Onko Johnny Depp vakavasti sairas?
Kuvissa näyttää paitsi vanhalta, myös oikeasti sairaalta. Hänen ihonsa on ihan harmaa ja mies näyttää hauraalta ja koppuraiselta. http://www.iltalehti.fi/viihde/2014021318035529_vi.shtml
Kommentit (49)
Ainahan se on ollut semmonen pien mies. Miksikäs se vanhemmitenkaan muuttuisi.
Sitä se vuosikymmenien tupakan poltto tekee.
Liikaa huonolaatuista meikkivoidetta. Ei pääse ihon luontanen kuulaus paistamaan läpi.
Pienikokoinen vanha ukko, ei lainkaan miehekäs. Oon Amberin ikäinen ja isäni on Johnnyn ikäinen :D ei oo kyllä ikinä käyny mielessäkään katsella isäpapan ikäisiä sillä silmällä :D
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:33"]
Pienikokoinen vanha ukko, ei lainkaan miehekäs. Oon Amberin ikäinen ja isäni on Johnnyn ikäinen :D ei oo kyllä ikinä käyny mielessäkään katsella isäpapan ikäisiä sillä silmällä :D
[/quote]
Mun silmissä Johnny on maailman ainoa "vanha" mies, joka on hyvännäköinen ja seksikäs. Tosin olen sua ja Amberia muutaman vuoden vanhempi.
No esim. Pirates Of the caribbean 1 hän oli aika laiha minun mielestäni. Mutta söpöin mies silti on <33 Eikös se ollut 2009 Kun hänet nimitettiin seksikkäimmäksi mieheksi <333 Johnny Depp on niin ihana <3 On hän aika pienikokoinen . Mutta luonne niiiiin hurmaava <3
Jos noissa kuvissa on Iltalehden mukaan kyse kuhertelusta, niin onkohan mun silmissä jotain vikana? Mieshän on kuin mummonsa hautajaisista tulossa. No, ehkä Deppi on niin jäyhä tyyppi, että kuherteluksi luokitellaan, jos seisoo vaimonsa vieressä.
Näyttää kyllä ihan ikäiseltään minusta. Depp täyttää huomenna 51 vuotta. Onnee vaan.
[/quote] Jos Johnny kävelisi vastaan, alkaisit varmasti katsella.
sitä kutsutaan ikääntymiseksi ja se tapahtuu jokaiselle http://ariciasalbum.blogspot.fi/2010/12/panic-about-johnny-depps-face.html
Alkoholiongelma sillä ainakin on. Mutta ei se tuossa kuvassa niin pahalta näytä. Johnnyhän on aika tumma mies (oliko hänessä mustalaisverta?), joten luultavasti heleän ja nuoren naisensa vieressä olo luo ihoon jonkinlaista kontrastia.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:13"]
Alkoholiongelma sillä ainakin on. Mutta ei se tuossa kuvassa niin pahalta näytä. Johnnyhän on aika tumma mies (oliko hänessä mustalaisverta?), joten luultavasti heleän ja nuoren naisensa vieressä olo luo ihoon jonkinlaista kontrastia.
[/quote]
Intiaaniverta taisi ainakin olla.
Täysin normaalin viisikymppisen näköinen, moni on huonommin säilynyt. Valaistus tekee ihosta vaalean.
Nuoren naisen rinnalla vanha mies näyttää entistäkin vanhemmalta. korostuu ikäerossa
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:40"]
[/quote]
Mun silmissä Johnny on maailman ainoa "vanha" mies, joka on hyvännäköinen ja seksikäs. Tosin olen sua ja Amberia muutaman vuoden vanhempi.
[/quote]
No kyllä mun mielestä George Clooney on monta kertaa seksikkäämpi :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:57"]
No kyllä mun mielestä George Clooney on monta kertaa seksikkäämpi :)
[/quote]
Mun mielestä George näyttää ikäiseltään ja muutenkin liian äijämäiseltä harmaine hiuksineen, mutta Johnny näyttää nuorekkaalta, ja oli niin ihana Pirates of the Caribbean -elokuvissa. :D
Mä en ole koskaan ymmärtänyt mitä ihmeellistä George Clooneyssa on...
On, ja se sairaus on kuolemaan johtava. Sairaus on perinnöllinen eikä siihen ole lääkitystä. Sen nimi on vanheneminen.
No onhan se jo viiskymppinen, ihan normaalilta näyttää ikäisekseen.