Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin dietti jolla olet ikinä ollut? Saa myös kertoa älyttömiä tapoja jolla sinä tai joku muu on koettanut laihtua

Vierailija
31.10.2020 |

Minä olin nuorena popcorn ja kevytkokis-dietillä. Ei oikein toiminut pidemmän päälle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus.

Huuhaatan se on.

Vierailija
2/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ette pysty pistämään paremmaksi: kaverillani on todella paha laktoosi-intoleranssi, ja hän laihdutti yhden kesäloman ajan siten, että söi ja joi paljon maitotuotteita ja ripuloi. Kyllä siinä muutama kilo lähti mutta tulivat korkojen kanssa takaisin parissa kuukaudessa. Ja koko kesäloma meni kotona! Ihan sanalla sanoen i'diouttimaista. Jos nyt tunnistat itsesi ja mut tästä niin sori vaan, mutta se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeittodieetti. 

Vierailija
4/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ette pysty pistämään paremmaksi: kaverillani on todella paha laktoosi-intoleranssi, ja hän laihdutti yhden kesäloman ajan siten, että söi ja joi paljon maitotuotteita ja ripuloi. Kyllä siinä muutama kilo lähti mutta tulivat korkojen kanssa takaisin parissa kuukaudessa. Ja koko kesäloma meni kotona! Ihan sanalla sanoen i'diouttimaista. Jos nyt tunnistat itsesi ja mut tästä niin sori vaan, mutta se oli.

Apua! En osaa kuvitella, ei se pelkkä ripuli vaan myös se kipu kun kaksinkerroin on pytyllä..

T. Myös laktoosivaivainen

Vierailija
5/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kerran yritti laihtua jollain sairaalla salaatinlehtidieetillä. Siis sai syödä vaan salaatinlehtiä alle 10kpl päivässä ja juoda vettä. Jessus hän oli kiukkuinen ja asuin vielä kotona. Ei onnistunut se laihdutus.

Äitipuoli laihdutti oksentelemalla. Söi vaan linnun annoksen ja sen jälkeen oksensi. Laukaisi minulle saman kun olin alaikäinen.

Itselläni typerin oli Nutrilett. Sen jälkeen laihdutin ihan normaalisti eli muuttamalla elintapoja ja paino pysynyt poissa jo 14 vuotta.

Vierailija
6/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä ja purkkaa, siis vedellä täytin vatsaa ja purkalla  huijasin vatsan uskomaan että muka syön. Olin kalpea kuin haamu ja pyörytti koko ajan. 

Vierailija
7/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitfarmin joku laihdutusohjelma mikälie, missä piti syödä niin maan perkeleesti joka aterialla, että meinas tulla rahkat ja jauhelihat sun muut jo korvista ulos. Nää ammattilaiset vaan jankkas sielä sivustolla, että pitää vaan saada aineenvaihdunta käyntiin että kyllä se siitä helpottuu.

No helpottuihan se sitten kun lopetin koko homman ja aloin taas syödä normaalisti. Ainut hyvä juttu mitä tosta jäi oli treeniohjeet!

Vierailija
8/8 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutin kaiken minkä söin. Joka aterian jälkeen lähdin lenkille. Jopa yöllä, seisoin että kuluttaisin enemmän. Kerran sitten olin rullaluistelemassa ja pyörryin ja kaaduin maahan. Sen jälkeen tilanne muuttui onneksi.