Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Johnny Depp vakavasti sairas?

Vierailija
13.02.2014 |

Kuvissa näyttää paitsi vanhalta, myös oikeasti sairaalta. Hänen ihonsa on ihan harmaa ja mies näyttää hauraalta ja koppuraiselta. http://www.iltalehti.fi/viihde/2014021318035529_vi.shtml

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuus saapuu jokaiselle. En ole kyllä ikinä ymmärtänyt tämän miehen päälle.

Vierailija
2/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:24"]Nuori morsio imee miehen kuiviin, ei kyllä näytä onnelliselta 

[/quote]

Eikös se mies vaan tuollaisesta voimistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:33"]Pienikokoinen vanha ukko, ei lainkaan miehekäs. Oon Amberin ikäinen ja isäni on Johnnyn ikäinen :D ei oo kyllä ikinä käyny mielessäkään katsella isäpapan ikäisiä sillä silmällä :D

[/quote]

Johnny Depp on mun isäni kanssa saman ikäinen ja aina olen kyllä häntä sillä silmällä katsellut siitä huolimatta. LURPS!

Vierailija
4/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 03:34"]Vanhuus saapuu jokaiselle. En ole kyllä ikinä ymmärtänyt tämän miehen päälle.

[/quote]

Et niin. Ei muutkaan miehet yleensä ymmärrä jos eivät ole homoseksuaaleja.

Vierailija
5/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 03:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:33"]Pienikokoinen vanha ukko, ei lainkaan miehekäs. Oon Amberin ikäinen ja isäni on Johnnyn ikäinen :D ei oo kyllä ikinä käyny mielessäkään katsella isäpapan ikäisiä sillä silmällä :D

[/quote]

Et taida kuitenkaan kelvata, ons ellainen rotunainen nyt kuvioissa.

Johnny Depp on mun isäni kanssa saman ikäinen ja aina olen kyllä häntä sillä silmällä katsellut siitä huolimatta. LURPS!

[/quote]

Vierailija
6/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny on sairas mies, maanis-Deppressiivinen kuulemma. 

Vierailija
7/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen... Noissa kuvissako muka vanhan näköinen? Tietysti jos asiaa arvioivat jotkut parikymppiset demittäjät niin ehkä sitten. Ei juma kun aina ei saata ymmärtää läskien parikymppisten akkojen katkeruutta.

Vierailija
8/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 03:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 03:43"]

[/quote]

Et taida kuitenkaan kelvata, ons ellainen rotunainen nyt kuvioissa.

[/quote]

[/quote]

No jaa! ihanko luulet että 100% tosissani olen ? hyvä että osaat olla kriittisenä! En kelpaisi mutta et muuten ainakaan et tuolla älyllä.

Vierailija
9/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt livenä kaksi vuotta sitten. On ikäisensä näköinen vähän kuivahtanut kurppana ukkeli. Pieni ja jotenkin mitään sanomaton livenä. Niin kuin monet pikkunäyttelijät vaikkas Tom Cruise, Mel Gibson, Mark Wahlberg. Onhan noita. Leffoissa saadaan ihmeitä aikaan:). 

Ja kyllä toi nuori morsio syö vuosia vielä lisää... 

Itse olen 176, joten lieneekö siitä johtunut, että nämä miehet tuntuu vähän natiaiaisilta. Johnnykin kai suurin piirtein saman mittanen.

Vierailija
10/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan on kansainvälisestikin ottaen harvinaisen isoluisia ja -kokoisia naisia, ehkä jossain valko-venäjällä saattaa joku kuulantyöntäjä olla vielä isompi.

Vierailija
11/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 03:43"]

[/quote]

Hänellä on kyllä nyt niin kaunis nainen kainalossa, että ei ole sinulla mitään mahdollisuuksia vaikka olisi esi-isäsi ikäinen.

[/quote]

Vierailija
12/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 04:03"]

Suomessahan on kansainvälisestikin ottaen harvinaisen isoluisia ja -kokoisia naisia, ehkä jossain valko-venäjällä saattaa joku kuulantyöntäjä olla vielä isompi.

[/quote]

Ei me olla lähellekään maailman pisimpää kansaa:). Hollantilaiset taitaa olla. Ja mun mielestä Johnny Depp on pieni mies, ij´han komee, tosin nykyisin liian laiha ja röökinpoltto näkyy ja ikä painaa. Tosin veti nuoruudessaan kaikkea mahdollista, joten sekin kostautuu. Ja vanhuus tulee...

http://www.lewrockwell.com/2013/05/denis-foynes/the-10-countries-with-the-tallest-people/

Vierailija
13/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin täältä ketjun, jossa puhutaan av-mammojen miesten painoista. Kaikki ketjun alle 80-kiloisten vaimot saivat ivallisia kommentteja että hyyyyyyyi mikä kukkakeppi sun miehes, mies ei ole mies jos ei paina 100 kg. Mulla tuli jo silloin mieleen Johnny Depp. Painaisko puolet av:n ihannepainosta? ;)

Vierailija
14/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo amber on uskomatton kuuma kissa.

Vierailija
15/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Depp on näyttänyt kaiken ikäisenä hämyiseltä narkilta.

Vierailija
16/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, kauan kestää tämä suhde? Mä en voi sille mitään mutta mulla meni maku Johnny Deppiin sen jälkeen kun jätti avovaimonsa ja lastensa äidin tuon naisen takia. Mä itse veikkaan, että pari vuotta vielä.

Vierailija
17/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä vanha ukko se on, jos luulee että tuo suhde kestää...

Vierailija
18/49 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Johnny näyttää noissa kuvissa ihan transmieheltä - kaikki kunnioitus heille ja Johnnylle, mutta siltä vaan näyttää... Tykkäsin Johnnystä nuorempana mutta tosiaan näyttäisi olevan tyyppiä joka ei vanhene kauniisti...

Vierailija
19/49 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori morsio imee miehen kuiviin, ei kyllä näytä onnelliselta 

Vierailija
20/49 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin imisin. En mahtais itselleni mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme