Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alko KIINNI tänään!

Vierailija
31.10.2020 |

Voi jee, kun piti käydä hakemassa viinipullo illaksi. Hoksasin sentään viime hetkellä ennen lähtöä katsoa verkkosivut. Olisi jo aika saada viinit ruokakauppoihin! Aina toi Alko pitää olla yllättäen kiinni.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleissivistystä, että tietää, mitkä päivät Suomessa ovat pyhiä, jolloin Alkot ovat aina kiinni. Ja jos viinit tulevat kauppoihin, kaikki urpot ostavat vain kaupoista jotain libistä tai gatonegroja, jolloin Alko ei enää kannata ja me hyvien viinien ystävät emme saisi nykyisiä valikoimia. Ja on tyhmää sanoa, että miksei viinejä voisi ostaa ruokakaupoissa. Niistähän ne nykyään ostetaan, samoilla reissuilla, täytyy vain koukata sen kautta. Ei ikinä viinejä kauppoihin, koska silloin hyvien viinien saanti Suomeen vaarantuu tai ainakin kallistuu selvästi nykyisestä!

Vierailija
82/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommacia saa kaupasta

Vierailija
84/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne ilmestyi sitten joku provoilemaan jokaiseen järkevään vastaukseen tyylillä ”alkoholisteja te olette kaikki viininlipittäjät” 😆

Ei minusta ole mitään hauskaa siinä että samat asiat tulee yllärinä samoille ihmisille joka vuosi. Lunta tulee, on liukkaampaa, ja silti tulee ne kolarit tiellä. Oooooh lunta Suomessa, talvella! Oooh,  Alko ei ole auki pyhäpäivänä. En oo koskaan kuullutkaan Pyhäinpäivästä, miksi ei presidentti lähettänyt minulle henkilökohtaista tietotuslehdykkää tästä asiasta että voisin tajuta mitä ympärilläni tapahtuu kun mulla on tapana vain syyttää kaikkia siitä jos eivät kädestä pitäen ohjaa arkielämässä. Voi että.

Nyt puhuu selvästi, joku jolle ei yllätyksiä satu. Kaikkeen on varauduttu ja kaikki on ennalta suunniteltu niin, ettei koskaan tapahdu mitään yllättävää. 🙂 Noh, itselleni kuulostaa ainakin vähän liian tylsälle. Mieluummin otan joskus vaikka Alko kiinni -yllätyksiä.

? Pitääkö minun pyytää anteeksi sitä että olen tajuissani? Että näen jos liikennevalo on vihreä tai tiedän Suomen kalenterin pyhäpäivät? Vai mikä meininki? Ihan peruskauraa aikuisille ihmisille. Ilmeisesti palstalla monikin kipuilee sitä miten haluaisi olla semivastuullinen teini-ikäinen vaikka ikää on jo paljon enemmän.

Vierailija
85/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hyvien kirkkaiden ystävät ostamme monta kirkasta varastoon ja tissuttelemme piilossa kuin ei mitään hienon pihvin kera *askantärkeänä hienossa seurassa.

Vierailija
86/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleissivistystä, että tietää, mitkä päivät Suomessa ovat pyhiä, jolloin Alkot ovat aina kiinni. Ja jos viinit tulevat kauppoihin, kaikki urpot ostavat vain kaupoista jotain libistä tai gatonegroja, jolloin Alko ei enää kannata ja me hyvien viinien ystävät emme saisi nykyisiä valikoimia. Ja on tyhmää sanoa, että miksei viinejä voisi ostaa ruokakaupoissa. Niistähän ne nykyään ostetaan, samoilla reissuilla, täytyy vain koukata sen kautta. Ei ikinä viinejä kauppoihin, koska silloin hyvien viinien saanti Suomeen vaarantuu tai ainakin kallistuu selvästi nykyisestä!

