Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijoista 100% kuolee, kannattais siis miettiä...

Vierailija
13.02.2014 |

Kannattaako polttaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me muutko jäädään tänne ikuisesti?

Vierailija
2/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI mulla on ikuinen elämä!

t: uskis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:32"]

ja me muutko jäädään tänne ikuisesti?

[/quote]

Ainakin me muut voimme vaikuttaa enemmän kuolintapaan, koska tupakoimattomuudella esim. erittäin tuskallinen keuhkoahtaumatauti ei ole kovin todennäköinen. Ja onhan noita muitakin. Ja lisävuosiakin saa luultavasti ilman tupakointia, vaikkei nyt ihan sitä ikuisuutta.

Vierailija
4/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajatellu, et nää tupakinvastaiset ja muut terveysfasistit ovat pikkasen päästään vajaita...mut ei niin ookaan. Ne on täysidiootteja.

Ai että on muuten ikävä tupakkihuoneita, jonne kokoontui aina ne parhaimmat tyypit ja kuuli aina parhaimmat jutut. Oi niitä aikoja.

Vierailija
5/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:36"]

Mä oon aina ajatellu, et nää tupakinvastaiset ja muut terveysfasistit ovat pikkasen päästään vajaita...mut ei niin ookaan. Ne on täysidiootteja.

Ai että on muuten ikävä tupakkihuoneita, jonne kokoontui aina ne parhaimmat tyypit ja kuuli aina parhaimmat jutut. Oi niitä aikoja.

[/quote]

Parhaimmat jutut tupakkihuoneessa? Mistä voit sen tietää, kun olet ollut siellä savustamossa, että miten hyvät jutut niillä muilla on ollut? :O

Vierailija
6/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä 100% kuolee. Tupakoitsijoista ei 100% kuole tupakan aiheuttamiin sairauksiin vaikka tupakoitsijoistakin 100% kuolee.

Mutta ei se siitä silti fiksua tapaa tee.

Vierailija
7/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoimattomistakin kuolee 100%, kannattaako olla polttamatta?

Vierailija
8/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mä olen lopettanut, olisko nyt 50% paremmat mahdollisuudet jäädä henkiin?

Vierailija
9/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja, oletko koskaan ollut vakavasti sairas, oletko koskaan joutunut kohtaamaan sitä tosiasiaa, että olet kuoleman kanssa tekemässä tuttavuutta ehkä jopa lähiaikoina? En usko, että kukaan joka on ollut oikeasti todella sairas tai joutunut kohtaamaan kuoleman pelon niin tulee tuollaista paskaa tänne kirjottamaan. ja oon niin samaa mieltä nelosen kanssa..

Vierailija
10/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:39"]

[/quote]

Kannattaa olla polttamatta, vaikka joskus kuoleekin. Kuolema on kaikilla edessä joskus, ja jos siihen voi itse vaikuttaa, miten tuskallisesti kuolee, niin kyllä minä ainakin haluan minimoida esim. juurikin keuhkoahtaumataudin riskin.

Vierailija
11/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:42"]

[/quote]

Kannattaa olla polttamatta, vaikka joskus kuoleekin. Kuolema on kaikilla edessä joskus, ja jos siihen voi itse vaikuttaa, miten tuskallisesti kuolee, niin kyllä minä ainakin haluan minimoida esim. juurikin keuhkoahtaumataudin riskin.

[/quote]

Kaikki tupakoitsijat eivät kuole keuhkoahtaumaan tai tuskallisesti.

Vierailija
12/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:41"]

aloittaja, oletko koskaan ollut vakavasti sairas, oletko koskaan joutunut kohtaamaan sitä tosiasiaa, että olet kuoleman kanssa tekemässä tuttavuutta ehkä jopa lähiaikoina? En usko, että kukaan joka on ollut oikeasti todella sairas tai joutunut kohtaamaan kuoleman pelon niin tulee tuollaista paskaa tänne kirjottamaan. ja oon niin samaa mieltä nelosen kanssa..

[/quote]

Olen ollut keuhkoahtaumatautiin lopulta kuolleen läheiseni kanssa tekemisissä. poltin itsekin joskus, mutta läheiseni tuskan nähtyäni ei ollut vaikeaa päättää jatkaako polttamista vai ei. Aloitusviesti on tyhmä, mutta juuri tuollaisella aloituksella saa hyvin huomiota tämä tärkeä asia. Aloittaja

Vierailija
13/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua nyt taas? Tietääkseni me kaikki kuollaan joskus, jollei sitten muututa vampyyreiksi :o

Vierailija
14/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:42"]

[/quote]

[/quote]

Kaikki tupakoitsijat eivät kuole keuhkoahtaumaan tai tuskallisesti.

[/quote]

Ei tietenkään kaikki,mutta ottaen huomioon, että täällä eletään tämä kerta, niin kannattaako silloin ottaa riskiä?

Vierailija
15/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen itsekin polttanut, joten tiedän, kuinka ihanaa se oli.

Mutta pahalta tuntui naapurin mies, kun viiskymppisenä kulki happipullon kanssa ja rollaattorilla, koska tupakka oli kuivannut välilevyt.

Monta kertaa kävi lopussa sairaalassa, kun oli vettä keuhkoissa. Kuoli sitten muutaman vuoden kiduttuaan ahtaumataudissaan.

Siinä vaiheessa ajattelin, että onneksi lopetin ajoissa.

Ja ei, minua ei häiritse muiden tupakointi. Ei oikeastaan edes töissä, vaikka tupakoijat joskus viipyvät siellä tupakkapaikalla pitkiäkin aikoja, kun siellä on ne hauskat jutut. Muistan itse varsin hyvin, kuinka kivaa se oli.

Vierailija
16/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa eläkeläiset ovat kansataloudellisesti iso riesa, joten äkillisesti kuolevat tupakoitsijat ovat hyvä asia. Lisäksi he tuovat verotuloja harrastuksellaan.

Vierailija
17/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:46"]

[/quote]

Olen itsekin polttanut, joten tiedän, kuinka ihanaa se oli.

Mutta pahalta tuntui naapurin mies, kun viiskymppisenä kulki happipullon kanssa ja rollaattorilla, koska tupakka oli kuivannut välilevyt.

Monta kertaa kävi lopussa sairaalassa, kun oli vettä keuhkoissa. Kuoli sitten muutaman vuoden kiduttuaan ahtaumataudissaan.

Siinä vaiheessa ajattelin, että onneksi lopetin ajoissa.

Ja ei, minua ei häiritse muiden tupakointi. Ei oikeastaan edes töissä, vaikka tupakoijat joskus viipyvät siellä tupakkapaikalla pitkiäkin aikoja, kun siellä on ne hauskat jutut. Muistan itse varsin hyvin, kuinka kivaa se oli.

[/quote]

Niin mä voin vertailla sen takia, et olin tossa parikymmentä vuotta tupakoimatta. Sen takia oli ikävä niitä entisaikoja.

Mä olen aloittanut polttamisen uudelleen. Olen sitä kaivannut ja on siinä mukana paskaista vastalausetta. Oon aina ollut vastarannankiiski ja inhonnut varsinkin keskiluokkaisia terveysfasisteja. Joiden motiivit fasisminsa harjoittamiseen ovat mukamas yleishumanistiset - ja vitut. Saavat vain mielihyvää besserwisseröinnistään ja kun saavat kuvitteellista valtaa muihin. Kaikilla muilla pitää olla yhtä tylsää kuin heillä.

Vierailija
18/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiellä että tupakoinnilla ei olisi terveydellisiä vaikutksia! Mutta eiköhän tuo ole myös yksilöllistä. Mun vaari isän puolelta poltti koko ikänsä kuin korsteeni ja eli 98-vuotiaaksi. Kun häntä oltiin viemässä sairaalaan (jossa hän kuoli pari tuntia myöhemmin) oli ambulanssi kuskeilta kysynyt että saisi vetää tupakan ennen kuin vievät sisään sairaalaan (suostuivat muuten). Äitini vanhemmat taas molemmat eli (ilmeisesti) koko ikänsä polttamatta ja alkoholia juomatta. He kuolivat 42- ja 71-vuotiaina. Molemmat syöpään 30 vuoden välein.

Vierailija
19/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:55"]

En kiellä että tupakoinnilla ei olisi terveydellisiä vaikutksia! Mutta eiköhän tuo ole myös yksilöllistä. Mun vaari isän puolelta poltti koko ikänsä kuin korsteeni ja eli 98-vuotiaaksi. Kun häntä oltiin viemässä sairaalaan (jossa hän kuoli pari tuntia myöhemmin) oli ambulanssi kuskeilta kysynyt että saisi vetää tupakan ennen kuin vievät sisään sairaalaan (suostuivat muuten). Äitini vanhemmat taas molemmat eli (ilmeisesti) koko ikänsä polttamatta ja alkoholia juomatta. He kuolivat 42- ja 71-vuotiaina. Molemmat syöpään 30 vuoden välein.

[/quote]

Joten sytytetäänpä mammat tupakki tämän kunniaksi, kun tuli todistettua, ettei siihen kuole.

Vierailija
20/20 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:47"]

Itseasiassa eläkeläiset ovat kansataloudellisesti iso riesa, joten äkillisesti kuolevat tupakoitsijat ovat hyvä asia. Lisäksi he tuovat verotuloja harrastuksellaan.

[/quote]

Idiootti! Jos et vielä tupakoi niin aloita heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän