Näin eilen kun lyhyellä miehellä oli tyttöystävä
Kommentit (25)
Tollasten pariskuntien kohdalla kyllä aina toivoo, että toivottavasti eivät lisäänny
Rahamies ja gold diggeri, ei ole muuta selitystä.
Munkin lyhyellä miehellä on tyttöystävä. Mies on 160cm ja minä 162.
Vierailija kirjoitti:
"mies"
Oli varmaan irakilainen turvis. He ovat lyhyitä ja saavat suomalaisia tyttöystävikseen.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sillä on rahaa?
Itse oon myös muutamia kertoja nähnyt lyhyillä ja hintelillä miehillä miehillä kauniita, hyväkroppaisia naisia, jotka ovat olleet vähintään samanpituisia tai pidempiä kuin mies itse. Tai no kaikki ne miehet eivät ole olleet sinänsä lyhyitä, mutta alle miesten keskipituuden kuitenkin ja heillä on ollut samanpituisia tai itseään pidempiä kauniita, hyväkroppaisia keskivertoa pidempiä naisia.
Itselläkin on tullut tuolloin monia kertoja ajateltua, että voi miksi, miksi noin? Sellaiset suhteet ovat jotenkin silleen surullisen oloisia eivätkä ne toimi tai tule toimimaan.
Miksi se tyttis olisi sinulle kuulunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sillä on rahaa?
Kyllä hän fysiikan tutkijana ihan mukavasti tienaa, muttei yhtä paljon kuin minä lääkärinä.
Ai että kun naurattaa nämä ketjut :D Oma mies 7 cm lyhyempi ja tienaankin enemmän :D Enkä vaihtais, ihan sama kuka tulis tyrkylle!
Mieheni on 172cm ja minä, vaimonsa 180cm. Mies painaa 72kg,minä 120kg. Yhdessä 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon myös muutamia kertoja nähnyt lyhyillä ja hintelillä miehillä miehillä kauniita, hyväkroppaisia naisia, jotka ovat olleet vähintään samanpituisia tai pidempiä kuin mies itse. Tai no kaikki ne miehet eivät ole olleet sinänsä lyhyitä, mutta alle miesten keskipituuden kuitenkin ja heillä on ollut samanpituisia tai itseään pidempiä kauniita, hyväkroppaisia keskivertoa pidempiä naisia.
Itselläkin on tullut tuolloin monia kertoja ajateltua, että voi miksi, miksi noin? Sellaiset suhteet ovat jotenkin silleen surullisen oloisia eivätkä ne toimi tai tule toimimaan.
Pituiseni kaunis malli/tanssija oli kiinnostunut minusta, mutta tiesin heti ettei se tulisi koskaan toimimaan. En jättänyt tuota naista huonon itsetunnon, vaan poikkeuksellisen realismin tajuni perusteella. Olen valinnut itselleni 190 cm 160 kg naisen, meillä toimii hyvin kuten rationaalisesti ennustinkin.
- 173 cm mies
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 172cm ja minä, vaimonsa 180cm. Mies painaa 72kg,minä 120kg. Yhdessä 15 vuotta.
Olet sumopainija?
tätä kirjoitettaessa 9.10.2020 koronavirukseen Suomessa tänä vuonna kuolleiden määrä on pienempi kuin influenssakuolleisuus vuonna 2018.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan irakilainen turvis. He ovat lyhyitä ja saavat suomalaisia tyttöystävikseen.
Ja aavikkokirurgian jälkeen tyttöystäväkin saattaa lyhentyä.
Useinhan noita pariskuntia näkee joissa miesosapuoli on lyhyt. Ei mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Tollasten pariskuntien kohdalla kyllä aina toivoo, että toivottavasti eivät lisäänny
Miksi? Olemme lyhyt pariskunta, mutta suvussa useita pitkiä ja lapsemme , tyttö 176cm ja poika 186cm.
Mikä vikana?
Lyhyet miweet ovat seksikkäitä, heillä usein hyvän mallinen vartalo