Voi voi. Jos sivistykseesi kuuluu alkon aukioloajat noin tervemenoa ja kovaa vauhtia. 😄

Vierailija
87/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me hyvien kirkkaiden ystävät ostamme monta kirkasta varastoon ja tissuttelemme piilossa kuin ei mitään hienon pihvin kera *askantärkeänä hienossa seurassa.

Mulla kyllä menee Svartadödenit hyvin aperitiivina ja single maltit ruoan päälle. Kaapissa ne pullot on, ei alkossa. Löytyy toisesta kaapista myös kohta vuosikerta Sandelsia, kun on unohtunut juoda. Osaa whiskyistä ei edes saa Alkosta, vaan olen tuonut niitä joskus Skotlannista. Niin muuten viinipullotkin, vaan eipä tänään mennyt yhtään viiniä, whiskyä tai muutakaan alkoholi juomaa. Hyvä pyhäinpäivän ruoka maistuu ilman alkoholiakin, kun sen tekee hyvin.

Vierailija
88/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi ostaa muutamia pulloja varastoon?

Meillä ainakin on puna-, valko-, rosee- ja kuohuviiniä pari kolme pulloa kutakin aina telineessä.

Ja varsinkin jos on jonkin tietyn viinin ystävä, on helppo pitää muutama pullo hätävarana.

Vierailija
89/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä menee Svartadödenit hyvin aperitiivina ja single maltit ruoan päälle. Kaapissa ne pullot on, ei alkossa. Löytyy toisesta kaapista myös kohta vuosikerta Sandelsia, kun on unohtunut juoda. Osaa whiskyistä ei edes saa Alkosta, vaan olen tuonut niitä joskus Skotlannista. Niin muuten viinipullotkin, vaan eipä tänään mennyt yhtään viiniä, whiskyä tai muutakaan alkoholi juomaa. Hyvä pyhäinpäivän ruoka maistuu ilman alkoholiakin, kun sen tekee hyvin.

Se whisky on täällä Suomessa ihan viski.

Että jokin raja tuolla hienostelulla 😂

Vierailija
90/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Jos sivistykseesi kuuluu alkon aukioloajat noin tervemenoa ja kovaa vauhtia. 😄

Jos on aikuinen on elänyt sitäkin aikaa, kun sunnuntaina kaupat ei olleet auki. Jos ikä riittää ostamaan Alkosta saattaa tietää, että oluttakin on kaupassa vaikea ostaa yhdeksän jälkeen. Pitää olla dementia jo aika pitkällä, jos on jo unohtanut, että alkoholin myynnin osalta on rajoituksia jotka voivat vaikuttaa Alkon aukioloaikoihin.

Vierailija
91/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi ostaa muutamia pulloja varastoon?

Meillä ainakin on puna-, valko-, rosee- ja kuohuviiniä pari kolme pulloa kutakin aina telineessä.

Ja varsinkin jos on jonkin tietyn viinin ystävä, on helppo pitää muutama pullo hätävarana.

Täällähän on mun poissa ollessa ketju saanut hienosti sisältöä. 👍🏻 Itse ainakin ostan viinin aina juuri sille mitä aion syödä ja mieluusti kokeilen jotain uutta, jos sattuu löytymään. En siis ajatellut varastoida Zinfandelia, Rieslingiä, Sauvignon Blancia, Amaronea, Barberaa, Nebbioloa, samppanjaa jne. kaikkia kotiin valmiiksi.

Pointti on iselläni se ruuan ja viinin mätsäys, ei niinkään, että ”oispa jotain punaviiniä”.

Ap

Vierailija
92/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä hienosteluahan voi hyvin parodioida niinkuin koko ketjukin näyttää olevan... Jos ei alkoon sattunut osumaan oikeana päivänä vaikka olisi pitänyt osata joku oikea makukin valita? Kun juomatietämys on sitä luokkaa, ettei tiedä milloin on Alko auki, onko sillä väliä onko lasissa Pommacia vai jotain tiettyä hienompaa rypälettä?

