Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Jere Karalahden uudesta tyttöystävästä?

Vierailija
13.02.2014 |

http://nannakoivisto.blogspot.fi/

Jere (s. -75) hakee yksin eroa vaimostaan Susannasta ja seurustelee nyt fitnesstähti Nannan 26v kanssa. 

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014021318035389_vi.shtml

Kommentit (238)

Vierailija
1/238 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:43"]

Ei teille av-mammoille voi kuin nauraa :D Itsekin olisitte varmaan erittäin mieluusti 150-kiloisen haisevan maatalon isännän kanssa kuin vaikkapa timmin Chris Hemsworthin, koska ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. 

[/quote]

en nyt ihan tajua. Ex-vaimohan on tätä uutta kauniimpi, ainakin mitä nyt tytsyn Instagram-kuvia katselin.

Vierailija
2/238 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:33"]

Jerellä on nyt varmaan keski-iän villitys päällä. Jerehän pelaa Espoon Bluesissa  Eetu Pöystin ja Siim Liivikin kanssa. On ilmeisesti paine elää kuten alle kolmekymppinen kun joukkukavereilla on mallitytsyt. Ehkä routa porsaan kotiin ajaa kun se on jo liian myöhäistä.

[/quote]Oletko oikeasti tyhmä, esität tyhmää vai täysin kujalla suomalaisesta jääkiekosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/238 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:21"]

http://nannakoivisto.blogspot.fi/

Jere (s. -75) hakee yksin eroa vaimostaan Susannasta ja seurustelee nyt fitnesstähti Nannan 26v kanssa. 

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014021318035389_vi.shtml

[/quote]

minun sympatiat saa Susanna. jotenkin en ole tästä yhtään pahoillaan.

Vierailija
4/238 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teille av-mammoille voi kuin nauraa :D Itsekin olisitte varmaan erittäin mieluusti 150-kiloisen haisevan maatalon isännän kanssa kuin vaikkapa timmin Chris Hemsworthin, koska ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. 

[/quote]

Riippuu siitä, miten iso tila on kyseessä.

Vierailija
5/238 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ex-vaimo selviydy tästä voittajana. Moraalitonta on sekä Karalahden että uuden naisen toiminta. En kyllä ymmärrä ihmettelyä, että miksi kouluja käymätön ammattilaisurheilija valitsee fitness-pimun kumppaniksi. Eiköhän siinä elämäntavat ovat samankaltaisempia kuin jos vaikkapa Jaakko Hämeen-Anttila tai Esko Valtaoja tekisi sellaisen valinnan.

Kun päihteet ovat Karalahdelle ongelma, kurinalaista elämää viettävä kumppani lienee parempi valinta kuin kovin aktiivisesti baareissa pyörivä kaksikymppinen. 

Vierailija
6/238 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo uusi nainen mikään yllätys ollut. Mieshän on jo pitkään kohdellut vaimoaan ala-arvoisesti. Se, mikä mua ihmetyttää on se, että vaimo on näinkin pitkään kärvistellyt ton miehen kanssa.

Vierailija
7/238 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekös muuten, että Nanna on ollut jo jonkin aikaa Jokereissa "maskottina" eli sellaisena väliaika viihdyttäjänä jäällä. Ovat vissiin paikanneet jäätä jne. Eiköhän siellä ole useampikin misu lätkänpelaajilla kierroksissa :)

Vierailija
8/238 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 01:12"]

Oma mokas jos et enää kehtaa bikineis kulkee.. Kuka käski olla läski? Hymiö

[/quote]

Naja, kun se ei ole läskiydestä kiinni. Ainakin allekirjoittaneen ihon rakenteella rasvaton pyykkilautavatsa repesi iloisesti kun maha alkoi kasvaa. Ja ahkeralla punttaamisella hankittu alakerran kudosvastus ei varsinaisesti helpottanut synnytystä :/

Kyllä mä ymmärrän teitä huutelijoita, ja oletan että jos te joskus sitoudutte tuottamaan, imettämään ja kasvattamaan jonkun miehen jälkeläiset niin ymmärrätte ehkä vähän paremmin jeren eksää...

Vierailija
9/238 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä ole ihan hyvä pari. Tyttis vaikuttaa aika yksinkertaiselta ja Karalahti sitä nyt ainakin on. En ole kyllä ikinä käsittänyt mitä fiksu nainen hänessä on nähnyt, ei taida olla julkkiskiekkoilijaksi kovin rikaskaan omista töppäilyistään johtuen.

Omaan makuun tuollainen pullistelijanainen on pirun ruma, mutta sitä on kyllä Karalahtikin.

Mutta mielestäni ihan toistensa tasoinen pari. :) Jeren vaimolla tuskin tulee olemaan vaikeuksia löytää parempaa miestä, mikäli se häntä nyt ensimmäisenä edes kiinnostaa.

Vierailija
10/238 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 08:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:33"]

Jerellä on nyt varmaan keski-iän villitys päällä. Jerehän pelaa Espoon Bluesissa  Eetu Pöystin ja Siim Liivikin kanssa. On ilmeisesti paine elää kuten alle kolmekymppinen kun joukkukavereilla on mallitytsyt. Ehkä routa porsaan kotiin ajaa kun se on jo liian myöhäistä.

[/quote]Oletko oikeasti tyhmä, esität tyhmää vai täysin kujalla suomalaisesta jääkiekosta?

[/quote]

En oo pihalla :P Joo Jere pelas Bluesissa Liivikin ja Pyöstin kanssa. Nyt pelaa Jokereissa. Siim Liivikin mallitytsy on tän Jeren Nannan frendi.

Vierailija
11/238 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:59"]

[/quote]

Olet av-palstalla, joten olet itsekin av-mamma. Jeren tuleva ex-vaimo ei ole millään muotoa vastenmielisen näköinen, joten vertailu ylipainoiseen ja haisevaan henkilöön ontuu todella pahasti. Jos pidät Chris Hemsworthia hyvännäköisenä, niin todennäköisesti olet nuori likka. Tai homo.

http://is11.snstatic.fi/img/978/1288653321186.jpg

[/quote]

Olen 30-vuotias lapseton nainen. Mielestäni Nanna on vartaloltaan ja kasvoiltaan paremman näköinen kuin Susanna. Ehkä makuja on sitten monenlaisia?

Vierailija
12/238 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vissiin saa sanoa oman mielipiteensä, vaikka näyttää, että jotkut vetääkin siitä herneet nenäänä ja laskeutuu 3v tasolle :D

Mielestäni on rumaa kun nainen treenaa ittensä tohon kuntoon. Yleensä siihen viellä kun lisätään miljardikiloa pakkelia, vetyperoksidit ja itsestäänruskettavat niin pahaa tekee. Itse pidän naisellisista naisista (saa olla vaikka vähän ylipainoakin). Ja ei, en ole katkera yh-äiti. Käyn itse salilla ja olen hyvässä kunnossa kropalta oleva 25v mies.

Vierailija
13/238 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähä ootki homo !! Ei äijät käy tälläsil palstoil hyi helvetti

Vierailija
14/238 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jotka kehuvat, tuntuu nähneen hänet parikertaa joskus jossain. Ettei vaan lähipiiri kirjoittelisi täällä :) Itse olen myös tavannut hänet ja olihan hän silloin mukava ja nätti/siro. Nykyään hän vain vaikuttaa hieman feikiltä, ei millään pahalla. Nimim.spinnari-ohjaaja

Vierailija
15/238 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 10:45"]Eikö ihmisillä ole muita huolia kuin netissä ihmetellä toisten suhteita?

Ja mitä tuohon Karalahden uuteen naiseen tulee niin itse arvostan enemmän hyvässä kunnossa olevia naisia, jotka ovat tuolla työllä saaneet vartalonsa tuohon kuntoon kuin pullantuoksuisia kotiäitejä jotka eivät harrasta liikuntaa ollenkaa...Että ottakaapa ihan rennosti ja keskittykää mielummin omaan parisuhteeseenne mikäli teillä semmoinen on, kuin muiden ihmisten asioiden puuttumiseen.

[/quote]

Eipä näytä itselläsikään hirveästi olla muuta tekemistä kun jaksat täällä avautua romaaninverran :D

"Hyvässä kunnossa oleva" ja sairaan näköiseksi pumpatun ero on huima. Itse myös arvostan urheilullisuutta, mutta liika on liikaa.

Ja täällähän saa kertoa omia mielipiteitä, joten ei täällä herneitä nenään sinakaan itse tule vedettyä vaikka joku bodari-vetyjä puolustaisikin :)

Vierailija
16/238 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 10:45"]Eikö ihmisillä ole muita huolia kuin netissä ihmetellä toisten suhteita?

Ja mitä tuohon Karalahden uuteen naiseen tulee niin itse arvostan enemmän hyvässä kunnossa olevia naisia, jotka ovat tuolla työllä saaneet vartalonsa tuohon kuntoon kuin pullantuoksuisia kotiäitejä jotka eivät harrasta liikuntaa ollenkaa...Että ottakaapa ihan rennosti ja keskittykää mielummin omaan parisuhteeseenne mikäli teillä semmoinen on, kuin muiden ihmisten asioiden puuttumiseen.

[/quote]

Eipä näytä itselläsikään hirveästi olla muuta tekemistä kun jaksat täällä avautua romaaninverran :D

"Hyvässä kunnossa oleva" ja sairaan näköiseksi pumpatun ero on huima. Itse myös arvostan urheilullisuutta, mutta liika on liikaa.

Ja täällähän saa kertoa omia mielipiteitä, joten ei täällä herneitä nenään sinakaan itse tule vedettyä vaikka joku bodari-vetyjä puolustaisikin :)

Vierailija
17/238 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:26"]

Hyi!

En tiedä mitään kamalampaa kuin tuollaiset luonnottoman ja epänaisellisen näköiset fitness-bimbot :(

[/quote]

Mun mielestäni tuolla ei mainittu älykkyysosamäärää. Omastasi annoit kyllä jo osviittaa.

Antaisitte ihmisten olla. Miettikää, miltä tuntuisi jos sinun siskoasi / tytärtäsi haukuttaisiin täällä tämmöisin sanankääntein? Olette hirveitä.

Vierailija
18/238 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju paljastaa hyvin sen, miksi Jeren ex saa kaikki sympatiat. Hän on se jätetty, kaunis äiti, joka on iältään varmaankin keskimääräisen av-kävijän ikäinen. Helposti samaistuttava äiti-pyhimys, jonka puolelle on helppo asettua.

Ottamatta kantaa eronsa syihin, joita en tunne sen tarkemmin, olen kuitenkin itse sitä mieltä, että tämä ero tuskin liittyy vain ulkonäköön, kuten valtaosa täällä päättelee. Että tämä "fitness-bimbo" olisi reisilihaksillaan, tekotukallaan ja nuorella iällään houkutellut Jeren pauloihinsa kuin joku myrkkylukki ja vienyt aviomiehen sympaattiselta & täydelliseltä äidiltä. Eiköhän tässä vaan ole käynyt niin, että Jere on vaan sattunut rakastumaan toiseen. Työpaikkaromanssa.

Ex on kuitenkin av-palstalla tietenkin se syytön pyhimys, uusi nainen hirviö & demoni, jota ilman avioliitto olisi jatkunut ah niin onnellisena hamaan tulevaisuuteen asti. Miksi näin? Koska jokainen naimisissa oleva av-mamma pelkää saman tapahtuvan omalle kohdalleen. Että mies vaihtaakin nuorempaan, vaikka itse on niin ihana, ymmärtäväinen, empaattinen, KAUNIS, hyvätapainen ja täydellinen. Niin, miksiköhän niitä eroja tapahtuu? Ja vaikka tämä Jere ex-vaimo olisikin jättänyt Jeren, kaikki ymmärtäisivät av-palstalla tietysti häntä, koska avioliitto on ollut niin vaikea, Jere päihdeongelmainen hirviö jne.

Jos sinä itse olisit "Jere" ja tapaisit "ihonalaisesi" tai "sielunkumppanisi" niin jäisitkö itse ihan väljähtäneeseen oukkidoukki avioliittoon vai uskaltaisit antaa rakkaudelle mahdollisuuden? Niin, mietipä sitä ennenkuin alat haukkumaan täällä eri osapuolia totuutta tuntematta. Oli tässä taustalla mitä tahansa ja olivat osapuolet millaisia tahansa tai millaisen tahansa NÄKÖISIÄ, niin ihmisten anonyymi ristiinaulitseminen on ala-arvoista.

Minkälaisia otsikoita sinusta saisi revittyä? Oletko itse täydellinen niin sisäisesti kuin ulkoisestikin?

Vierailija
19/238 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalle luuja, haalle luuja, halleluuja, halleluuja, haalleelluujaaa.

Vierailija
20/238 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhheijaa tuo 158 kommentti. =D Vai ihan ihonalainen loinen...