken heittää vain roskikseen nykyaikoina?