Vierailija
93/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katos, körttijengin kokoontumisajot. Ihmekös tuo kun televisiota ei saa katsoa, mutta nettiä ja lapsia saa käyttää hyväksi.

Kuvaamasi toiminta ei liity mitenkään körtteihin.

Vierailija
94/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne ilmestyi sitten joku provoilemaan jokaiseen järkevään vastaukseen tyylillä ”alkoholisteja te olette kaikki viininlipittäjät” 😆

Ei minusta ole mitään hauskaa siinä että samat asiat tulee yllärinä samoille ihmisille joka vuosi. Lunta tulee, on liukkaampaa, ja silti tulee ne kolarit tiellä. Oooooh lunta Suomessa, talvella! Oooh,  Alko ei ole auki pyhäpäivänä. En oo koskaan kuullutkaan Pyhäinpäivästä, miksi ei presidentti lähettänyt minulle henkilökohtaista tietotuslehdykkää tästä asiasta että voisin tajuta mitä ympärilläni tapahtuu kun mulla on tapana vain syyttää kaikkia siitä jos eivät kädestä pitäen ohjaa arkielämässä. Voi että.

Nyt puhuu selvästi, joku jolle ei yllätyksiä satu. Kaikkeen on varauduttu ja kaikki on ennalta suunniteltu niin, ettei koskaan tapahdu mitään yllättävää. 🙂 Noh, itselleni kuulostaa ainakin vähän liian tylsälle. Mieluummin otan joskus vaikka Alko kiinni -yllätyksiä.

? Pitääkö minun pyytää anteeksi sitä että olen tajuissani? Että näen jos liikennevalo on vihreä tai tiedän Suomen kalenterin pyhäpäivät? Vai mikä meininki? Ihan peruskauraa aikuisille ihmisille. Ilmeisesti palstalla monikin kipuilee sitä miten haluaisi olla semivastuullinen teini-ikäinen vaikka ikää on jo paljon enemmän.

No harvapa meistä muista kuvittelee olevansa noin kaikkivoipainen ja erehtymätön.

Vierailija
95/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä hienosteluahan voi hyvin parodioida niinkuin koko ketjukin näyttää olevan... Jos ei alkoon sattunut osumaan oikeana päivänä vaikka olisi pitänyt osata joku oikea makukin valita? Kun juomatietämys on sitä luokkaa, ettei tiedä milloin on Alko auki, onko sillä väliä onko lasissa Pommacia vai jotain tiettyä hienompaa rypälettä?

Sä oot huono provo.

Vierailija
96/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin erikoisoluiden tai viinin lipittely olisi jotenkin hienompaa. Jos alkon kiinni oleminen ottaa niin hermoon, kertoo se jostain vähemmän sivistyneestä alkoholisuhteesta. Suurin osa Suomen naisalkoholisteista on juuri näitä vähän sivistyneempiä viininlipittelijöitä, olkaa tarkkana älkääkä huijatko itseänne.

Vierailija
97/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*tips fedora*

Vierailija
98/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin erikoisoluiden tai viinin lipittely olisi jotenkin hienompaa. Jos alkon kiinni oleminen ottaa niin hermoon, kertoo se jostain vähemmän sivistyneestä alkoholisuhteesta. Suurin osa Suomen naisalkoholisteista on juuri näitä vähän sivistyneempiä viininlipittelijöitä, olkaa tarkkana älkääkä huijatko itseänne.

Edelleen huono provo.

Vierailija
99/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harvapa meistä muista kuvittelee olevansa noin kaikkivoipainen ja erehtymätön.

Pyhäpäiviä ei ole niin monta että tarvitaan 160IQ niitä muistamaan! Herätys!

Vierailija
100/129 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos, körttijengin kokoontumisajot. Ihmekös tuo kun televisiota ei saa katsoa, mutta nettiä ja lapsia saa käyttää hyväksi.

Kuvaamasi toiminta ei liity mitenkään körtteihin.

Sori lestadiolaiset#

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi