Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut tässä ajassa sen ilmiön, että ihmiset ovat todella katkeria!

Vierailija
31.10.2020 |

Ehkä myös kateellisia. Mistä voi johtua?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tässä ajassa voisi olla kateellinen? Mielestäni tämä aika on tasapäistävää. Juhliminen kielletty ja matkustelu kielletty. Tosin jotkut rikkoo näitä rajoituksia piittaamattomasti.

Vierailija
2/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs kaet nähä vähä mualimaa kualimaan takkoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Perustele.

Vierailija
4/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä aika on tavallaan myös uusjakoa. Sekoitetaan pakkaa.

Vierailija
5/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin muka ihmiset eivät ole olleet katkeria ja kateellisia?

Vierailija
6/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aika pysähdyttää ihmiset henkisyyden äärelle. Turhaa kulutusta ja matkustelua karsitaan. Tämä on hyvä.

Eniten tästä ajasta varmaan kärsivät ne, joilla on mennyt hyvin aikaisemmin.

Vierailija
7/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tässä ajassa voisi olla kateellinen? Mielestäni tämä aika on tasapäistävää. Juhliminen kielletty ja matkustelu kielletty. Tosin jotkut rikkoo näitä rajoituksia piittaamattomasti.

Ovatko he kateellisia sille, että toiset ovat tyytyväisiä yksinkertaiseen elämäänsä? 

Vierailija
8/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ajassa sitten, ainahan se on tämä aika.

Vierailija
9/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yhteydessä olet huomioitasi tehnyt?

Itse olen kateellinen kaverille, joka harrastaa tiiviisti omia juttujaan työpäivien jälkeen. Joka ilta jossain ja vkl vaeltaa sun muuta ystävien kanssa. Itse kökin kotona pienten lasten kanssa. Toisaalta säälin kyseisen henkilön pieniä lapsia ja mietin, koska äiti on heille paikalla. Päivät ovat päivähoidossa ja illat hoitaa iskä tai mummo.

Vierailija
10/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aika pysähdyttää ihmiset henkisyyden äärelle. Turhaa kulutusta ja matkustelua karsitaan. Tämä on hyvä.

Eniten tästä ajasta varmaan kärsivät ne, joilla on mennyt hyvin aikaisemmin.

Tai sitten ne, jotka elävät yhteiskunnan pohjalla. Yhteisön piikki tulee jossain vaiheessa vastaan.

Parhaiten ehkäpä selviävät ne, jotka ovat eläneet järkevästi säästäen pahan päivän varalle. Ovat vastuullista keskiluokkaa.

Vierailija
11/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on selvät rajat itselleen ja muille. Joillakin näin ei ole syystä taikka toisesta. Mihin se vaikuttaa?! Miettikääpä hetki sitä.

Vierailija
12/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tästä ajasta varmaan kärsivät ne, joilla on mennyt hyvin aikaisemmin.[/quote

Hyvä kommentti!

Vierailija
13/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kateellinen kaverille, joka harrastaa tiiviisti omia juttujaan työpäivien jälkeen. Joka ilta jossain ja vkl vaeltaa sun muuta ystävien kanssa. Itse kökin kotona pienten lasten kanssa. Toisaalta säälin kyseisen henkilön pieniä lapsia ja mietin, koska äiti on heille paikalla. Päivät ovat päivähoidossa ja illat hoitaa iskä tai mummo.

Pakotettiinko sinut hankkimaan ne lapset?

Vierailija
14/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sinä olet tehnyt pääsi sisään vankilan. Kyllä pienten lasten kanssa voi harrastaa monenlaista. Ihan aikuistakin kehittäviä juttuja. Oma poikani tykkäsi kovasti pienenä leipoa. Minä olen surkea leipuri, mutta yhdessä opettelimme.

Vierailija
15/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁 vakiofraasi täällä. Ei pakotettu, rakastan lapsiani yli kaiken. Mutta haluaisi heistä huolimatta jonkin harrastuksen, josta nauttisin, vaikka kuntosali. Ei vain ole tällä hetkellä mahdollista, niin sitten kökin vapaa-ajat lasten kanssa. Ja kadehdin ihmisiä, joilla on puoliso vierellä jakamassa huolen lapsista tai mummo tai siskon kummin kaima.

Vierailija
16/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä,toisaalta sääliksi käy kaverini lasta joka tuntuu olevan kokoajan jossain hoidossa,eikä edes kutsu kaveriani äidiksi vaan mummoaan.

Kaveriani kutsuu etunimellä 🙄

Vierailija
17/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sinä olet tehnyt pääsi sisään vankilan. Kyllä pienten lasten kanssa voi harrastaa monenlaista. Ihan aikuistakin kehittäviä juttuja. Oma poikani tykkäsi kovasti pienenä leipoa. Minä olen surkea leipuri, mutta yhdessä opettelimme.

No voi kiesus sentään. Leivomme, ulkoilemme, käymme uimahallissa.

Vierailija
18/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin huomannut, että mieleeni tulee yhä useammin katkeria ajatuksia. Luulen kuitenkin, että niin kauan ei ole huolta katkeroitumisesta, kun nämä ajatukset vielä tunnistaa katkeriksi :) Pitäisi ottaa rennommin, eikä kiukutella joka perkeleen "epäreiluudesta", ei elämä ole niin vakavaa.

Vierailija
19/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁 vakiofraasi täällä. Ei pakotettu, rakastan lapsiani yli kaiken. Mutta haluaisi heistä huolimatta jonkin harrastuksen, josta nauttisin, vaikka kuntosali. Ei vain ole tällä hetkellä mahdollista, niin sitten kökin vapaa-ajat lasten kanssa. Ja kadehdin ihmisiä, joilla on puoliso vierellä jakamassa huolen lapsista tai mummo tai siskon kummin kaima.

Mitä tyydytystä saat siitä, että kadehdit ihmisiä joilla on jotain mitä itselläsi ei ole? Tee elämästä sellaista, mistä itse nautit. Ehdit kyllä harrastaa, kun lapset kasvaa. Lapsellinen asenne tuo, että kadehtii esim ihmistä, jolla on puoliso. Kenenkään elämä ei ole täydellistä, muista se. Kannattaisi nyt vaan nauttia niistä omista lapsista, kun niitä on. Jotkut istuvat kotona yksin, sinkkuna, ja haaveilevat lapsista.

Vierailija
20/48 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tyhmentyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme