Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Jere Karalahden uudesta tyttöystävästä?

Vierailija
13.02.2014 |

http://nannakoivisto.blogspot.fi/

Jere (s. -75) hakee yksin eroa vaimostaan Susannasta ja seurustelee nyt fitnesstähti Nannan 26v kanssa. 

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014021318035389_vi.shtml

Kommentit (238)

Vierailija
221/238 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:58"]

Hohhoijaaaa näit juttuja... Kyllä kateelliset jaksaa.. Jos tää jeren uus ois ollu tavallisen näkönen pyöreähkö mitäänsanomaton ei kukaan ois vaivutunu raapustaa tänne ja sääliä susannaa. Mut nyt ku kyseessä on kaunis upeakroppainen misu ni nyt kateelliset jaksaa huutaaa....

[/quote]

aika ilkeää huumoria heität, jos olet olevinasi Nannan "puolella"...

Vierailija
222/238 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:57"]Ihmeellistä haistattelua, uhkailua ja ala-arvoista nimittelyä tämä ketju täynnä. Ei mitään sivistystä, oikeinkirjoitusta, asiallisuutta. Häpeäisitte aikuiset ihmiset!

Saa kirjoittaa kokonaisilla lauseilla.

Saa olla haistattelematta.

Saa olla provoisoitumatta ja provosoimatta.

Saa olla haukkumatta ja solvaamatta.

Oli mitä mieltä kolmansien osapuolten ihmissuhteista hyvänsä ja julkisuudessa olevien henkilöiden ominaisuuksista, voi asiaa lähestyä hiukan aikuismaisemminkin.

[/quote]

Tämä Nannan siskohan on jo myöntänyt täällä kirjoittelevansa ja aika selvähän näistä on lukea, mitkä kirjoitukset hänen ovat. Pääsääntöisesti uhkailua ja muiden haukkumista läskeiksi ja rumiksi vaikkei koskaan ketään heistä ole nähnytkään. Kuvaa jotain ihmisestä.

En kyseisiä ihmisiä tunne, mutta voisin kuvitella, ettei tämä Nanna toivoisi siskonsa täällä haukkuvan muita läskeiksi sillä tämä kaikki osittain menee nyt tämän Nannan piikkiin ja heittää lisää bensaa muiden tuleen.

Lisäksi sivustaseuraajana näyttäisi siltä, että täällä kaksi ihmistä tuntee toisensa ja alkaa näyttämään siltä, että rikosilmoituksen merkit uhkailusta ovat täyttyneet, joten suosittelen harkitsemaan seuraavia kirjoituksia hieman tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/238 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Jere on kyllä ruma...ja vanha. Käy sääliks tyttöä et ottaa noin paljon vanhemman miehen, ei tuu toimii..

Vierailija
224/238 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole muita huolia kuin netissä ihmetellä toisten suhteita? Ja sitä paitsi Jere ja Susanna ovat seurustelleet 16-vuotiaasta asti niin eikö se ole ihan ymmärrettävää että suhde voi ns 'painua kasaan' ihmiset alkavat erkaantua toisistaan.. Me emme heidän suhteestaan tiedä.. Mutta kuinka moni teistä arvostelijoista on seurustellut saman naisen/miehen kanssa lapsesta lähtien ja mennyt naimisiin, hankkinut perheen ja havahtuu 24 vuotta myöhemmin että on ajautunut erilleen? Pitäisikö sitten itse jäädä onnettomaan suhteeseen? ei. Veikkaan että ei teistä hirveän moni.

Ja mitä tuohon Karalahden uuteen naiseen tulee niin itse arvostan enemmän hyvässä kunnossa olevia naisia, jotka ovat tuolla työllä saaneet vartalonsa tuohon kuntoon kuin pullantuoksuisia kotiäitejä jotka eivät harrasta liikuntaa ollenkaa... Mutta se on vain minun mielipiteeni ennenkuin taas joku vetää herneet nenäänsä.. Ja naisihanteitahan on erinlaisia ja päällimmäisenä kuitenkin pitäisi ratkaista toisen luonne kuin ulkönäkö asiat.. Että ottakaapa ihan rennosti ja keskittykää mielummin omaan parisuhteeseenne mikäli teillä semmoinen on, kuin muiden ihmisten asioiden puuttumiseen.

Vierailija
225/238 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tässä voi haukkua senkummemmin Jereä kuin ex-vaimoa kuin uutta "kaunotartakaan".Mietin vaan että onko naisesta toiseksi elämän tärkeäksi naiseksi Jeren lapselle,jolle toki tärkeimpiä ovat äiti ja isä,ja toivottavasti jatkossakin.Mutta onko tuosta huitukasta ihmiseksi Jeren ja tyttären(muistaakseni) rinnalle.

Vierailija
226/238 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä 25-vuotiaan miehen kanssa.En ymmärrä naisia,jotka tekee itsestään tuollaisia ilmestyksiä.Enkä ole mies vaan keski-ikäinen nainen.Enkä ymmärrä miksei tällä palstalla voisi käydä miehet,tervetuloa vain.Ja mikä sinä olet arvostelemaan miehiä ja homoja,hauku sitten samalla lesbotkin.Olen hetero.

Vierailija
227/238 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:15"]Legendaarinen ketjuhan tämä on. Kertauksena uusille lukijoille - nämä viestit ovat kaikki samasta kynästä (tiedätte kyllä kenen):

* Vittu te kateelliset ootte vajakkejä. Sairaan hyvännäköne toi jeren uusnainen. Kattokkaa peiliinne

* Kerranki suomest löytyy hottispari ! Lisää näitä kiitos

* Voivovoi te väsyneet todnäk läskiperseiset elämäänne kyllästyneet kateelliset naiset. Antakaa toisten olla onnellisia. Mitä se on teiltä pois? Toi tuntemattomien ihmisten arvostelu jos joku on säälittävää todella säälittävää ja alaarvoista. Maailmassa on niin paljon pahoja julmia ihmisiä ja asioita joten annetaan hyvien asioiden olla. Haukkua tuntematonta ihmistä elämäntyylinsä takia mikä sattuu olemaa vielä urheilu.. Nostakaa ne ihraset läskiset mitäänsanomattomat rumat perseenne ylös tehkää jotain! Ja pliis myös lärvinne kaipais jotain remonttia puhumattakaan henkisestä tasosta... Joka tuntuu olevan vammautunut

Ja sinäki muka nannan kaveri pidä se pääs kiinni lumppu

* Hohhoijaaaa näit juttuja... Kyllä kateelliset jaksaa.. Jos tää jeren uus ois ollu tavallisen näkönen pyöreähkö mitäänsanomaton ei kukaan ois vaivutunu raapustaa tänne ja sääliä susannaa. Mut nyt ku kyseessä on kaunis upeakroppainen misu ni nyt kateelliset jaksaa huutaaa....

* Vituttaa sun ja kaikkien muidenki haukkujien puolesta ku ootte nii vitun aaseja

* Sähä ootki homo !! Ei äijät käy tälläsil palstoil hyi helvetti

* Hahaha bi.. No sen kyl arvas viel pahempi.. Etsä oikee tiedä mitä reikää haluut..vedä kakkosee kyl sä nii ämmä oot noide juttujeski perusteella. Mun homo kaverit on huippuja ei tollasii cepareit jotka haukkuu naisia tääl naistenpalstal.... Oot nii säälitapaus AKKA

* En hauku homoja enkä lesboja. Ja MIKÄ VITTU SÄ OOT MORALISOIMAAN Kun itse haukut täällä ihmistä jota et ole nähnyt koskaan etkä tunne . Täysin moraalitonta!! Ja kehtaat siel huudella et mikä minä olen arvostelemaan.. Kerroppa mitä toi sun toiminta sit oikeen on ja kaikkien näiden haukkujien. Taitaa kolahtaa ihan omaa nilkkaas toi suunnaton kateus. Ja sulle huitukkanimittelijä .. Vittu et oot tyhmä

* Nonii selvästi sul o kokemusta ku oot noin katkeroitunu ja haluut manaa jeren uuden naisen .... Voivoi katkeruus ja kateus !! Parikertaa nannan nähneenä voin sanoo et on niin kaunis livenä ja aivan ihanalta vaikuttava luonne.. Eikä todellakaa mikäänpentu niinku suurin osa täällä paskanpuhujista

* Hei siskottelija hahaha totta puhut siskohan se täällä !! Hyvin näytät mutkin tietävän.. Heh tää on nii hauskaa ku tiedän nyt kuka säkin olet. Odotan todella kovasti et törmätään kadulla ... Tapahtuu todnäk nopeemmin ku arvaatkaan:)))

* Haista vittu apina!

Näin sitä julkisuuskuvaa parannetaan, eiku...
[/quote]

Team Nanna

Vierailija
228/238 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsihän tää on koko pariskunta :D

Vierailija
229/238 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerellä ei ole koulutusta, ei myöskään miljoonia kertynyt eläkepäivien turvaksi. Jere ei ole ulosanniltaan ja olemukseltaan  sen tyylinen, että voisin kuvitella valmentajaksi. Ehkä kuntoilubisnestä Nannan kanssa voi ajatella. Rahan käyttö oli jo Susannan aika höveliä, etelänmatkoja rahoitettiin lainalla.

Vierailija
230/238 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on poliisin pojaksi oikein malliesimerkki totaali-idiootista joka ei pysty edes jääkiekkoilijan uraan. Ruma äijä ja nyt on kyl kaltaisensa riemuidiootin löytäny rinnalleen. Toivon vain vakaasti et noilla geeneillä ei tehdä lapsia.

Ja en oo varma tietääkö Nanna kaikista naisista ketä jerellä olikaan ainaki vielä heidän suhteen alkuaikoina... oivoi. Minä tiedän ainaki tarpeeksi :-)

Vierailija
231/238 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
232/238 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin Jeren omasta blogikirjoituksesta (http://www.jerekaralahti.com/ugh-olen-puhunut/), että ero vaimon kanssa tuli ennemminkin siitä, että pani jonkin ulkomaalaisen raskaaks, ei tästä uudesta muikkelista. Toi Jeren teksti on kyllä ihan kun joku 18-vuotias kirjottais. Että sinällään varmaan sopii yhteen nuorikkonsa kanssa.

25-vuotiaana en kyllä ikinä ottais 39-vuotiasta miestä, mutta kukin tyylillään.

Lainaus blogista havainnoillistamaan kuvioita ja Jeren isäroolia yms:

"Mä tapasin toisel kaudel yhel rokkikeikal tän muijan ja alettii hengailee paljon. Se autto mua käytännönasiois ja jotenki vaa päädyttiin seurustelee sen kans. Ku mun soppari loppu Valko-Venäjällä, tuli realiteetit esiin… Se tuli raskaaks ennen mun lähtöö, vaik me oltiin käyty läpi ”aikuisten asiat” ja ehkäsypuolen piti olla kondiksessa.

Missään kohtaa mä en ollu tän kannalla, koska olosuhteet ei todellakaan ollut hyvät. Gimmalla on sen aikasemmasta avioliitosta kaks lasta. Yhtälö oli ihan mahoton: mä olin silloin naimisissa ja asuin perheen kans jo Suomes.  Ehdotin aborttii, mut ei se suostunu.

Totta helvetissä tää kaikki oli viimeinen niitti Susannalle. Mulla oli ollut suhde Valko-Venäjällä paikallisen muijan kanssa, joka nyt sit sai skidin mulle. Eihän kenenkään tarvii tollasta sietää, mut eihän asiat oo niin yksiselitteisiä. Asioit tapahtuu ja kaikki vaikuttaa kaikkeen.  Mut elämä jatkuu.

Ex-vaimolle kaikista isoin kiitos menneestä. Mä en oo ollu aina läsnä. Oon pelannu vaa lätkää ja juhlinu. Se on melkein yksin joutunu kasvattaa meidän lapsen. Mut Ronjan edessä en oo esimerkiks ikinä ollut kännissä! Aina kun oon ollu läsnä, oon ollu hyvä isä. Mulle on asiat vaan hoidettu aina niin, et oon voinu pelata lätkää, ja se on silloin aina tehty selväks joka suuntaan.

Mut totta kai halusin asioiden menevän ihan eri tavalla. Minskissä daami teki omat päätökset ja synnytti lapsen. Mä en tuu elää siellä siinä elämässä mitenkään mukana, koska mulla on täällä oma elämä. Kannan silti vastuuni niin kuin pystyn. Annoin lapselle mun sukunimen ja mahiksen päästä myöhemmin sieltä pois opiskelee ja duuniin. Tietenkin myös autan taloudellisesti niiden arkea siellä."

Vierailija
233/238 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noissa blogikommenteissa vaan huudetaan respektiä miehelle, jonka suuri saavutus näyttää olevan, ettei ole ollut tyttärensä edessä kännissä.

Vierailija
234/238 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meillä urheilija rööki huulessa ja paska suussa 

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2015032519417258_jk.shtml

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2015032519417258_jk.shtml

Hei vässykkä tuu pois sieltä jäältä siellä pelataan jääkiekkoa

Vierailija
235/238 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksen makuun päässyt blondivitsien huipentuma Nänni Kamalahti ottaa kaiken irti saamastaan epätodellisuuteen pohjautuvasta huomiosta epätodellisuuteen siksi että urheilijana Jere Karalahti on maineensa ryssinyt täysi nolla ja menneen talven lumia esillä enää huumerikollisena ja ääliönä joka töppäsi elämänsä rikosliigoissa ja juuri siksi luonnollista että Kamalahtisia tulkitsee enää roskajournalismin ydin ja sen riekot

Mennään faktoihin onko Jere Karalahdella todellakaan arvostusta konkreettisesti

sosiaalinen media on mittari joka kertoo todellisuuden joten katsotaanpas:

Jere Karalahti 7560 likes 5 talking https://www.facebook.com/jkaralahti

hahaha 

otetaan vertauksen vuoksi oikea urheilija ja hänen arvostus luvut alkaa olla kohdillaan

Teemu Selänne 107 528 likes 65 talking https://www.facebook.com/teemuselanne/timeline?ref=page_internal

Karalahden konkreettinen arvostus ei ole yhtään enempää kuin Puistolan urheilukentän vahtimestarin.

smiles hahaha

Vierailija
236/238 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana on saanut näköjään Facebookin vihdoin realistisimman sivun aivan oikein totuushan maan perii 

https://www.facebook.com/Urheilijat-uransa-ehtoolla-1484212768551345/

Joko muuten blondivitsien ruumillistuma on älynnyt jättää edes jo valmiiksi elatusmaksuja käsittävän hakemuksensa käräjille ?

Vierailija
237/238 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
238/238 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan se viikon ehdoton piristys kattoa mitä kivaa nanna shoppaa! Ja Jerska maksaa mutta vaikka Nanna kallis on ylläpitää uskon että rakkaus kestää.. Vanha sananlasku sanoo: kun köyhyys astuu ovesta sisään rakkaus lentää ikkunasta pihalle.