Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alko KIINNI tänään!

Vierailija
31.10.2020 |

Voi jee, kun piti käydä hakemassa viinipullo illaksi. Hoksasin sentään viime hetkellä ennen lähtöä katsoa verkkosivut. Olisi jo aika saada viinit ruokakauppoihin! Aina toi Alko pitää olla yllättäen kiinni.

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko syytä erota kirkosta, kirkollinen juhlapäivä  ja kansa kerääntyy.

Vierailija
102/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me hyvien kirkkaiden ystävät ostamme monta kirkasta varastoon ja tissuttelemme piilossa kuin ei mitään hienon pihvin kera *askantärkeänä hienossa seurassa.

Mulla kyllä menee Svartadödenit hyvin aperitiivina ja single maltit ruoan päälle. Kaapissa ne pullot on, ei alkossa. Löytyy toisesta kaapista myös kohta vuosikerta Sandelsia, kun on unohtunut juoda. Osaa whiskyistä ei edes saa Alkosta, vaan olen tuonut niitä joskus Skotlannista. Niin muuten viinipullotkin, vaan eipä tänään mennyt yhtään viiniä, whiskyä tai muutakaan alkoholi juomaa. Hyvä pyhäinpäivän ruoka maistuu ilman alkoholiakin, kun sen tekee hyvin.

Se whisky on täällä Suomessa ihan viski.

Että jokin raja tuolla hienostelulla 😂

No sitä hienosteluahan voi hyvin parodioida niinkuin koko ketjukin näyttää olevan... Jos ei alkoon sattunut osumaan oikeana päivänä vaikka olisi pitänyt osata joku oikea makukin valita? Kun juomatietämys on sitä luokkaa, ettei tiedä milloin on Alko auki, onko sillä väliä onko lasissa Pommacia vai jotain tiettyä hienompaa rypälettä?

Sä oot huono provo.

Taisi osua ja upota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut kirkosta, joten ymmärrä miksi kirkolliset juhlapyhät pitävät kaupan kiinni nenäni edestä.

Vierailija
104/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me hyvien kirkkaiden ystävät ostamme monta kirkasta varastoon ja tissuttelemme piilossa kuin ei mitään hienon pihvin kera *askantärkeänä hienossa seurassa.

Mulla kyllä menee Svartadödenit hyvin aperitiivina ja single maltit ruoan päälle. Kaapissa ne pullot on, ei alkossa. Löytyy toisesta kaapista myös kohta vuosikerta Sandelsia, kun on unohtunut juoda. Osaa whiskyistä ei edes saa Alkosta, vaan olen tuonut niitä joskus Skotlannista. Niin muuten viinipullotkin, vaan eipä tänään mennyt yhtään viiniä, whiskyä tai muutakaan alkoholi juomaa. Hyvä pyhäinpäivän ruoka maistuu ilman alkoholiakin, kun sen tekee hyvin.

No sitä hienosteluahan voi hyvin parodioida niinkuin koko ketjukin näyttää olevan... Jos ei alkoon sattunut osumaan oikeana päivänä vaikka olisi pitänyt osata joku oikea makukin valita? Kun juomatietämys on sitä luokkaa, ettei tiedä milloin on Alko auki, onko sillä väliä onko lasissa Pommacia vai jotain tiettyä hienompaa rypälettä?

Sä oot huono provo.

Taisi osua ja upota?

Väsynyttä. Taisi osua ja upota?

Vierailija
105/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot huono provo.

Taisi osua ja upota?

Lähinnä kyllästyttää, että joku provoaa ketjut täyteen kuraa.

Vierailija
106/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on kuumana, ja oluttakin on. hae viinis suoraa Ranskasta. HEH

Vierailija
107/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi alkoholistille käydä taas vanhanaikaisesti. Olisit aloittanut sen juomisen vasta tänään.

Niinpä. Alkonarkki veti koko viikonlopun aineet yhdessä illassa.

Vierailija
108/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kotivarassa myös alkoholia, juuri tällaisten päivien varalta. Tilaan ulkomailta kun saa halvemmalla laatuviinejä. Hyvissä ajoin uusi tilaus jos tulee viivästyksiä toimitukseen. Ei lopu kesken.

Vierailija
109/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele nyt, jos olisit juonut eilen vähemmän niin voisit vetää tänään oikein tanakan kännin.

Niimpä. Nyt voisi korkata uuden pullon ja kaapissa olisi vielä lisää. Ei loppuisi alkoholi kesken.

Vierailija
110/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne ilmestyi sitten joku provoilemaan jokaiseen järkevään vastaukseen tyylillä ”alkoholisteja te olette kaikki viininlipittäjät” 😆

Ei minusta ole mitään hauskaa siinä että samat asiat tulee yllärinä samoille ihmisille joka vuosi. Lunta tulee, on liukkaampaa, ja silti tulee ne kolarit tiellä. Oooooh lunta Suomessa, talvella! Oooh,  Alko ei ole auki pyhäpäivänä. En oo koskaan kuullutkaan Pyhäinpäivästä, miksi ei presidentti lähettänyt minulle henkilökohtaista tietotuslehdykkää tästä asiasta että voisin tajuta mitä ympärilläni tapahtuu kun mulla on tapana vain syyttää kaikkia siitä jos eivät kädestä pitäen ohjaa arkielämässä. Voi että.

Nyt puhuu selvästi, joku jolle ei yllätyksiä satu. Kaikkeen on varauduttu ja kaikki on ennalta suunniteltu niin, ettei koskaan tapahdu mitään yllättävää. 🙂 Noh, itselleni kuulostaa ainakin vähän liian tylsälle. Mieluummin otan joskus vaikka Alko kiinni -yllätyksiä.

? Pitääkö minun pyytää anteeksi sitä että olen tajuissani? Että näen jos liikennevalo on vihreä tai tiedän Suomen kalenterin pyhäpäivät? Vai mikä meininki? Ihan peruskauraa aikuisille ihmisille. Ilmeisesti palstalla monikin kipuilee sitä miten haluaisi olla semivastuullinen teini-ikäinen vaikka ikää on jo paljon enemmän.

No harvapa meistä muista kuvittelee olevansa noin kaikkivoipainen ja erehtymätön.

Pyhäpäiviä ei ole niin monta että tarvitaan 160IQ niitä muistamaan! Herätys!

Niin, niiden unohtamiseen riittää 130 äo:kin.

Vierailija
111/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella. Aineet pääsi loppumaan kesken! :D

Vierailija
112/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua alkonarkin paniikille!

Vierailija
113/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut kirkosta, joten ymmärrä miksi kirkolliset juhlapyhät pitävät kaupan kiinni nenäni edestä.

Niin. Mäkään en ymmärrä miten kaikki maailmassa ei puhu suomea. Se olisi itselleni kaikkein mukavinta.

ohis

Vierailija
114/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleissivistystä, että tietää, mitkä päivät Suomessa ovat pyhiä, jolloin Alkot ovat aina kiinni. Ja jos viinit tulevat kauppoihin, kaikki urpot ostavat vain kaupoista jotain libistä tai gatonegroja, jolloin Alko ei enää kannata ja me hyvien viinien ystävät emme saisi nykyisiä valikoimia. Ja on tyhmää sanoa, että miksei viinejä voisi ostaa ruokakaupoissa. Niistähän ne nykyään ostetaan, samoilla reissuilla, täytyy vain koukata sen kautta. Ei ikinä viinejä kauppoihin, koska silloin hyvien viinien saanti Suomeen vaarantuu tai ainakin kallistuu selvästi nykyisestä!

Voi voi. Jos sivistykseesi kuuluu alkon aukioloajat noin tervemenoa ja kovaa vauhtia. 😄

Sinulla on luetun ymmärtäminen huonoa. Ei tuossa puhuta niinkään Alkon kiinniolopäivistä vaan Suomen pyhäpäivistä, jolloin Alkotkin ovat kiinni. Että täällä on tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
115/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkolla on enää joku 1/3 markkinoista ja aina pienenee. Kyllä itse kestän päivän ilmankin heidän tuotteitaan. Kaupoissa myydään kaljaa ja sidukkaa.

Vierailija
116/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos avaat viinipullon, niin se ei säily viikkoakaan hyvänä jääkaapissa edes kunnolla suljettuna. Viini alkaa vähin muuttua etikaksi.

Hanapakkaukset voivat muodostaa poikkeuksen, mutta en osta mitään 1,5 litran lekoja.

Hyvä syy juoda viinipullo kerralla. Älä nyt ala heikentämään sitä syytä hanapakkausten osalta...

Vierailija
117/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinat loppuu, tipe tipe tip tap...

Vierailija
118/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee herkut ihan hukkaan kun ei ole alkoa! Turhaan ostettu kaikenlaista kulisseiksi juomiselle, eikä sitten pääsekään humaltumaan!

Vierailija
119/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aplla jäänyt johonkin kaapin perälle pullo?

Vierailija
120/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta on juoda kupillinen teetä, rouskuttaa vähän korppua ja mennä ajoissa tutumaan.

😴

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän