Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen kun lyhyellä miehellä oli tyttöystävä

Vierailija
31.10.2020 |

Joka olisi kuulunut minulle 😣😢

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon myös muutamia kertoja nähnyt lyhyillä ja hintelillä miehillä miehillä kauniita, hyväkroppaisia naisia, jotka ovat olleet vähintään samanpituisia tai pidempiä kuin mies itse. Tai no kaikki ne miehet eivät ole olleet sinänsä lyhyitä, mutta alle miesten keskipituuden kuitenkin ja heillä on ollut samanpituisia tai itseään pidempiä kauniita, hyväkroppaisia keskivertoa pidempiä naisia.

Itselläkin on tullut tuolloin monia kertoja ajateltua, että voi miksi, miksi noin? Sellaiset suhteet ovat jotenkin silleen surullisen oloisia eivätkä ne toimi tai tule toimimaan.

Meil on toiminut jo 50 vuotta.

T. Entinen malli ja lyhyt mies

Vierailija
22/25 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 120 cm ja tyttöystäväni on 180 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan noita pariskuntia näkee joissa miesosapuoli on lyhyt. Ei mitään erikoista.

Ei pitäisi olla erikoista. Se näkyy vaivaavan vain ulkopuolisia ja sitä sopii ihmetellä. Miksi se ärsyttää muita ja kuuluu mitenkään muille kun osapuolia ei vaivaa? Sehän on yksin pariskunnan asia ja tuskin kukaan pn pakotettu hyväksymään.

Miettikää edes, miksi?

Vierailija
24/25 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaikka olisi pitkä kuin nälkävuosi, jos on noin tyhmä ja pinnallinen.

Vierailija
25/25 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt tätä lyhyiden miesten kauhistelua ja pitkien miesten ihastelua, pituus on kuitenkin asia jolle ei mitään voi ja muutenkin täysin toissijainen asia. Itse pidän lyhyistä miehistä koska olen itsekin lyhyt, niin ei tarvitse katsoa ketään ylöspäin.