Tytärtäni isketään "joka" paikassa
Olin itse mielestäni nätti, nuori tyttö. Sain kuullakin usein kehuja. Silt, koskaan, toiveistani huolimatta, minua ei isketty kadulla, töissä, kaupassa, koulussa jne. Ajattelin aina, että kaikkihan löytävät kumppanin vain ravintolasta.
Tytärtäni isketään koulussa, töissä, autokoulussa, Facebookissa, kadulla ja ravintolassa. Onko aika muuttunut vai mahtaako hänessä sitten olla enemmän karismaa...
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:44"]
Kun olin tyttäreni (19v) kanssa kaupungilla, ulkomaalaistaustainen tyyppi tuuppasi siihen tyttäreni kylkeen, eikä meinannut päästää irti. Kuljin muutaman askeleen jäljessä, ilmeisesti se tyyppi ei huomannut minua. Tytär yritti ravistella sitkeän tyypin otetta käsivarrestaan ja pyysi päästämään irti.
Jumaliste minä räjähdin, jyräsin siihen viereen ja huusin kun hinaaja. Johan tyypin ote irtosi ja vätys pakeni ruuhkan sekaan. Ei ne usko, ellei korota ääntään ja metelillään aiheuta negatiivista huomiota.
En kertakaikkiaan voi sietää tuollaisia takertujia ja mukamas flirttiyrityksiä, varsinkin, kun sille oli sanottu, että pitää jättää rauhaan.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että flirttaillaan ja tutustutaan, mutta sen pitää tapahtua kummankin osapuolen kiinnostuksesta, ei yksipuolisesti ahdistelemalla ja painostamalla.
[/quote]
Haluaisitko, että tyttäresi kylkeen liimautuisi mielummin tuulipukuinen, kalju, läski, kaljaa kittaava suomalainen?
[/quote]
Tuskin tyttäreni tuollaisesta tyypistä on kiinnostunut. Toivon tyttärelleni miellyttävää miesseuralaista, joka ei painosta, eikä sitä tarvitse hätyytellä pois.
Uskoisin, että tänä päivänä isketään naisia avoimemmin. Ehkä kommunikointi välineetkin ovat muuttaneet tilannetta. Ennen vanhaan piti uskaltaa soittaa perheen lankapuhelimeen, että sai jutella teinitytön kanssa, nyt voi pyytää facebook-kaveriksi tai lähettää whatsuppia tai mitä lienee.
Ja jotkut ihmiset vain ovat helpommin lähestyttäviä kuin toiset. Hymyilevämpiä, katsovat silmiin jne.
Kun olin tyttäreni (19v) kanssa kaupungilla, ulkomaalaistaustainen tyyppi tuuppasi siihen tyttäreni kylkeen, eikä meinannut päästää irti. Kuljin muutaman askeleen jäljessä, ilmeisesti se tyyppi ei huomannut minua. Tytär yritti ravistella sitkeän tyypin otetta käsivarrestaan ja pyysi päästämään irti.
Jumaliste minä räjähdin, jyräsin siihen viereen ja huusin kun hinaaja. Johan tyypin ote irtosi ja vätys pakeni ruuhkan sekaan. Ei ne usko, ellei korota ääntään ja metelillään aiheuta negatiivista huomiota.
En kertakaikkiaan voi sietää tuollaisia takertujia ja mukamas flirttiyrityksiä, varsinkin, kun sille oli sanottu, että pitää jättää rauhaan.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että flirttaillaan ja tutustutaan, mutta sen pitää tapahtua kummankin osapuolen kiinnostuksesta, ei yksipuolisesti ahdistelemalla ja painostamalla.
[/quote]
Tyttäresi ainakin todennäköisesti häpesi ja häpeää sinua, eiköhän se tyttö jo ole ihan itsenäinen päättämään asiasta. Itse ainakin häpeäisin niin vitusti jos äitini tuli uliseen jollekin joka yritäisi iskuttaa minua.
[/quote]
Veikkaisin, että suurin osa nuorehkoista naisista on joutunut joskus tuon kaltaisiin tilanteisiin.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 17:16"]
Tyttäresi ainakin todennäköisesti häpesi ja häpeää sinua, eiköhän se tyttö jo ole ihan itsenäinen päättämään asiasta. Itse ainakin häpeäisin niin vitusti jos äitini tuli uliseen jollekin joka yritäisi iskuttaa minua.
[/quote]
Ei tuo ollut kertomuksen perusteella iskemistä...
[/quote]
Itse en uskaltaisi/kehtaisi järjestää minkäänlaista kohtausta julkisella paikalla, joten olisi kiitollinen jos joku auttaisi minut eroon ahdistelijasta. Lamaantuisin varmaan sen verran, että yrittäisin vain hermostuneesti selittää, miksi en halua äijän seuraa samalla kuin riuhtoisiin itseäni vapaaksi.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 17:29"]
[/quote]
Itse en uskaltaisi/kehtaisi järjestää minkäänlaista kohtausta julkisella paikalla, joten olisi kiitollinen jos joku auttaisi minut eroon ahdistelijasta. Lamaantuisin varmaan sen verran, että yrittäisin vain hermostuneesti selittää, miksi en halua äijän seuraa samalla kuin riuhtoisiin itseäni vapaaksi.
[/quote]
Tässä meillä on vain ap:n kuvaelma tapahtumasta, luultavasti mustavalkoisin lasein katseltuna? Itselleni ainakin tuli mielikuva aloittajasta, hieman mustis tyttärelleen, joka ei pysty näkemään kaikkea niin kuin ne todellisuudessa on.
Itsekin varmasti olisin tyytyväinen jos joku ulkopuolinen tulisi auttamaan tarvittaessa, mutta että oma äiti, se olisi itselleni liikaa, sorry!
Ja eikö nimenomaan julkisella paikalla kannattaisi järjestää kohtaus tarvittaessa, avun saanti olisi paljon todennäköisempää kuin jossakin syrjäseudulla, ilman ainoatakaan silminnäkijää?
Voi sinua raukkaa, on varmaan tosi raskasta! Kestätkö nyt tämän pettymyksen varmasti?
onneksi tyttäreni on susiruma niin ei tarvitse huolia tollaisesta;)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 17:35"]
Tässä meillä on vain ap:n kuvaelma tapahtumasta, luultavasti mustavalkoisin lasein katseltuna? Itselleni ainakin tuli mielikuva aloittajasta, hieman mustis tyttärelleen, joka ei pysty näkemään kaikkea niin kuin ne todellisuudessa on.
[/quote]
No juu, mutta ainakin oman kokemukseni perusteella ulkomaalaistaustaisten iskuyritykset on yleensä tunkeilevia, epätoivottuja ja jopa ahdistavia.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:53"]
Olin itse mielestäni nätti, nuori tyttö. Sain kuullakin usein kehuja. Silt, koskaan, toiveistani huolimatta, minua ei isketty kadulla, töissä, kaupassa, koulussa jne. Ajattelin aina, että kaikkihan löytävät kumppanin vain ravintolasta.
Tytärtäni isketään koulussa, töissä, autokoulussa, Facebookissa, kadulla ja ravintolassa. Onko aika muuttunut vai mahtaako hänessä sitten olla enemmän karismaa...
[/quote]
Mistä tiedät tämän? Oletko tyttäresi mukana kaikkialla; koulussa, töissä, autokoulussa, kadulla, ravintolassa? Tarkoitan, että oletko todella ollut todistamassa näitä iskemisiä, vai onkohan kyseessä vain tyttären suuret puheet?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:53"]Olin itse mielestäni nätti, nuori tyttö. Sain kuullakin usein kehuja. Silt, koskaan, toiveistani huolimatta, minua ei isketty kadulla, töissä, kaupassa, koulussa jne. Ajattelin aina, että kaikkihan löytävät kumppanin vain ravintolasta.
[/quote] minkä ikäinen?
Ehkä olette huomanneet, että todella kauniit naiset pelottavat miehiä. Ei heitä yritetä yhtenään iskeä vaan ihaillaan kauempaa.
[/quote] tuo on aivan totta, minullekin sanotaan tuota toisinaan kun harmittelen miksi olen sinkku...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:47"]
Ehkä olette huomanneet, että todella kauniit naiset pelottavat miehiä. Ei heitä yritetä yhtenään iskeä vaan ihaillaan kauempaa.
[/quote] tuo on aivan totta, minullekin sanotaan tuota toisinaan kun harmittelen miksi olen sinkku...
[/quote]
Totta, mutta koskee ehkä 0,2% naisista.
Sano tyttärellesi, ettei ulkomaalaisia miehiä kannata katsoa silmiin, vaikka olisi utelias. Katse on niille kutsu tulla puhumaan, ja niistä takiaisista on vaikea päästä irti. Afrikkalainen nainen lipuu ylpeästi ohi vilkaisemattakaan niitä seksinkipeitä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:54"]
Enemmän karismaa = isommat tissit kuin sinulla.
[/quote]
Onko todellakin niin paljon jotain lehmäfetisseistä kärsiviä ilmeisesti rintaruokintaa aikoinaan saamattomia pellejä joiden mukaan isot tissit ovat naisessa keskeistä. Kenties olen sitten epänormaali kun minuun ei ole koskaan seksuaalisesti iskenyt mikään isotissinen eloveenablondi. En voi ymmärtää tuota addiktiota.